Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 08/09

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 31 okt 08, 07:58

Nå skal Ulf Berg og Plankehaugen støtte Stjernen igjen?

Synes dere at det er riktig, at pengene skal gå dit?

Håper på dugnadsånd

Nå setter ledelsen sin lit til at dugnadsånden skal blomstre. For de er helt avhengig av å prestere utenfor isen, dersom klubben skal komme på fote økonomisk.
- Vi har derfor satt opp 20 inntektsbringende tiltak, hvor vi har gjort et forsiktig anslag på 500.000 kroner, sa Reinertsen.
Han henviste til tre tiltak. Allerede søndag må A-lagsspillerne, medlemmer og styret stille opp på en av tre planlagte dugnader. Deretter står skrapelodd og en inntektsbringende fest for tur.

- Vi setter ikke opp noe telt denne gangen, men satser på pent vær og dermed også plass for alle. Inngangen er gratis. Vi har alliert oss med kokker fra Glemmen Vidregående, og i tillegg kommer både spillere og trener Ulf Weinstock fra Stjernen for å hjelpe til i salgsbodene. Dermed får folk også en fin anledning til å se hvordan Stjernen-spillerne ser ut uten alt utstyret man bruker i kamper, sier Berg til http://www.f-b.no/article/20081031/FFK/353205753/1220/NYHET

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 31 okt 08, 12:50

Bråket fortsetter.. http://www.f-b.no/article/20081031/SPORTEN01/178216779/1220/NYHET Bergstrøm oppsagt..

Jeg må si at det her begynner å ta litt vel av men..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 31 okt 08, 13:51

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Bråket fortsetter.. http://www.f-b.no/article/20081031/SPORTEN01/178216779/1220/NYHET Bergstrøm oppsagt..

Jeg må si at det her begynner å ta litt vel av men..

Drøyt. Bergstrøm får skylda for gjeld og rot som oppstod før hans tid.

Osloaristokrat

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 01 nov 08, 01:06

har hørt mye om det som er skjedd,,, å vill si at hvis det jeg har hørt stemmer så er det helt korekt å sparke bergstrøm....

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 18 nov 08, 19:27
Endret: 19 nov 08, 09:51
Endret av: mygg

Opprinnelig postet av hedvalen

har hørt mye om det som er skjedd,,, å vill si at hvis det jeg har hørt stemmer så er det helt korekt å sparke bergstrøm....

Nå får vi ihvertfall se om oppsigelsen faktisk hadde en god begrunnelse eller ikke.

Saken går til arbeidsretten.

Osloaristokrat

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 18 nov 08, 21:49

Jeg limer inn det jeg skrev på FB....

Jeg var veldig positiv da han ble ansatt i klubben, og det så ut som han virkelig tok tak i problemene. Men jeg må si jeg har mistet litt av respekten for han når det er han som har laget mye av bråket rundt klubben.
Styret har uttalt at de må gjøre grep for å spare inn penger, å slanke administrasjonen da er helt ok for meg - og dessverre så må det gå ut over en eller annen.
Han gikk ut med de økonomiske situasjonen, problemet er jo at han tydeligvis gikk ut med feil tall og uten å avklare dette internt i klubben, slikt blir det selvsagt tumulter av og derfor unødvendig av Bergstrøm.
Det er greit nok at det er lov å arbeide for en annen arbeidsgiver, når man er sykemeldt i den første - men det er da hevet over enhver tvil at det sender ut dårlige signaler til folk i Stjernen og klubbens supportere.
Og til slutt, blir man ansatt i en bedrift så har man da prøvetid, slik er jo vanlig praksis det - og føler klubben at noen må vekk for å spare penger så er det både enklest og best at man tar de med prøvetid og ikke de faste ansatte.

Så jeg skjønner du er frustrert og føler deg urettferdig behandla, Svein - men jeg håper ikke du kommer noen vei med saken din. Jeg trodde faktisk du ville det beste for klubben. Samtidig var det en annen som nevnte her at etter Bergstrøm forsvant, så har jo bare flere og flere stått opp og jobbet for klubben, entusiasmen har steget flere hakk. Kanskje det faktisk er Joramo som er den rette mannen for klubben!

Særp er et forbanna høl!

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 18 nov 08, 22:21

har en 7-8 kamerater nå som ble bitt av basillen mot sparta. Dro innover på jordal på eget iniativ faktisk, uten at jeg spurte de:)

Sa i ettertid at enga kampen var sykt kult, at supporterne sang sanger mot hverandre osv. Håper det er flere enn de som har fått opp øya:)

Synes forøvrig det er dårlig med markedsføring av Stjernen med kampen mot frisk, hadde det ikke vært for at jeg er hockeyinteressert hadde jeg aldri vist om kampen!

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 18 nov 08, 22:57

Det er jo bare et positivt tegn det. 7-8 hockeysupportere til, hehe :)

Med tanke på markedsføring av kampen, så er det dårlig av både klubber og media i hockey-norge generelt synes jeg. Selvsagt bør klubbene være mer offensive i lokalmedia, og pushe litt på med positive nyheter og slikt, spesielt rett før en hjemmekamp. Men samtidig skal det sies at jeg synes riks- og lokalmedia er jevnt over ræva til å skrive om hockey, samt markedsføre matcher. Selv om det har begynt å ta seg opp litt de siste par åra.

Særp er et forbanna høl!

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 nov 08, 20:20

vi er i et negativt sig nå.. med to stortap.. men dette snur ;) eller..?

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 24 nov 08, 21:41

Jada. Guttane valsær over Furuset på torsdag! Laughing

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 nov 08, 06:03
Endret: 27 nov 08, 15:16
Endret av: Patrioten

INGEN FÅR LØNN I STJERNEN

http://www.tv2sporten.no/ovrig/article2429214.ece

Nå er det vel snart kroken på døren for de?

Lederne i klubben har fått lønn, men ikke spillerne.

http://www.nrksport.no/ishockey/1.6325767

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 08 des 08, 22:16

Nå har guttane fått sin velfortjente lønn og troa på seg sjøl. Moro med to strake seire etter den begredelige tapsrekken (6 i tallet). Sender herved ut en oppfordring til alle hockeyinteresserte og bypatrioter: Møt opp i Stjernehallen når Stjernen tar imot VIF i morra.

Og på torsdag bør hele byen sloss om billettene. Da er det nemlig hatoppgjør mot nabosøpla fra Pæddekummen! Tongue out

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 09 des 08, 22:21

Deilig å slå VIF-pakket! Riktignok på straffer, men det smakte godt likevel. Utrolig spennende og artig kamp i dag. Den hadde det meste Smile

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 16 des 08, 18:13

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538881

Og sirkus Stjernen fortsetter... surreklubb!

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 16 des 08, 22:39

Hører fra diverse hold at bl.a. Höglund vurderer å forlate Stjernen pga lønnskuttene. Kun rykte dette her

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 17 des 08, 19:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

Bra du snakker rundt dæ sjæl

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 18 des 08, 00:48

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av Plankekæll

Bra du snakker rundt dæ sjæl

Morgan-supporter nummer én jo!! Hyggelig! Laughing

Har det vært annet enn surr og rot rundt den klubben de seneste årene?? Og ikke kom her og si at Morgan har kommet for å redde klubben. Og nei, jeg prekær ente rundt mæ sjæl, Stjernen er fortsatt en surreklubb! (At stort sett alle de ni andre klubbene i Eliteserien er det samme spiller ingen rolle).

Ha en hyggelig Morgan Paco! Nei, jul mente jeg...

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 18 des 08, 01:04

Stjernen har vært en surreklubb i mange mange år. Det har vært en kompis gjeng med sundt i spissen som har kjørt klubben på tryne og da spess ungdoms avd. Stjernen sin ungdoms avd var gode  og produserte flere spillere til alders bestemte landslag. Nå er det ikke en dritt lenger.

Det tar nok dessverre lang tid å rydde opp i dette og jeg håper klubben overlevere og igjen blir en konge klubb. For å se hvilken storhet stjernen faktisk er i norsk hocky se denne tabellen. Den er fra 3435 sesongen frem til 034 sesongen. 3 plass er jo ikke så ille da. gruser jo sparta hehe

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jan 09, 17:45
Endret: 16 jan 09, 17:47
Endret av: Patrioten

Rahm kan være tapt for Stjernen

Stjernens kaptein Nicklas Rahm kan forsvinne fra klubben før overgangsvinduet stenger den 31/1. Hockeytown.origo.no er kjent med at Leksand har Rahm´s navn på blokka når laget nå ønsker å forsterke backsiden.

Sportssjef i Stjernen, Morgan Andersen legger ikke skjul på at lagets kaptein kan komme til å finne seg en ny klubb før overgangsvinduet stenger.
- Vi har vært i dialog med Leksand og ut i fra den økonomiske situasjonen vi er i for tiden har vi gitt Rahm beskjed om at han kan finne seg en ny arbeidsgiver hvis det skulle være slik at det kommer tilbud som spilleren selv ser på som mer interessant enn å bli i Fredrikstad.

http://hockeytown.origo.no/-/bulletin/show/216435_rahm-kan-vaere-tapt-for-stjernen

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 30 jan 09, 08:35

Nå har faen meg de sullikene klart å gjelden opp i 3,3 millioner!!! Det er da for pokker ikke mulig vel?

Nå har jeg meldt dem på i luksusfellen på TV3, og det er ingen spøk. Og så har jeg meldt dem som interesserte i et kurs om skatter og avgifter på BI.

Med det så ønsker jeg ledelsen lykke til på kurs!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

14/05/2025 10:56 | e795f477