Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt om Dadason ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ohn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 sep 03
Innlegg: 12

Lagt til: 04 des 03, 19:44
Har noen hørt om hva som skjer med Dadason ? Flytting osv ?

---------------------------

FFK`er i Sarp


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 03, 00:37
Han har vel ikke bestemt seg angående flyttingen ennå, siden vi ikke har hørt noe.

Men ut i fra "flytte saken" kombinert med hva Eggen er sitert på i FB i dag, så synes jeg klubben egentlig har gitt Dadason fyken mellom linjene.

Han har fått beskjed om at klubben vil satse på Ringberg, og at de to er for like til å spille sammen. Hvorfor skal han flytte fra Oslo til Fredrikstad for å sitte ett år på benken? Ganske sikker på at Dadason har spilt sin siste kamp for FFK og vil gå til en Oslo-klubb, evt. en klubb i nærheten som tillater pendling...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 05 des 03, 01:02
Kan virke som han har spilt sin siste kamp for Fredrikstad. LP er jo tilbake, Horseth er hentet inn, Momo blir ikke dårligere med tiden og FFK jakter flere spisser. En må vel kanskje takke for seg. Blir vel kanskje Dadason da....

---------------------------

Ære være plankebyen!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 05 des 03, 09:32
Jeg har full tillit til den jobben Eggen og Hansen gjør med nye spillere, hvem som ikke får være med osv. Jeg velger derfor kun å se positivt på at Dadason kanskje forsvinner (misforstå meg rett). Det er et styrketegn at man kan kvitte seg med en så god spiller som ham...svært trist, men likefullt nødvendig hvis Hansen og Eggen sier så.

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 05 des 03, 11:37
Endret: 05 des 03, 11:38
Opprinnelig postet av Costanza

Men ut i fra "flytte saken" kombinert med hva Eggen er sitert på i FB i dag, så synes jeg klubben egentlig har gitt Dadason fyken mellom linjene.


Eggen/Hansen kan da ikke være så barnslige at de ikke klarer å si rett ut hva de mener i denne saken?
Hvis de ikke vil ha ham med videre, hvorfor sier de det ikke? Det skjønner jeg ikke.

Jeg tror faktisk det de sier stemmer: De vil ha ham med videre.

Dadason er da mye bedre enn både LP Hansen og Momo - og han er vel bedre enn Hornseth også?

Hvorfor vil de ikke ha Dadason????

:confused:

Mygg.

---------------------------

www.carlberner.no


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 des 03, 11:46
Endret: 05 des 03, 11:48
Fordi han ikke passer sammen med Ringberg. De er for like.
Tror egentlig ikke Dadason er spesielt interessert i å slite benken så lenge Ringberg er på banen.:)

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 05 des 03, 13:02
Trist at ikke en speller som Dadason er med til neste år. Han er en meritert speller med solide egenskaper foran kassa. Om han er lik Ringberg så var ikke det noe utprega problem ifjor. Scoringa mot Ham Kam var et av de store høydepunkta ifjor, og de vil jeg se flere av. Lars Petter Hansen? Ærlig talt.

---------------------------

Any given sunday


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 03, 13:05
Nå er vel Dadason den eneste spissen vår pr. dags dato som har bevist at han holder mål i Tippeligaen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 des 03, 13:09
Endret: 05 des 03, 13:09
For min del mener jeg det kommer til å fungere dårlig i Tippeligaen med 2 spisser som er trege og helt like i spillestil. Det fungerte bra i noen kamper i år, men det var alt.
Det må tilfelle være at vi får noen vasse kantspillere som kan legge bra innlegg, det ville sikkert blitt bra, men det ser ikke ut som Eggen har planer om det, foreløpig...

Må jo også legge til at det er vel en liten stund siden Dadason var noe tess i øverste divisjon ?

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 05 des 03, 14:45
Så må man stille spørsmålet om det islandske landslaget da...er det virkelig så dårlig at de tar med Dadason hvis han ikke hadde vært god? Jeg tror ikke det...Dadason er veldig god, men karrieren er kanskje på hell med tanke på skader, dårlige knær etc? Enig i det med kantspillere med bra innlegg, da tror jeg problemet med at Dadason/Ringberg er for like ville blitt mye mindre.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 05 des 03, 15:22
Endret: 05 des 03, 16:45
Opprinnelig postet av Pk
Så må man stille spørsmålet om det islandske landslaget da...er det virkelig så dårlig at de tar med Dadason hvis han ikke hadde vært god? Jeg tror ikke det...

Forsåvidt enig.

Dessuten må man ta høyde for ev. skader, karantener osv. Begge trenger jo ikke å være på banen samtidig. Hver for seg er de jo glimrende oppspillspunkt.

Til syvende og sist får vi nok avvente situasjonen til vi vet mer om ev. nyervervelser. Jeg tror Dadasons skjebne i klubben i stor grad avhenger av hvilke nye spillertyper som klubben klarer å hente inn.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340