Liverpool FC
Ziggy i united tråden(uten at det påfølgende var å gå over streken):
"Deilig å se at Man U sliter litt....Laughing
Nå ryker de for Porto i returmøtet + Liverpool tar gullet fra de."
Men karma sucks! What happend?
(ikke til deg Keiko)
Fy fa.. for en drittkveld. Kommer hjem etter kampen og finner STOOOR trøst i 2-0 til Liverpool til pause. Ser leit ut nå gitt. Aaaargh.
---------------------------
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Fy fa.. for en drittkveld. Kommer hjem etter kampen og finner STOOOR trøst i 2-0 til Liverpool til pause. Ser leit ut nå gitt. Aaaargh.
Syyyyykt! Gratulerer og takk til begge lag for stor underholdning!
Det er 20 år siden Hillsborough i dag. Jeg anbefaler alle som har History Channel til å få med seg Hillsborough Remembered i kveld, hvor blant annet Kenny Dalglish for første gang snakker ut om det som skjedde.
Forhåpentligvis kan dette være med å kaste nytt lys over saken og få de ansvarlige for ulykken til endelig å stå fram.
JFT96
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
YNWA
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11
"Her skal jeg sitte i 30 år"
http://fotball.aftenposten.no/england/article135609.ece
Dette var første tittel som glapp. http://www.dagbladet.no/2009/04/18/sport/fotball/premier_league/manchester_united/chelsea/5788943/
Dette håper jeg er neste tittel som glipper. Vi har noen spennende uker foran oss.
Fantastisk deilig å se united tape!! Rafa får til stadighet kritikk for å rotere på laget, men det Fergie gjør idag er latterlig svakt, stille et B-lag i en FA-cup semi?? Når man atpåtil har et par feilskjær tilgode i ligaen, og heller burde spare spillere i en langt enklere hjemmekamp! Sprøtt, men ditto vakkert!! Rafa sin rotasjon er aldri så drastisk som Uniteds idag, men samtidig er det kanskje grunnen til at Lpool har mest guts i innspurten...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
moro å lese.. hvor mange trofeer har dere igjen å kjempe om?
Min pappa er større enn din pappa.
Nå heier jeg på dem i FA-cupfinalen.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
2-1 Benayoun
Fra VG
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
4-4 faktisk.. Jaja, da ble det ikke seier ihvertfall. Dette drar United fint i land
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Vet nå ikke helt med det.. Pool har bedre målforskjell enn oss per dags dato og da er det ett fett og ligge 4 poeng eller 6 poeng bak så sånn sett er vi like langt, men herre jemeni for en kamp. Ole Lukkeøye kommer nok ikke før sent i natt
Opprinnelig postet av Husgutt
For en kamp, for noen spillere. Dette er en annen idrett enn det vi så i går. Bra for deg at du lever i troa , United kommer til å gå på et par smeller.4-4 faktisk.. Jaja, da ble det ikke seier ihvertfall. Dette drar United fint i land
Som fotballvenn: FANTASTISK!
Som Liverpool-supporter: FAEN!
Hvis Gud er glad i utrolig fotballkunst gjør han det han må. Gjør han det skal jeg gå i kirken hver søndag det ikke kolliderer med fotball. Hvertfall nesten.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Flott at nøytrale koste seg igår, som lpool supporter var jeg knust etter kampen. Helt utilgivelig å gi bort 3 av 4 scoringer til Arshavin. Stryk til Macherano, Arbeloa og Aurelio. Ellers kjører vi til de grader over Arsenal, et ran som er på nivå med FFK i Stavanger...bl.a. kan det nevnes 15-0 i cornere...Kuyt, Torres og spesielt Benayoun var fantastiske igår, synd 3personlige grove tabber i eget forsvar avgjorde ligaen til fordel den klubben jeg unner minst godt i hele verden...
Opprinnelig postet av bateman
Flott at nøytrale koste seg igår, som lpool supporter var jeg knust etter kampen. Helt utilgivelig å gi bort 3 av 4 scoringer til Arshavin. Stryk til Macherano, Arbeloa og Aurelio. Ellers kjører vi til de grader over Arsenal, et ran som er på nivå med FFK i Stavanger...bl.a. kan det nevnes 15-0 i cornere...Kuyt, Torres og spesielt Benayoun var fantastiske igår, synd 3personlige grove tabber i eget forsvar avgjorde ligaen til fordel den klubben jeg unner minst godt i hele verden...
Det er ikke på nivå... Kampen mot Viking var ikke et ran i det hele tatt. Sjansefattig mellom to lag som spilte elendig, 2-1 er ikke et ran da Viking absolutt ikke hadde fortjent hverken poeng eller seier. Liverpool derimot ble utsatt for et grovt ran igår. Å ikke få tre poeng etter å ha vist sånn fotball er ufattelig. Arsenal skapte ingenting, Liverpool kjørte over forsvaret deres, men greide ikke å være effektive. Arsenal hadde Arshavin, uten han hadde det sett ut som et cupoppgjør mellom lag med et par divisjoner mellom.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av bateman
Kuyt, Torres og spesielt Benayoun var fantastiske igår
du må ikke glemme alonso som var fremdragende
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914