Plankehaugen arrangerer Pondusquiz 20. februar!
Moderator (Holters): Rensket litt i tråden. Fint om folk holder seg for gode til å komme med off topic-prat og unødvendige personkarakteristikker.
---------------------------
SILENCE! I kill you..
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
..og relevansen til Plankehaugen og FFK er.... ?
Kjære vene, den igjen? Hva mener du vi skal gjøre? Legge ned Plankehaugen i vinterhalvåret, bortsett fra hver treningskamp - for da skjer det ikke noe med FFK? Dette er et arrangement som hele supporternorge er involvert i; så jeg ser ingen grunn til å droppe det.. Dessuten, når vi arrangerer noe som HAR noe med Plankehaugen å gjøre, les; sangkveld - som har vært etterlyst, så dukker det ikke opp noen nye tryner likevel.. Hvordan har det seg...?
SILENCE! I kill you..
Opprinnelig postet av Bob Page
..og relevansen til Plankehaugen og FFK er.... ?
... at plankehaugen ARANGERER muligens......
supert med pondus quiz!!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
la folk som vill dra på pondus quiz gjøre det a ! ,,, metal øl damer og fotball er da livet,,, må vell innrømme at jeg ser meg selv i det meste pondus foretar seg å mener hehe ..
vedder ei kasse pils på at jeg hadde gølva alle i pondus quiz;)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Jørn Moum, "forumsadist"
Jeg vet desverre ikke om jeg kan møte opp på pondus quizen.. (men en uoffisiell konkuranse med en sixpack eller to i "premie" er jeg klar for en eller annen gang... ) =)
Jørn Moum, "forumsadist"
Da er jeg påmeldt, sammen med en mindre intressert fotballfan, men dertil større Pondusfan, Vi gleder oss
Opprinnelig postet av hedvalen
hehe ok med da er det en avtale :P kunne hatt en konkuranse på msn kanskje? hvis noen kunne vært interisert i å vært dommer? kanskje silje kunne vært så snill? heheJeg er dessverre ikke noen god quizmaster! Ei heller noen hardbarka pondusfan.. Men en uoffisiell greie? OK! Måtte beste mann vinne.. :)
SILENCE! I kill you..
SILENCE! I kill you..
Jeg foreslår at dere i styret heller bør bruke tida på å finne en måte som engasjerer folk til å synge, kanskje prøve å få Zoran tilbake i feltet. I stedet for å engasjere dere i pondusquiz, hesteløp, husbygging osv...
Bare en tanke..
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av A9$h
Jeg foreslår at dere i styret heller bør bruke tida på å finne en måte som engasjerer folk til å synge, kanskje prøve å få Zoran tilbake i feltet. I stedet for å engasjere dere i pondusquiz, hesteløp, husbygging osv...
Bare en tanke..
Tviler på at Zoran er villig til å komme tilbake uansett.
Opprinnelig postet av Silje Stenmoe
Quizen må dessverre avlyses, pga manglende interesse og manglende papirer!
Enig med de to andre her.. istedte for å drive med quiz, bør dere fram til sesongstart ha fått tilbake zoran!!
hørt fra de fleste supportergjengene rundt om i landet at Plankehaugen nå er Tantehaugen, og er dritdårlige etter at Zoran forsvant.. og det stempelet vil vi ikke ha vel??
Enig med dere andre, hva med å være med på treningskampene og kanskje rekrutere nye nå, slik at de får muligheten til å heie å synge før serien starter, finne ut av ting som går galt og bra, slik at det sitter til serie start.
Men, Plankehaugen synes det er viktigere å surre med annet tull.
Når skal det bli slutt på gnålet om Zoran? Hva bidrar dere i hylekoret med for å få opp trykket på kampene? Hva bidrar dere med i "off-season" for at kommende (tribune-)sesong skal bli bedre enn forrige? Svaret er vel: Ikke mye, bortsett fra å komme med stadig negative innspill på dette forumet....
Typisk at noen få har såååå mye å klage på uten å selv legge to pinner i kors for å bidra.
Egentlig enig med HotDream her. Hvorfor skal vi klage på at ikke skjer noe når det samtidig er vi som har muligheten til å få til noe. Vi trenger vel ikke Plankehaugen til å få satt igang ting. Vi trenger mye mer innsats fra oss som virkelig vil få til noe på tribunen hvis det skal lykkes. Drit nå i om PH-styret ikke bryr seg en dritt om det, det er VI som må få utrette noe hvis vi synes det er for dårlig. Det er fullt mulig å samles til treningskamper, bli enige om tifo-dugnad og lignende uten PH-styrets hjelp. Det er ikke noe i veien med å bli enige her for eksempel.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914