Glem Simen Brenne!
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 22 nov 03, 10:16
Endret: 22 nov 03, 19:33
Leste idag på sidene til Mfk, sitat Tore Jobs: "– Jeg vil anslå at en reserve på U21-landslaget kan være verdt rundt 1,2 til 1,3 millioner kroner. Simen har vært mer eller mindre fast på laget, sier Jobs uten å komme inn på hvilken salgssum de har satt på sin spiller."
Dette tolker jeg dithen at de krever mer enn 1, kanskje opp mot 1,5 mill, for en spiller som har et år igjen av kontrakten sin, og som absolutt ikke har imponert iår. Riktignok har jeg trua på Simen, men definitivt ikke til en pris på over en million. Det finnes et utall av spillere som er uten kontrakt, la oss lete etter noen på det markedet isteden!
Simen er gratis neste år, og FFK kan vel starte forhandlinger med han som Bosman.spiller i juni. La oss gå for den løsningen!!
---------------------------
Macka fra start!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 22 nov 03, 10:44
Sidene til
Moss avis mener du vel?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 22 nov 03, 10:56
Jeg satt ikke kaffen i halsen Holters, jeg har vært borti vår sjefsforhandler JOBS før, og han mener BISSNISS!
Men det blir vel penger til en real lønnsøkning for SImen neste år,nå som dere må betale 200 kroner for å gå på match?:D
Lagt til: 22 nov 03, 11:04
210 kroner takk!
Men tror nok Harry Hansen har tunga rett i munn, så jeg kan aldri tenke meg prisen blir 1.2-1.3 millioner kroner.
Men vi får vente og se!
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 22 nov 03, 11:45
Han derre Jobs har det bare i kjeften.
-exit body, exit mind-
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 22 nov 03, 12:14
Simen er ikke verdt over 1mill, da henter vi heller noe annet!
Lagt til: 22 nov 03, 13:40
Ingen betaler selvsagt 1.2-1.3 mill for Simen Brenne etter denne sesongen. En sesong han ikke har imponert, og neste år er han bosman. La oss vente et år. La han gå på nok en umotivert sesong i Moss hvor han havner på nedre sjiktet på VG-børsen, ingen andre vil være interesserte, så snapper vi ham opp gratis neste høst. For jeg tror fortsatt han vil kunne blomstre i FFK. Men ikke for enhver pris.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 22 nov 03, 13:54
Jeg skal personlig snøre på Jan Rafn skoa igjen dersom jeg fikk 20% av det beløpet...
FFK kan da ikke gi så mye penger for Brenne, nei da lukter det Bosman-spiller av Brenne, Moss får aldri i livet så mye penger for ham...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 22 nov 03, 16:54
Ingen tvil om at Moss er i ferd med å drite seg kraftig ut.
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 22 nov 03, 19:31
Enig! Går ikke an å forlange slike summer for en spiller som Brenne!
Macka fra start!
Lagt til: 22 nov 03, 19:33
Brenne har vel vært en av Moss sine svakeste i år, det viser hvertfall VG-børsen og mange fra Kråkevingen har vært misfornøyde med innsatsen og prestasjonene hans. Når man legger til at fyren har 1 år igjen av kontrakten, så synes jeg det er galskap å forlange så mye penger for ham.
Lagt til: 22 nov 03, 19:57
... nå vet vi vel egentlig ikke hva de har forlangt for ham? Han kun vært nevnt en pris på hva Jobs tror Brenne er verdt!
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 23 nov 03, 11:21
Opprinnelig postet av Holters
... nå vet vi vel egentlig ikke hva de har forlangt for ham? Han kun vært nevnt en pris på hva Jobs tror Brenne er verdt!
Joda, men selv halvparten, altså alt fra 500-800`000 er altfor mye for en spiller som Brenne... Synes jeg da, men for all del, dersom man ønsker å svi av så pass mye penger så lenge man allerede har en del "tunge utgiftsposter" i klubben, så ja vel... hjelper ikke ha vi tilhengerne mener uansett...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 23 nov 03, 13:33
Tror nok KTE strekker seg langt når man leser denne gamle artikkelen
Les her
Lagt til: 23 nov 03, 13:35
Det var i 2000. Brenne har ikke hatt den store utviklingen man håpet/trodde. Har jo vært ganske anonym på Moss i år. Likevel fullt mulig han vil blomstre i et bedre lag og i Tippeligaen igjen ;)
06/10/2024 22:02 | 2001f914