Boikott?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
det er umulig å gjennomføre det 100%, det vet jeg... men hvis f.eks plankehaugen og en god del andre streiker, merker man fort forskjellen på 9000 og 4000...
Sjefskodærn
en "sit-down protest" kunne kanskje være et alternativ. alle venter lenge med å forlate stadion etter kampslutt. dette er noe riksdekkende media garantert vil gi oppmerksomhet og det kan bli en flau affære for de rette personene uten at det går utover spillerne og det sportslige.
med ffk til champions league!
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Vi som stadion gjengere må ta steget opp også, og forstå at vi kan ikke betale breddebilletter for å se toppfotball.
Dette er rett og slett smålig. Ta to halvlitere mindre på byen og så kan du se tippeligafotball istedenfor 1. divisjon.. Snakk om å lage storm i vannglass.
Jeg er skikkelig skuffet over dere! Jeg synes det var latterlig billig i fjor i forhold til hva jeg fikk av underholdning. En ffk serier kan jeg leve på en uke...noe annet enn en dårlig hollywood film på kino!
Skjerp dere!!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Enig med deg, Frode.
Boikott, holde munn eller bli igjen etter kampen,:ffk: er forsåvidt greie ideer, men hvorfor ødelegge gleden og stemningen ved det vi har venta på i 20 år ?
Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !
Det må være lov å klage på prisene, men å dra det så langt som å bli hjemme bare for å protestere, det er for drøyt andre veien.
Kommer til å følge FFK uansett, men stående, hvis man skal få noe positivt ut av dette bør alle som ikke har råd/lyst til å kjøpe sesongkort eller betale 210,- for å sitte stå sammen med plankehaugen og synge!
Jeg er veldig enig i at prisene er hårreisende, men Robert lovte idag bra priser til medlemmer i Plankehaugen, dvs syngende supportere som står på langsiden. Om de høye prisene fører til at 50 personer ekstra står og gir lyd fra seg, så har det iallefall kommet noe godt ut av den flaue situasjonen klubben har satt seg i.
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914