Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde)
---------------------------
Fred, frihet og alt gratis !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Kan noen forklare meg logikken i at en billett Fredrikstad - Oslo koster 172,- og Oslo - Bergen (som er sånn ca. 6 timer lenger) koster 199,-? Blir vi straffet for at byen vår ligger nærme Oslo?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
Opprinnelig postet av aavdst
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?
Noen i PH som kan bekrefte/avkrefte om det blir satt opp sponset tur til Bergen?
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av aavdst
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?Noen i PH som kan bekrefte/avkrefte om det blir satt opp sponset tur til Bergen?
Det blir satt opp tur til Bergen.
Og startelveren blir:
Staw
Bjørkøy Gerrbrand Piroja Wallace
Barsom Gashi Wehrmann Raymond
Tarik Gardar
_________
_____________ _| Braathen |_______________
| |
| Bjørkøy - Gerrbrand - Piiroja - Wallace |
| |
| Barsom - Gashi - Kasey - Kvisvik |
| |
| Tarik - Gardar |
| |
Benken:
Staw
Czwartek
Shabani
Ramberg
Tegström
Kouadio
Opprinnelig postet av Per Egil
Med det lavprisopplegget til NSB kan man få billetter til 199,- en vei (fra Oslo vel og merke). Det var det jeg bestilte i stad.
Kan noen forklare meg logikken i at en billett Fredrikstad - Oslo koster 172,- og Oslo - Bergen (som er sånn ca. 6 timer lenger) koster 199,-? Blir vi straffet for at byen vår ligger nærme Oslo?
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen?
Det stemmer.
Det er ekstremt få billetter til 199,- men du får en hel haug billetter til 299,-.
Anbefaler å legge til 75 kroner for plass på en komfortvogn! Togturene tvers over landet blir et helvete uten FM eller noe annet gøy å fikle med på PCen..
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Kan man forhåndsbestille komfortvogn også? Mener jeg ikke har fått til det tidligere?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!
Joa, er med på den. Poenget mitt er at vi som bor i Oslo og tar toget hjem annenhver helg for å se kamper betaler (nesten) det samme som en bergenser eller trønder gjør for å å komme seg til sine hjembyer. Det er flott at NSB har tilbud på langturene sine, men jeg savner litt mer logikk i prisingen. 199,- fra Oslo til Bergen er rasende billig. 172,- fra Oslo til Fredrikstad er bikkjedyrt. Hadde det ikke vært en idé med et knippe billigbilletter til Østfoldbanen også?
Opprinnelig postet av Per Egil
Joa, er med på den. Poenget mitt er at vi som bor i Oslo og tar toget hjem annenhver helg for å se kamper betaler (nesten) det samme som en bergenser eller trønder gjør for å å komme seg til sine hjembyer. Det er flott at NSB har tilbud på langturene sine, men jeg savner litt mer logikk i prisingen. 199,- fra Oslo til Bergen er rasende billig. 172,- fra Oslo til Fredrikstad er bikkjedyrt. Hadde det ikke vært en idé med et knippe billigbilletter til Østfoldbanen også?
Nå er det minipris som koster 199.
Kan få minipris Oslo - Fredikstad også. Koster da 99. Eneste du må gjøre er å bestille i forveien på nsb.no. Det er bare et visst antall minipris pr. avgang, så kan være lurt å bestille en uke i forveien.
Hvis du betaler Oslo S - Trondheim på toget koster det 813!!!
Velkommen forresten!
Opprinnelig postet av dalen
Det blir ikke 2-2 denne gangen. Nå skal dere smekkes hardt!! Jaja, ikke alle...Super-Ray får nok litt applaus, men resten må nok finne seg i å være "in the receiving end". OG - ingen Piiroja som får stå alene og heade inn 2 mål!
Velkommen forresten!
Kun ett av målene var heading..
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
www.tv2.no/sporten/fotball/article1681070.ece
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914