Ny sang i Skien
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 14 aug 08, 12:56
Endret: 14 aug 08, 20:43
Endret av: Supreme NTM
Allerede mot Tromsø kjørte vi en ny sang i pausa og litt ut i andre omgang som mange sikkert hørte. Det færre kanskje hørte var at vi også sto igjen i en 20-30 minutter og sang inn den nye sangen. Så hos oss sitter den ganske bra. Men for dere som ikke fikk med dere teksten, eller sangen i det hele tatt, så legger jeg ut teksten her. Hjemmelekse til alle, pugg som faen! Blir en del tekstark på feltet også, men sats på å lære den.
http://www.youtube.com/watch?v=hlcvAu_HYB8&feature=related (fra 13 sekunder inn i klippet)
Kom igjen Fredrikstad!
Nå tar vi dem med ryggen rak
Motstanderen skjelver, vi scorer
Ingen kan stoppe oss nå
I tillegg kommer vi til å prøve å få inn enda en sang som også kommer til å stå tekst til på arket. Her er den:
"Moonlight Shadow":
For rødhvit synger jeg så stooooolt
Mitt hjerte er ditt og det BANKER FOR DEG
Vi er fra Fredrikstad og stolte av det
Og når vi synger lyder det såååån:
Rødhvit (klappklappklapp) Rødhvit (klappklappklapp)
La la la lalalalaaaa
http://www.youtube.com/watch?v=kZBiZ5rsGOc&feature=related
Håper vi får til moonlight shadow Nr 1 likte jeg ikke så godt. men synger uansett jeg...
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
bare til å puggepuggepugge ! deilig med nye sanger nå,
RHE
Faen den siste der funka dritbra. Det hadde vært fett om den synges for full hals på stadion...
Moonlight Shadow kan bli en slager
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av endre
Moonlight Shadow kan bli en slager
det tror jeg pokker i meg begge to kan bli
RHE
Likte moonlight shadow varianten, men den siste linja virker veldig "fyllmasse" og er ikke noe fet, må vi fortelle andre hvordan det låter når vi synger? bør være mulig å finne på noe mer relevant, bare min mening :)
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 14 aug 08, 23:28
Endret: 14 aug 08, 23:28
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av bjorn
Likte moonlight shadow varianten, men den siste linja virker veldig "fyllmasse" og er ikke noe fet, må vi fortelle andre hvordan det låter når vi synger? bør være mulig å finne på noe mer relevant, bare min mening :)
Det kommer jo et rop rett etter det, da skal det vel være en viss sammenheng der.
Klar over det, men syns fortsatt det virker teit, ellers er den veldig bra. Godt forslag.
Opprinnelig postet av bjorn
Klar over det, men syns fortsatt det virker teit, ellers er den veldig bra. Godt forslag.
Jaja, det er bare å komme med forslag til forbedring av teksten. Men kommer det ikke inn noen så kjører vi denne imorra. Bare å henge seg på!
bra utført=)
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
må si jeg likte den første sangen ja, ble bra trøkk på den egentlig.
helt seriøst er ikke det en av de mest kjente lillestrøm melodiene? isåfall syns jeg det er flaut , å at vi ikke burde synge denne.
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av hedvalen
helt seriøst er ikke det en av de mest kjente lillestrøm melodiene? isåfall syns jeg det er flaut , å at vi ikke burde synge denne.
Det er det garantert ikke, det har vi sjekka opp (jeg som lagde teksten). Denne er vi først med i Norge.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23