Treningskamp: FFK - SFK Sparta
Kampen går i Østfoldhallen fredag 8. februar kl. 18.00.
Kampen er historisk siden det er vår første kamp mot sarpingenes "nye" klubb. Det blir også Joachim Thomassens første møte med gamle lagkamerater.
Samtidig blir det en mulighet for å ta en titt på våre gamle venner Martin Wiig, Øyvind Hoås, Michael Røn og Are Tronseth.
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Blir spennende å se hvilken keeper vi kommer til å stille med, siden Lasse og Erik er opptatt med landslaget og Rami er vel neppe aktuell slik situasjonen er med han nå.
Da har vi vel bare juniorkeeperne å bruke?
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Ære være plankebyen!
Makkara persese
FFK stiller med:
Bråthen - Czwartek, Gerrbrand, Martinsen, Shabani - Bjørkøy, Wehrman, Gashi, Kvisvik - Tegström, Johannsson
Spart stiller med:
Heier - Berge, Heieren Hansen, Tronseth, Jusufi - El-Masrouri, Rustadstuen, Røn, Halvorsen - Wiig, Hoås
1-0 til Sparta etter 13 minutter. Berat Jusufi.
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Kan følge det her:
http://www.demokraten.no/fotball/live/?lfKey=null&tdKey=2892
Er 1-1 nå. Gardar heada i mål. Bjørkøy har brent straffe... 2 på rad??? Ikke bra.
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
2-1 GARDAR!!
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Marching on together!
var ikke mye positivt idag nei. må jo trekke frem gardars to fine skoringer. syns også bråten gjorde det bra. flink til å kommunisere å rope til forsvaret.
bjørkøy har ikke motivasjon til å fortsette i klubben. hadde såvidt en bra pasning. wehrmann hadde mye dårlige pasninger. kvisvik glimtet til med noen finter innimellom som vi i publikum liker. halvorsen var offansiv idag, noe jeg liker bra. men var litt for usikker. virket smånærvøs til tider.
det som overrasket meg mest idag er vel at hoås har begynt å vinne hodedueller. han hoppet til å med.
Opprinnelig postet av scheien
det som overrasket meg mest idag er vel at hoås har begynt å vinne hodedueller. han hoppet til å med.
Det som overrasker meg er at folk ikke klarte å se Hoås faktisk vinne hodedueller som FFK-spiller. Da var nok "Hoås-suger-og-må-ut"-brillene såpass sterke at de stod litt i veien...
Forøvrig er det ingen overraskelse at finspillet ikke er på plass nå. Jeg er sikker på at det vil løsne iløpet av kampene i et litt varmere strøk når spillerne har fått mengdetreninga på avstand.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Syns forøvrig at Ramberg leverte en solid insats i går. Bedre enn jeg har sett ham på lenge... Agim er og blir midtstopper og bør bare brukes som venstre bekk i nødstilfeller. Vidar greide seg også bra til å være hans første kamp på flere mnd.. Tegan var så godt som usynelig i hele kampen.. En annen ting var at midtbanen lå altfor ofte for langt bak, og ikke der den skulle...
Gleder meg til Tarik er tilbake...
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914