Ekstrem og unødvendig overvåkning på norske fotballarenaer
Opprinnelig postet av brigaderodhvit.com den 1. desember 2007
FFK har nå mottat rapporten fra Datatilsynet, og overvåkningssystemet skal ifølge FFK være lovlig i henhold til personopplysningsloven. BRH ser ingen grunn til å kommentere dette videre, med mindre det skulle dukke opp noe i rapporten som blir fremlagt til uken. Vi er glade for at FFK er inneforstått med, og har klart å holde seg til reglene.
01/12/07
---------------------------
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ble brått stille på brigade gutta når medietilsynet ikke fant noe spesielt med video systemene på fredrikstad stadion også... Bombe..Opprinnelig postet av keiko99
Du skal erte , men jeg skjønner hvorforNei, sannelig om det ikke er Einstein og hans nut-hugger Da Vinci, våre to godtfungerende-skillt-ved-fødselen-tvillinger. Her er det både én-linjes innlegg og 1.5 linjes innlegg. Fantastisk spredning. Begge er gode bidrag til debatten, og de er godt skrevet! For ikke å snakke om betydningen det har for den gode tonen her inne!
Hva hadde dere tenkt BRH skulle bråke om da? De stilte et svært betimelig spørsmål og fikk et skikkelig svart. At dere to ikke forstår at det er en bra ting har heller ingen forventet
Har dere tenkt på hvorfor Datatilsynet kom akkuratt nå? Har dere sett rapporten?
Etter hva jeg har sett, har BRH kommentert dette for lenge siden og sagt seg veldig fornøyde.
Så hva om dere to gjorde hele forumet en tjeneste fikk dere et hotellrom og fikk uttrykt følelsene deres for hverandre der? Eller om dere kunne sendt inleggene deres til PM til hverandre isteden for å poste som innlegg? Det tror jeg veldig mange ville satt pris på!
jaggu, nok ett inlegg på flere linjer som går rett på person krittik! Hva om du gjorde forumet en tjeneste ved å skrive ting til saken og ikke masse annet fjas! Men hva skal en forvente.... Og hva er det for noe tull at en må skrive en lang stil for hvert eneste inlegg en har??
Jeg vet at datatilsynet kom, og jeg vet at de ikke fant noe som var lovstridig.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
jaggu, nok ett inlegg på flere linjer som går rett på person krittik!
Slutt å grin...hva er personkritkken da? Jeg klager på innelggsformen til deg og Keiko99 (som for alt jeg vet kan være samme person utifra skrivestill og innhold)
[quote=fredrikstadpatriot]hva er det for noe tull at en må skrive en lang stil for hvert eneste inlegg en har??[quote]
En lang stil? Du kaller å skrive noe som inneholder ett begrunnet argument en lang stil? Javel....
Jeg vet at datatilsynet kom, og jeg vet at de ikke fant noe som var lovstridig
Vet du hva de kom for å sjekke? Og du har tydligvis lest rapporten? Da synes jeg det er dårlig å ikke dele den med oss!!
hehe, grine gjør jeg ikke gitt, jeg syns bare det blir for dumt at du hele tiden skal klage på måten andre folk skriver på. For så å konkludere med at de som skriver så likt kan ta inn på et hotell rom osv... Men, ifølge deg er vel det en saklig diskusjon, da får du jo ihvertfall skrevet linjer nok til å passe inn i reglene dine for inlegg...
Så til saken da TgfkaFFK, jeg har ikke lest noe rapport, og sikkert ikke lest mer en det du har lest og som sto i demokraten her for noen dager siden.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23