Bra jobba mot Løv-Ham i dag!
Vi var skuffende få på PH-feltet i dag, men til tider synes jeg vi trøkka til relativt bra tross trommemangel og en forsanger som ikke var veldig delaktig. For å være så få synes jeg vi gjorde en god jobb. Et lite klapp på skuldra til alle som kom og støtta gutta i dag! Bra jobba!
---------------------------
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Grunnet sykdom så satt jeg på en stol plassert midt på langsiden, og må si meg enig. Dere gjorde en bra jobb i dag.
Takk. :)
Opprinnelig postet av Scout
Vi var skuffende få på PH-feltet i dag, men til tider synes jeg vi trøkka til relativt bra tross trommemangel og en forsanger som ikke var veldig delaktig. For å være så få synes jeg vi gjorde en god jobb. Et lite klapp på skuldra til alle som kom og støtta gutta i dag! Bra jobba!
Jeg sa faktisk til bruttern et stykke ut i første periode: 'Jøss, det høres ut som om de få som har kommet idag er de som faktisk pleier å synge når tribunen er full også'.
Tenk åssen PH hadde framstått hvis alle hadde bidratt sånn som de par hundre på denne kampen...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23