Husk meg
Brukernavn
Passord

Bad Blue Boys involvert i slagsmål

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 des 07, 00:29
Det oppsto fullt slagsmål utenfor 7-Eleven i Torggaten i kveld. Bad blue boys skal være involvert.

- Tre personer skal være slått ned. Utover det vet vi ikke noe ennå, sier operasjonsleder Kjell-Tore Aarnæs i Hordaland politidistrikt.

Han forteller at Dinamo Zagrebs beryktede supportere Bad blue boys ikke har noe sted å gjøre av seg i natt.

- Vi holder dem under oppsikt utover natten. Noe annet kan vi ikke gjøre, siden de har lovlig opphold her, sier Aarnæs.

www.bt.no/lokalt/bergen/article449867.ece

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 des 07, 00:49
det kom ikke som noe overraskelse.. venta på det

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 des 07, 01:15
Står ikke noe om hvem som begynte. Bergensere kan ha begynt og yppe seg først, og da er ikke BBB nådige.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 01 des 07, 01:20

Opprinnelig postet av keiko99

Keiko hvorfor skriver du det du skrev her? Føler du at du bidro til og gjøre denne tråden superseriøs og bra og lese? Eller skriver du bare dette fordi dinamo er z sitt lag?

Den unge generasjonen er på vei fram.

www.brigaderodhvit.com

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 01:38
jeg skriver dette p.g.a at jeg ikke ble noe overrasket som jeg sier.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 01 des 07, 01:45
Jeg er enig med keiko her....det kommer ikke som noen overraskelse at BBB var innblandet i bråk i Bergen. Men jeg skal la tvilen komme dem til gode, uskyldige til det motsatte er bevist.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07

Lagt til: 01 des 07, 02:06
Endret: 01 des 07, 02:07
Politiet i Bergen var godt forberedt på at ting kom til å skje... mener å ha lest/hørt at de hadde hanket inn politihelikopter.

Media legger sikkert litt på når de skriver, men det begynte med litt bråk i sandefjord (stjeling av klær og drikking offentlig)..
Mange tok turen gjennom Europa opp til Norge uten annet enn det de kom og gikk med. Hørte at enkelte ikke en gang hadde råd til kampen en gang..

Ble litt skeptisk da jeg leste at de kom over fra Oslo i VIF-busser. Senere hørte jeg snakk om tøysegutter fra iskoboys og andre firma i Sverige hadde tatt turen bortover (rykter kan man jo aldri stole på, men....)
Det var og snakk om at medlemmer av TGB hadde blitt loset ut av sentrum for å unngå sammenstøt, men vi ser jo nå at ting skjer likevel. I disse mobile tider er det vel enklere å avtale ting og tang.

Hvem som har begynte det hele er ikke godt å si. Jeg vet for lite til at jeg vil spekulere i det.
BT skrev i denne artikkelen at mange av dinamo-fansen ikke hadde steder å sove om natten, så det kan jo ha gjort dem mer sårbare sånn sett...
Det har nok ikke vært en lett tur for dem Ryktet ankom lenge før de selv kom - ingen puber (evt. hoteller) var vel interessert i dem som gjester, men når det er sagt så er vel prisene her såpass høye at en del ville ha vegret seg for å gått inn uansett :-D
Uansett et artig bilde av dinamo-fansen som griller og pilser inni musikkpaviljongen midt i sentrum :-D

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 des 07, 08:58

Enig med Keiko og madmax her, kommer ikke som noen overaskelse at de er involvert, men som Madmax skriver, tvilen bør komme tiltalte til gode frem til det motsatte er bevist!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 01 des 07, 10:18

Jammen er du god til å spå!

Etter det jeg har hørt, skal Brann/TGB ha yppet seg.  Da får de ta konsekvensene. Dessuten hadde mange Dinamofans ikke noe sted å være i natt, derfor ble de hengende rundt i sentrum.

Legger til at dette sannsynligvis er oppblåst vås. Etter at BBB oppførte seg prikkfritt på stadion (det var også meningene til Politimannskapene vi snakket med) hadde hverken nettavisen, VG eller DB noe som helst å skrive om BBB dagen etter kamp. Og de som hadde luktet skandale og rasering av Bergen som by. Endelig fikk de noe som de kan blåse opp.

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 10:43
Martin_ har jeg sagt at jeg forventa at det var bbb eller brann ? Nei det har jeg ikke sagt. jeg sier at dette kom ikke som noen overraskelse. 

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 10:56
Jep, du sa i ditt første innlegg at dette har du ventet på! Gratulerer Keiko, håper jeg snart finner nummeret ditt i midten av Dagbladet.

Den unge generasjonen...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 des 07, 10:59
i sitt inlegg nevner ikke keiko noe om HVEM han hadde ventet på!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:02
Endret: 01 des 07, 11:03
Opprinnelig postet av Martin_
Jep, du sa i ditt første innlegg at dette har du ventet på! Gratulerer Keiko, håper jeg snart finner nummeret ditt i midten av Dagbladet.
Du driter deg så ut..  Da kan du gå tilbake og hente tråden jeg skrev det i for den finner ikke jeg

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:05
Du driter deg så ut..  Da kan du gå tilbake og hente tråden jeg skrev det i for den finner ikke jeg

Jeg har heller ikke påstått i noe innlegg at du har ventet på noen, så jeg vet ikke helt hvem som driter på draget her jeg Roy. Eller for å sitere deg selv: Kan du gå tilbake å hente tråden jeg skrev det i for den finner ikke jeg (heller). Uffda Keiko, men husk at det ikke hjelper å gråte.

Den unge generasjonen...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 01 des 07, 11:10
Opprinnelig postet av Liraren

Keiko hvorfor skriver du det du skrev her? Føler du at du bidro til og gjøre denne tråden superseriøs og bra og lese? Eller skriver du bare dette fordi dinamo er z sitt lag?

Ok. Dele ut stikkere mot Plankehaugen i øst og i vest kan du og forstår ikke at folk reagerer på det, men når det kommer stikkere til "egne" supportere, da klikker du i vinkel sammen med resten av BRH . Og Zoran har ingenting med denne debatten å gjøre (forutsatt at han ikke var en del av bråket). Alt dreier seg ikke om ham, skjønner du...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 01 des 07, 11:22
Keiko du gjør ting mye lettere for deg selv med å forklare hvorfor det var som forventet, og hvorfor du "ventet på det". Å slenge ut korte setninger og enstavelsesord, fører bare til at du latterligjør deg selv. Dette er et konstruktivt råd, og ikke ment som "dritt" mot deg.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 01 des 07, 11:35

Opprinnelig postet av jambo
Keiko du gjør ting mye lettere for deg selv med å forklare hvorfor det var som forventet, og hvorfor du "ventet på det". Å slenge ut korte setninger og enstavelsesord, fører bare til at du latterligjør deg selv. Dette er et konstruktivt råd, og ikke ment som "dritt" mot deg.

Kan ikke være lett å være Keiko99 på dette forumet her. Han får jo dritt slengt etter seg nesten uansett hva han skriver.

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 des 07, 11:43
Endret: 01 des 07, 11:44
"De mellom 30 og 40 kroatene kom til Bergen i forbindelse med kampen mellom Brann og Dinamo Zagreb på torsdag. De har vært involvert i bråk flere ganger mens de har vært i Bergen, men ønsker nå å forlate landet. De kom med Fjordline, men på grunn av oppførselen sin på vei opp ble de nektet adgang lørdag morgen.

(...)

31 kroater manglet husrom for natten, og for å unngå mer bråk, tilbød politiet dem å overnatte i fyllearresten.

- Det takket de ja til og de ble dimittert klokken syv, sier Stiegler.

Etter oppholdet hos politiet dro kroatene til Skoltegrunnskaien, hvor tilsammen 36 kroatere møtte opp ved billettkontoret til Fjordline klokken 08.30."

Politet har nå tatt kontakt med utendriksdepartementet (som igjen kontakter den kroatiske ambasaden) for å finne en løsning.

www.bt.no/lokalt/bergen/article449867.ece

Har du lest forumets retningslinjer?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:45
Opprinnelig postet av Bob Page

Kan ikke være lett å være Keiko99 på dette forumet her. Han får jo dritt slengt etter seg nesten uansett hva han skriver.

Da får han la vær med å komme med sånne kryptiske meldinger da vettu. Han gjør jo det til stadighet. Han gjør det kun for å provosere.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:46
ja jeg kan forklare. Brann vant og Dinamo Zagreb tapte. om Dinamo Zagreb hadde vunnet eller spilt uavgjort hadde jeg uansett forventet bråk. Når en har nytt alkohol så er det lett for å bli litt. Uansett om en er brann supporter eller Dinamo Zagreb. Hva mer må jeg si ? jeg kan ikke forklare deg noe bedre en dette.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:48

Jeg har heller ikke påstått i noe innlegg at du har ventet på noen, så jeg vet ikke helt hvem som driter på draget her jeg Roy. Eller for å sitere deg selv: Kan du gå tilbake å hente tråden jeg skrev det i for den finner ikke jeg (heller). Uffda Keiko, men husk at det ikke hjelper å gråte.
hvorfor sier du da:  Jep, du sa i ditt første innlegg at dette har du ventet på! Gratulerer Keiko, håper jeg snart finner nummeret ditt i midten av Dagbladet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:50
Endret: 01 des 07, 11:51

Opprinnelig postet av Holters
"De mellom 30 og 40 kroatene kom til Bergen i forbindelse med kampen mellom Brann og Dinamo Zagreb på torsdag. De har vært involvert i bråk flere ganger mens de har vært i Bergen, men ønsker nå å forlate landet. De kom med Fjordline, men på grunn av oppførselen sin på vei opp ble de nektet adgang lørdag morgen.

(...)

31 kroater manglet husrom for natten, og for å unngå mer bråk, tilbød politiet dem å overnatte i fyllearresten.

- Det takket de ja til og de ble dimittert klokken syv, sier Stiegler.

Etter oppholdet hos politiet dro kroatene til Skoltegrunnskaien, hvor tilsammen 36 kroatere møtte opp ved billettkontoret til Fjordline klokken 08.30."

Politet har nå tatt kontakt med utendriksdepartementet (som igjen kontakter den kroatiske ambasaden) for å finne en løsning.

De har vært involvert i bråk. Ja, det har jeg skjønt. Men det står fortsatt ingenting om at de begynte dette bråket.

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:50

Hvorfor Keiko? Jeg synes du tok deg ett lite nivå opp i ditt forrige innlegg der du faktisk forklarte noe, men nå datt du ned igjen.

Jeg poengterer nemlig ikke at du ventet at et spesielt lags supportere skulle lage bråk.

Den unge generasjonen...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:53

ja jeg kan forklare. Brann vant og Dinamo Zagreb tapte. om Dinamo Zagreb hadde vunnet eller spilt uavgjort hadde jeg uansett forventet bråk. Når en har nytt alkohol så er det lett for å bli litt. Uansett om en er brann supporter eller Dinamo Zagreb. Hva mer må jeg si ? jeg kan ikke forklare deg noe bedre en dette.

Det blir nytt alkohol i forbindelse med alle kamper i Norge. Så du forventer bråk over alt ?? Blir for dumt keiko99. Kom med noe annet enn det våset der.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 01 des 07, 11:53
Er det egentlig så rart at noen forventet at det skulle bli bråk? BBB har ikke et godt rykte i fotballeuropa. Om det er fortjent eller ufortjent tar ikke jeg stilling til, men det er ikke veldig rart at det forventes bråk med dem.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:54
Endret: 01 des 07, 11:55
ja ja godt du prøver å forklare deg bort da martin_

Til deg rune haugen. jeg prøde så godt jeg kan... bedre kan jeg ikke si det

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:55

Opprinnelig postet av Rey
Er det egentlig så rart at noen forventet at det skulle bli bråk? BBB har ikke et godt rykte i fotballeuropa. Om det er fortjent eller ufortjent tar ikke jeg stilling til, men det er ikke veldig rart at det forventes bråk med dem.

Må man skrive det for det Rey, slik som keiko99 gjorde ??

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 11:57
Endret: 01 des 07, 13:12
ja ja godt du prøver å forklare deg bort da martin_

Nå farer du med latterligheter. Hvorfor forklarer jeg meg bort Roy?  Stemmer ikke det jeg sier med realiteten? Finner du noen endringer eller slikt i mine innlegg, i motsetning til deg?

Forklar!

Den unge generasjonen...

Rey

Moderator

Lagt til: 01 des 07, 11:58
Selvfølgelig ikke Rune, men må det virkelig reageres så kraftig? Går ann å bare overse det også

The colour of her eyes

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 12:01

Opprinnelig postet av Rey
Selvfølgelig ikke Rune, men må det virkelig reageres så kraftig? Går ann å bare overse det også

Han ber jo om det Rey.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 01 des 07, 12:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Han ber jo om det Rey.

Må bare takke deg for en rekke flotte innlegg denne helga. Keep up the good work.

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 12:06
Endret: 01 des 07, 13:09

Nå farer du med latterligheter. Hvorfor forklarer jeg meg bort Roy?  Stemmer ikke det jeg sier med realiteten? Finner du noen endringer eller slikt i mine innlegg, i motsetning til deg?

Forklar!
du kan selv gå tråder tilbake.. fikk pm din og jeg svarer på pm og ditt siste innlegg her

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 12:08
du kan selv gå tråder tilbake.. fikk pm din og jeg svarer på pm og ditt siste innlegg her

Nei Keiko, jeg vil at DU skal legge ut hvorfor DU mener jeg bortforklarer meg her, på dette forumet, slik at andre skal se forklaringen din. Jeg finner nemlig ikke selv hvor jeg har endret mening eller påstått noe som du sier i denne debatten.

Forklar deg!

Den unge generasjonen...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 12:17
Jeg sier nederst på side 1 dette: Martin_ har jeg sagt at jeg forventa at det var bbb eller brann ? Nei det har jeg ikke sagt. jeg sier at dette kom ikke som noen overraskelse.

Du svarer øverst på side 2 dette: Jep, du sa i ditt første innlegg at dette har du ventet på! Gratulerer Keiko, håper jeg snart finner nummeret ditt i midten av Dagbladet.

legg merke til fredrikstadpatriot rett etter du skrev reagerer på lik måte der han sier: i sitt inlegg nevner ikke keiko noe om HVEM han hadde ventet på!

Rey

Moderator

Lagt til: 01 des 07, 12:19
Da er det vel like greit å stenge denne tråden?

The colour of her eyes

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23