Svenske Björn Runström (24) aktuell?
http://f-b.no/article/20080603/FFK/879800801/1220
Tja, noen med kjenskap til spilleren?
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ja takk, god spiss med mulighet for å tjene penger på.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Runstr%C3%B6m
Ikke akkurat overbevist over spilleren, men har han gjort bra med mål i Allsvenskan for noen år siden, kan han selvsagt gjøre det i Tippeligaen også. Håper likevel på et mer sikkert kort som har scoret jevnt nylig.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
18 mål på 57 kamper i Hammarby, er det no bra da ??. Hvis vi deler dette opp i 2 fulle sesonger så er det under 10 i snitt. Da kan vi jo like gjerne hente inn Markus Ringberg. Jeg er ikke så veldig imponert over scoringsraten til denne spilleren.
Jeg er litt enig med deg, men skal vi ha en spiller som har en CV hvor det står at han bøtter inn mål, så koster det masse penger. For mye for FFK tror jeg
Gunnar Heidar Thorvaldsson(26) i VIF. Hadde 16 mål og 5 assist i Allsvenskan 2005 før han ble en flopp i Tyskland. Nå går VIF rundt og lurer på om de skal kjøpe han (han er på lån nå). Jeg tror det koster VIF 20 mill. Det er prisen for en som bøtter inn mål, Haugen
Tror du FFK har råd til å kjøpe en spiss for 15-20 mill?
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tror du FFK har råd til å kjøpe en spiss for 15-20 mill?
Nei, men når de går så sterkt ut og ser etter en utenlandsk måltyv, så er det å kaste blår i øyne på folk. Hittil er denne spilleren langt i fra en måltyv. Kan bli, javel, men ikke fram til nå.
Tarik og Gardar er gode, en gang i blant. Tarik er glimrende hvert skuddår.
Skal vi nok en gang hente inn en spiss som har sitti på benken og eller vært elendig i lang tid fordi vi skal "spare"?
Utrolig at vi skal være så lite attraktive da... det kommer nok litt an på de som skal hente spillere og vil jeg tro
Opprinnelig postet av bjorn
det kommer nok litt an på de som skal hente spillere og vil jeg tro
Nemlig, og Jocke skal være en " såkalt speider ". Ja, ja, har ikke så store trua på han som det jeg da.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914