Bad Blue Boys involvert i slagsmål
Opprinnelig postet av Martin_
hvorfor sier du da: Jep, du sa i ditt første innlegg at dette har du ventet på! Gratulerer Keiko, håper jeg snart finner nummeret ditt i midten av Dagbladet.Opprinnelig postet av keiko99
Du driter deg så ut.. Da kan du gå tilbake og hente tråden jeg skrev det i for den finner ikke jeg
Jeg har heller ikke påstått i noe innlegg at du har ventet på noen, så jeg vet ikke helt hvem som driter på draget her jeg Roy. Eller for å sitere deg selv: Kan du gå tilbake å hente tråden jeg skrev det i for den finner ikke jeg (heller). Uffda Keiko, men husk at det ikke hjelper å gråte.
---------------------------
Opprinnelig postet av Holters
"De mellom 30 og 40 kroatene kom til Bergen i forbindelse med kampen mellom Brann og Dinamo Zagreb på torsdag. De har vært involvert i bråk flere ganger mens de har vært i Bergen, men ønsker nå å forlate landet. De kom med Fjordline, men på grunn av oppførselen sin på vei opp ble de nektet adgang lørdag morgen.
(...)
31 kroater manglet husrom for natten, og for å unngå mer bråk, tilbød politiet dem å overnatte i fyllearresten.
- Det takket de ja til og de ble dimittert klokken syv, sier Stiegler.
Etter oppholdet hos politiet dro kroatene til Skoltegrunnskaien, hvor tilsammen 36 kroatere møtte opp ved billettkontoret til Fjordline klokken 08.30."
Politet har nå tatt kontakt med utendriksdepartementet (som igjen kontakter den kroatiske ambasaden) for å finne en løsning.
De har vært involvert i bråk. Ja, det har jeg skjønt. Men det står fortsatt ingenting om at de begynte dette bråket.
Hvorfor Keiko? Jeg synes du tok deg ett lite nivå opp i ditt forrige innlegg der du faktisk forklarte noe, men nå datt du ned igjen.
Jeg poengterer nemlig ikke at du ventet at et spesielt lags supportere skulle lage bråk.
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av jambo
Keiko du gjør ting mye lettere for deg selv med å forklare hvorfor det var som forventet, og hvorfor du "ventet på det". Å slenge ut korte setninger og enstavelsesord, fører bare til at du latterligjør deg selv. Dette er et konstruktivt råd, og ikke ment som "dritt" mot deg.ja jeg kan forklare. Brann vant og Dinamo Zagreb tapte. om Dinamo Zagreb hadde vunnet eller spilt uavgjort hadde jeg uansett forventet bråk. Når en har nytt alkohol så er det lett for å bli litt. Uansett om en er brann supporter eller Dinamo Zagreb. Hva mer må jeg si ? jeg kan ikke forklare deg noe bedre en dette.
Det blir nytt alkohol i forbindelse med alle kamper i Norge. Så du forventer bråk over alt ?? Blir for dumt keiko99. Kom med noe annet enn det våset der.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Til deg rune haugen. jeg prøde så godt jeg kan... bedre kan jeg ikke si det
Opprinnelig postet av Rey
Er det egentlig så rart at noen forventet at det skulle bli bråk? BBB har ikke et godt rykte i fotballeuropa. Om det er fortjent eller ufortjent tar ikke jeg stilling til, men det er ikke veldig rart at det forventes bråk med dem.
Må man skrive det for det Rey, slik som keiko99 gjorde ??
ja ja godt du prøver å forklare deg bort da martin_
Nå farer du med latterligheter. Hvorfor forklarer jeg meg bort Roy? Stemmer ikke det jeg sier med realiteten? Finner du noen endringer eller slikt i mine innlegg, i motsetning til deg?
Forklar!
Den unge generasjonen...
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Selvfølgelig ikke Rune, men må det virkelig reageres så kraftig? Går ann å bare overse det også
Han ber jo om det Rey.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han ber jo om det Rey.
Må bare takke deg for en rekke flotte innlegg denne helga. Keep up the good work.
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Opprinnelig postet av Martin_
du kan selv gå tråder tilbake.. fikk pm din og jeg svarer på pm og ditt siste innlegg her
Nå farer du med latterligheter. Hvorfor forklarer jeg meg bort Roy? Stemmer ikke det jeg sier med realiteten? Finner du noen endringer eller slikt i mine innlegg, i motsetning til deg?
Forklar!
du kan selv gå tråder tilbake.. fikk pm din og jeg svarer på pm og ditt siste innlegg her
Nei Keiko, jeg vil at DU skal legge ut hvorfor DU mener jeg bortforklarer meg her, på dette forumet, slik at andre skal se forklaringen din. Jeg finner nemlig ikke selv hvor jeg har endret mening eller påstått noe som du sier i denne debatten.
Forklar deg!
Den unge generasjonen...
Du svarer øverst på side 2 dette: Jep, du sa i ditt første innlegg at dette har du ventet på! Gratulerer Keiko, håper jeg snart finner nummeret ditt i midten av Dagbladet.
legg merke til fredrikstadpatriot rett etter du skrev reagerer på lik måte der han sier: i sitt inlegg nevner ikke keiko noe om HVEM han hadde ventet på!
The colour of her eyes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23