Husk meg
Brukernavn
Passord

Oppfordring til Plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 06 des 07, 16:06

Førstkommende søndag er det duket for nytt lokalderby i Stjernehallen, mot Sparta. Jeg synes det hadde vært artig å fått med mange fra PH til å møte opp, synge og ha det artig i hallen. Så i tillegg til å vinne kampen på isen, så kan vi også endelig få has på de hersens trommene til sarpingene og synge de ut av hallen. Så alle som vil og kan på søndag, bør ta turen i hallen - kampstart klokka 17:00.

(Jeg har sett dette har blitt nevnt i forbindelse med tidligere kamper, og jeg vet dette er et "fotballforum", men det er også her man treffer flest PH-medlemmer på en gang. Samtidig vil jeg nevne at dette ikke er noe i regi av Red Beavers, men bare et forslag fra meg personlig - alltid morro med flere folk i hallen )

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til: 06 des 07, 17:22
Endret: 06 des 07, 17:22

Skal se om jeg rekker og ta en tur =)
Hadde vært artig og sett litt hockey igjen

Spesielt artig tråkke på de små blå!

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 08 des 07, 00:47
Endret: 08 des 07, 00:48

Flere i PH, BRH osv som kunne tenkt seg å ta seg en tur?

Hadde vært fryktelig artig å fylt Beavers-feltet med syngende rød-hvite fans denne kampen. Så, FFK-fans....jeg ber på mine knær, kom igjen!

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 08 des 07, 03:25
Endret: 08 des 07, 03:28

Kan ALLE i  PH, BRH og andre supportergrupperinger være med på søndag?

Jeg forstår at folk helst vil støtte FFK, men det hadde vært utrolig gøy å se hele Red Beavers og hele Plankehaugen og RødHvit-Brigade med flere være med på å støtte våre rødhvite is-soldater, samt ta livet av trommene til smurfene...så kom igjen PH og BRH.....det er ikke fotball....men vær med på å støtt byen, laget....VI BEGGE MÅ STØTTE FREDRIKSTAD BY, UANSETT IDRETT! Kom igjen, Fredrikstad-venner!!

(Jeg gjør hva som helst, om jeg får se meste av PH fylle Stjernehallen og være med på sangene)

Så kom igjen alle sammen!!

JEG ER RØD-HVIT TIL JEG DØR,  RØD-HVIT TIL JEG DØR. JEG VET JEG VIL JEG VET JEG KAN, JEG ER RØD-HVIT TIL JEG DØR!!

kOM IGJEN, ALT SOM ER RØDT OG  HVITT FØRSTKOMMENDE SØNDAG!!!!! :))))

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 des 07, 12:11
Opprinnelig postet av MadMax

JEG ER RØD-HVIT TIL JEG DØR,  RØD-HVIT TIL JEG DØR. JEG VET JEG VIL JEG VET JEG KAN, JEG ER RØD-HVIT TIL JEG DØR!!

kOM IGJEN, ALT SOM ER RØDT OG  HVITT FØRSTKOMMENDE SØNDAG!!!!! :))))

Kutt ut store bokstaver.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 08 des 07, 14:45
Opprinnelig postet av MadMax

Førstkommende søndag er det duket for nytt lokalderby i Stjernehallen, mot Sparta. Jeg synes det hadde vært artig å fått med mange fra PH til å møte opp, synge og ha det artig i hallen. Så i tillegg til å vinne kampen på isen, så kan vi også endelig få has på de hersens trommene til sarpingene og synge de ut av hallen. Så alle som vil og kan på søndag, bør ta turen i hallen - kampstart klokka 17:00.

(Jeg har sett dette har blitt nevnt i forbindelse med tidligere kamper, og jeg vet dette er et "fotballforum", men det er også her man treffer flest PH-medlemmer på en gang. Samtidig vil jeg nevne at dette ikke er noe i regi av Red Beavers, men bare et forslag fra meg personlig - alltid morro med flere folk i hallen )

Ja det hadde vært utrolig gøy. Selv om det skulle bli stortap hadde det vært stort om RB, BRH og PH hadde sunget og heiet til siste slutt uansett. Dèt hadde vært en maktdemonstrasjon det. RØD MAKT...SMURFESLAKT

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23