Husk meg
Brukernavn
Passord

Banner på Ullevål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til: 28 apr 08, 07:44

Er det meg det er noe galt med eller er det fler også som begynner å bli lei av tifoer som blander seg opp i hva klubben driver med internt? Høili, Værste, Morgan og nå, ny kontrakt til Kvisvik.

Jeg synes at tifoer skal være morsomme, fargerike, med en spydig kommentar til motstanderen eller en støtte til laget. Men det blir sjelden lagd i PH.

Er det bare jeg som er rar?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 apr 08, 08:43
Endret: 28 apr 08, 08:43
Jeg er helt enig med deg... Men har ikke bidratt med så mange glupe ideer i år selv, så skal kan skje holde kjeft

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 28 apr 08, 11:36
delvis enig med trådstarter, men noen ganger kan tifo være et budskap til klubben om hva supporterne vil! Men plankehaugen har kanskje gitt budskap litt for ofte?

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 28 apr 08, 15:04
Helt enig, blir litt mye at PH legger seg opp i dette, spesielt mye ble det rundt Morgan. Men akkurat den igår tror jeg PH gjorde rett i! Tror flesteparten av FFK`s supportere ønsker å se Kvisvik i FFK drakta i ett par sesonger til... Ihvertfall ønsker jeg det, på bakgrunn av prestasjonene i begynnelsen av denne sesongen (med untak av kampen igår)

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*

Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07

Lagt til: 28 apr 08, 15:11
Opprinnelig postet av Morgaine

Er det meg det er noe galt med eller er det fler også som begynner å bli lei av tifoer som blander seg opp i hva klubben driver med internt? Høili, Værste, Morgan og nå, ny kontrakt til Kvisvik.

Jeg synes at tifoer skal være morsomme, fargerike, med en spydig kommentar til motstanderen eller en støtte til laget. Men det blir sjelden lagd i PH.

Er det bare jeg som er rar?

Kunne ikke vært mer enig!

Men jeg har heller ikke bidratt med noe tifo laging så jeg skal vel ikke klage for mye.. Men jeg syns det blir for dumt og bry seg SÅ mye om alt som blir foretatt i styre og stell. Greit nok at man har en mening, men jeg syns ikke man skal lage banner for alt.

Hadde jeg vært de som lagde banneret, ville jeg tenkt meg om. Jeg tror at tenker nok at av de som lagde dette banneret var med å bygge et hus for Raymond, og når da han flere ganger går ut i media og sier det han har sagt, med tanke på klubbskifte og sutringa om ny kontrakt, ville jeg bare vært skuffa, her har de lagd hus til en spiller, og hva er takka? Huset kan bli solgt til en vilt fremmed fordi Raymond ikke får akkurat den lønnen han vil ha i FFK, og dermed skal han gå fra klubben. Og stor forskjell kan det heller ikke være på en kontrakt i FFK og Godset.

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 apr 08, 16:00

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Helt enig, blir litt mye at PH legger seg opp i dette, spesielt mye ble det rundt Morgan. Men akkurat den igår tror jeg PH gjorde rett i! Tror flesteparten av FFK`s supportere ønsker å se Kvisvik i FFK drakta i ett par sesonger til... Ihvertfall ønsker jeg det, på bakgrunn av prestasjonene i begynnelsen av denne sesongen (med untak av kampen igår)

Hvis han skal ha ca. 2,5 mill. i lønn så la han gå. Jeg har ennå til gode å høre noen som sier at han fortjener den lønnsøkninga. At vi ønsker han videre er en annen sak. Men til den økninga, NEI TAKK.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 apr 08, 17:03

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ihvertfall ønsker jeg det, på bakgrunn av prestasjonene i begynnelsen av denne sesongen (med untak av kampen igår)

Hittil har vel Kvisvik hatt to bra innbytter á ca. 25-30 minutter og en elendig kamp fra start. Mulig det bør være nok for noen, men jeg synes ikke det vitner om hvilket nivå FFK bør sikte etter.

Hvis Kvisvik har formstigning og viser seg verdifull utover i vårsesongen bør selvsagt FFK forsøke å forlenge. Men ikke for enhver pris. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 28 apr 08, 17:19
Opprinnelig postet av denialsander

Hittil har vel Kvisvik hatt to bra innbytter á ca. 25-30 minutter og en elendig kamp fra start. Mulig det bør være nok for noen, men jeg synes ikke det vitner om hvilket nivå FFK bør sikte etter.

Hvis Kvi

Nå er det vel slik at de 25-30 min du snakker om har gitt oss to seire....? Det er nå sånn at hele systemet i alle ligaer, også i TL, er basert på å samle mest mulig poeng. Så kan man spørre seg hva en spiller som har evnen til å snu kamper hvor vi stanger imot er verdt... En spiller som også bidrar utenfor det vi ser på kampene...
Når det gjelder Raymond og lønn så ser jeg at alle de som skriver her inne baserer seg på løse tall slengt ut i media. Er det ikke snart på tide å lære at det som står i avisa eller sies på TV bør tas med en stor stor klype salt?

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 28 apr 08, 17:49
Opprinnelig postet av HotDream

Nå er det vel slik at de 25-30 min du snakker om har gitt oss to seire....? Det er nå sånn at hele systemet i alle ligaer, også i TL, er basert på å samle mest mulig poeng. Så kan man spørre seg hva en spiller som har evnen til å snu kamper hvor vi stanger imot er verdt... En spiller som også bidrar utenfor det vi ser på kampene...
Når det gjelder Raymond og lønn så ser jeg at alle de som skriver her inne baserer seg på løse tall slengt ut i media. Er det ikke snart på tide å lære at det som står i avisa eller sies på TV bør tas med en stor stor klype salt?

Selvsagt er det riktig at Raymond har bidratt. Men jeg synes det blir for enkelt å si at hans beholdning til nå - gode pasninger og to målgivende i 2x25 minutter - er nok til å sette ham på en statue. Jeg sier ikke at du vil det, men enkelte her inne mister jo gangsynet fullstendig....

Jeg er vel en av dem som synes hans spill i Cupfinalen var under enhver kritikk, men han slo jo noen målgivende... Da er det lett å glemme seg bort.

Det er faktisk slik at det ikke er Raymond som alene har snudd disse kampene. Det er 10 andre på banen og det er ikke han som har scoret måla. Han har bidratt - javisst - og jeg vil ikke redusere betydningen hans heller, men vi må ikke se oss blinde på en håndfull gode prestasjoner.

For at FFK som klubb skal vokse og holde den gode trenden må vi ha spillere som har et brukbart dårlig-nivå og høyt godt-nivå. Kvisvik har et elendig dårlig-nivå og suverent god-tnivå. Hittil har han vist det gode nivået i 2x25 minutter av totalt 5*90. Hans 65 minutter mot Lyn var elendige og hans 90 mot RBK var litt bedre enn dårlig.

Hvis han ikke blir jevnere vil han ikke få mye spilletid. Da blir det super-sub-Ray. Hvor mye kan vi betale for en superreserve når vi ser at vi så sårt mangler en goalgetter? 

Per idag ville jeg ha byttet bort Kvisvik med en Goalgetter - uten å blunke.

Men det er jo lov å være uenig. Det er jo det som er så fint...

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til: 28 apr 08, 18:01

For eller i mot Kvisvik kan en vel diskutere på andre trtåder. Denne handla om tifoene til PH.

Ser at det ikke bare er meg som er litt lei de interne tifoene. Jeg har heller ikke bidratt så veldig mye på den fronten i år. Men så vidt jeg vet har det ikke vært særlig aktivitet der heller. Det ble invitert til å sende inn forslag til en tifo mot Aalesund. Håper den blir morsom og ikke tar opp et eller annet internt FFK - spørsmål.

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 30 apr 08, 13:33
Endret: 30 apr 08, 20:03
Opprinnelig postet av denialsander

Hittil har han vist det gode nivået i 2x25 minutter av totalt 5*90.

Totalt 5 * 90 ? Hmm, Raymond har da i rettferdighetens navn ikke vært på banen i 450 minutter.... Det må da være spilletiden som teller, hvis ikke så er det mange på benken som har "spilt" dårlig i år .
Alle vil ha en goalgetter, de er  bare nesten umulige å finne

Vi er visst litt off topic her

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 30 apr 08, 19:53
Det er da grunner til at man ikke spiller fra start, ergo så teller jo antall minutter han kunne ha spilt!

Men for å prøve å komme on topic igjen så er jeg litt enig, samtidig som ting som å gi kontrakt til Raymond er en ting supporterklubben kan kreve. Men at vi ikke har så mange av de tifoene som disser andre lag osv., det er vel en ting jeg savner... Som doffen har daua type bannere! Akkurat her så kan vi se og lære av ganske mange! Men som også er nevnt, mange av oss som "klager" har kanskje ikke bidratt så mye, men vi kan jo nevne at det er noe vi savner :D

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mai 08, 08:52

Opprinnelig postet av endre
Det er da grunner til at man ikke spiller fra start, ergo så teller jo antall minutter han kunne ha spilt!

Som sagt da gjelder det alle. Jeg syns f.eks. West, Tegstrøm, Kouadio, Thomassen og Shabani har vært elendige i de kampene de kunne ha spilt. Bråthen derimot har gjort en god figur...

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mai 08, 08:54

Så lenge de har vært på benken har de iallefall ikke vært regnet som så gode som de som spiller... Det er vel hele poenget mitt. 2x25 gode av 5*90 MULIGE minutter er ikke nok.

Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07

Lagt til: 01 mai 08, 21:38

til motstanderen eller en støtte til laget. Men det blir sjelden lagd i PH.

Syntes banneret hjemme mot RBK, må lyde som følger: " Vi pessær på Demidov"..

Misliker den arrogante, barnslige oppførselen hans så sykt.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 01 mai 08, 23:48
Opprinnelig postet av Captain Oats

til motstanderen eller en støtte til laget. Men det blir sjelden lagd i PH.

Syntes banneret hjemme mot RBK, må lyde som følger: " Vi pessær på Demidov"..

Misliker den arrogante, barnslige oppførselen hans så sykt.

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07

Lagt til: 02 mai 08, 17:12
Den fyren der trenger en gylden dusj ja... Mye bedre å slenge dritt, enn å støtte i hytt og gevær .

Rude, stewed and tattooed

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23