Ekstrem og unødvendig overvåkning på norske fotballarenaer
Opprinnelig postet av Markus
Banneret taler for seg sjøl det.. Blir nulltoleranse overnfor slike grupper.
Slutt nå og mas om det lille banneret da. Er det noe å henge seg så veldig opp i da? Så skummelt er det da ikke.
ekke skummelt i det hele tatt. men har ingenting med fotball å gjøre
www.alltranscargobd.com/images/ACAB_logo.jpg
Skjønner ikke hva dere snakker om jeg.
---------------------------
Tribunekultur !? nei fysj ! at du våger å bruke det ordet !
Hesten er sulten, vi må kjøpe mat !
Opprinnelig postet av Marcus
Tror at jeg misforstod betydningen av ACAB.maryjane.ru/pictures/116775_acab1.jpg
Nå fant jeg ut hva det betydde.
hehe.
Bare kødda, har selvfølgelig noe med sport å gjøre.pagesperso-orange.fr/acab/images/logo_acab_petitcoureur.gif
Hva sier BRH nå som Datatilsynet ikke fant noe ulovlig med kameraovervåkinga på stadion da tro?? Går jo høyt ut på hjemmesiden sin.
Det man kan si er at det er mulig å ta feil hvis man ikke vet alt om en sak og at man fokuserer - kanskje feilaktig - på enkeltpunkter?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hva sier BRH nå som Datatilsynet ikke fant noe ulovlig med kameraovervåkinga på stadion da tro?? Går jo høyt ut på hjemmesiden sin.Har du en kilde ,artikkel du kan henvende til.
http://www.demokraten.no/lokalsport/article3158910.ece
har ikke helt draget på å legge ut linker men....
Opprinnelig postet av denialsander
Det man kan si er at det er mulig å ta feil hvis man ikke vet alt om en sak og at man fokuserer - kanskje feilaktig - på enkeltpunkter?
regner med at du mener BRH nå da?
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av HotDream
Jeg sier at overvåkning har blitt nødvendig på fotballarenaer så grunn av snorrunger i alle aldre som skal være så jævla ``kule`` når de er på fotballkamp.Har du noe som helst belegg for det du påstår der? Har du noen oversikt over hvor mange som har kommet til skade på tribunene i Norge, og hva slag skade de har fått?
Er det sånn at det har blitt farlig å gå på fotballkamp i Norge? Er det blitt sånn at folk føler seg uttrygge på fotballkamp? Er det derfor vi har fått publikumsrekorder? Sånn at folk kan få et adrenalinkick av faren for å bli banka opp av rabiate casuals?
Fikk ikke svaret ditt helt til å stemme med sitatet du brukte fra mitt innlegg...... Kan ikke se i noen av mine innlegg at jeg har skrevet om skader etc på kamper. Du som tydeligvis tror du har svar på det meste ("heile vettet" som det kalles på Jæren)får prøve å holde tunga rett i munnen å svare meg på det jeg skriver istedet for å bare svare med spørsmål om noe jeg ikke har skrevet om.
Til det du spør om (svarer med spørsmål jeg også, det gir folk sjanse til å tenke selv )
Har du hørt om sunn fornuft og å tenke selv, eller må det nedsettes et utvalg som kommer med en konklusjon du kan forholde deg til??? Hva tror du er årsaken til at fotballarenaer i Norge og ellers i verden blir kameraovervåket? Hvorfor blir ikke folk skadet på kamp i Norge. Kan det ha noe med god kontroll av uønskede elementer å gjøre ved bruk av kameraer og av strengt regelverk? Skulle vært interessant å se på situasjonen om det var fritt fram for alle til å gjøre hva de vil).Hvorfor blir folk skadet og føler seg utrygge på flere fotballarenaer ute i verden? (Du skal ikke dra for langt fra Fredrikstad før situasjonen er ganske annerledes enn her til lands.)
Det har ikke blitt utrygt eller farlig å gå på kamp i Norge, enda... Å brulke publikumsrekorder som argument for at det er trygt på kamp blir ihverfall så feil at jeg vel ikke skulle kommentere det, men: Jeg har bodd noen år i et land i Søramerika hvor det er fra 50000 tilskuere og oppover på de fleste kamper i toppligaen (publikumsrekorder hvert år). Dette til tross for at skader og til og med dødsfall blandt publikum pga av blussing, slagsmål etc.... er et vanlig problem. Ser ikke noen tendens til at publikum uteblir pga at det er forbundet med risiko eller fare å gå på kamp....
Når det gjeldet blussing og andre ulovligheter som medfører bøter for klubbene, så etterlyser jeg vilje fra de som gjør ulovlige ting til å ta ansvar for dette ved å betale bøtene som blir ilagt klubbene. Må de betale så blir det vel raskt slutt på problemet....?
Opprinnelig postet av Martin_
Jeg sier at overvåkning har blitt nødvendig på fotballarenaer så grunn av snorrunger i alle aldre som skal være så jævla ``kule`` når de er på fotballkamp.
Ja, og hvorfor har det blitt nødvendig på en fotballarena i Norge? Har noen dødd eller blitt skadet i forbindelse med blussing? Har det vært kraveller på tribunene? NEI. Derfor er det inget grunnlag i det du sier. Eller har du noe bedre?
Herregud, har du hørt om preventive tiltak? Skal man ikke gjøre noe før noen blir skadet/drept???!! Nå må du våkne....
Det er for sent å ta på seg kondom når kjæresten allerede er gravid..
Det er for sent å ta på seg kondom når kjæresten allerede er gravid..
neinei, da er jo kondomen for alle de andre kjærestene
holder med en gravid kjæreste ass
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ble brått stille på brigade gutta når medietilsynet ikke fant noe spesielt med video systemene på fredrikstad stadion også... Bombe..
Opprinnelig postet av keiko99
Du skal erte , men jeg skjønner hvorfor
Nei, sannelig om det ikke er Einstein og hans nut-hugger Da Vinci, våre to godtfungerende-skillt-ved-fødselen-tvillinger. Her er det både én-linjes innlegg og 1.5 linjes innlegg. Fantastisk spredning. Begge er gode bidrag til debatten, og de er godt skrevet! For ikke å snakke om betydningen det har for den gode tonen her inne!
Hva hadde dere tenkt BRH skulle bråke om da? De stilte et svært betimelig spørsmål og fikk et skikkelig svart. At dere to ikke forstår at det er en bra ting har heller ingen forventet
Har dere tenkt på hvorfor Datatilsynet kom akkuratt nå? Har dere sett rapporten?
Etter hva jeg har sett, har BRH kommentert dette for lenge siden og sagt seg veldig fornøyde.
Så hva om dere to gjorde hele forumet en tjeneste fikk dere et hotellrom og fikk uttrykt følelsene deres for hverandre der? Eller om dere kunne sendt inleggene deres til PM til hverandre isteden for å poste som innlegg? Det tror jeg veldig mange ville satt pris på!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23