Tenåringer er de nye fotballverstingene
www.bt.no/lokalt/bergen/article560355.ece
Sviende bøter på 15.000 kroner har ført til at personer har forsvunnet fra casualmiljøet de siste årene. Det er blitt for dyrt å være fotballpøbel.
www.bt.no/lokalt/bergen/article560369.ece
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
- Jeg har en tendens til å se rødt når jeg støter på politiet. Jeg blir provosert over hvordan de følger etter meg, sier 18-åringen. Tidligere i vinter ble han domfelt for å ha banket en tilfeldig Fredrikstad-supporter utenfor Fotballpuben.
Har denne saken vært kjent tidligere? Jeg kan ikke huske å ha lest noe om Fredrikstadsupportere som har blitt slått ned i Bergen.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
heia heia...
Opprinnelig postet av Holters
Fotballpøbler som går løs på vanlige folk er politiets nye utfordring. Her er politiets liste over de yngste fotballpøblene.
www.bt.no/lokalt/bergen/article560355.ece
Sviende bøter på 15.000 kroner har ført til at personer har forsvunnet fra casualmiljøet de siste årene. Det er blitt for dyrt å være fotballpøbel.
www.bt.no/lokalt/bergen/article560369.ece
Hva er hensikten med denne tråden?
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av schpa84
Hva er hensikten med denne tråden?
Hensikten? Det kan vel bare Holters svare på, men det kan jo være greit å trekke frem alle sider av sporten vi elsker?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
www.bt.no/lokalt/bergen/article563014.ece
Friske folk!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av jalla
– Det er pressens virksomhet som forsøkes påvirket, og kanskje endatil kneblet, heter det i en Høyesterettdom ifra 2002.
Den gang ble straffen mot et gjengmedlem som hadde drapstruet to VG-journalister skjerpet fra fengsel i 45 dager til 75 dager.
Den strenge straffen var nødvendig for å verne om pressens samfunnskritiske funksjon, mente Høyesterett.
Kan tenke meg personen fikk noe å tenke på med flere dager ekstra i "buret"
math
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 13 mai 08, 15:52
Endret: 13 mai 08, 15:53
Poenget med denne tråden er vel å vise hva som skjer rundt omkring i noen deler av den nye norske supporter "kulturen".
Male trusler på husvegger til folk, stille opp maskerte på døra til folk... Slå ned tilfeldige forbipasserende fordi de har "feil" drakt på seg... jaja... Normalt er det ihvertfall ikke!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
*22.05.08*
Som jeg har skrevet flere ganger før: La pøbelen selv betale bøtene som blir gitt til klubbene. Jeg er sikker på at en bot i størrelsesorden 10- 20 tusen kroner vil dempe den ungdommelige "entusiasmen" en god del. For kostbar moro da kanskje?
Endelig får russen litt juliing. hehe. neida.
http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1831251.ece
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23