Plankehaugen folk - støtt Stjernen
Vi som er fra Fredrikstad og elsker byen vår, og ønsker den alt godt. Vi kan holde "supporter formen" oppe igjennom hele vinteren med de rødhvite guttæne i "lejonhålan" Stjernehallen.
Jeg beklager ikke at jeg igjen oppfordrer PH folk til å støtte Stjernen her i Plankehaugen kategorien, selvom folk fra Sarp ikke liker det.
Jeg føler meg så hjemme i Red Beavers, en herlig klækk.
Nå er fotball sesongen over og hockey sesongen er i gang.
EN BY, TO LAG, TO FARGER- RØD OG HVITT!!!
Moderator (Holters): Ryddet opp i tråden. Tillater enn så lenge disse trådene, men forsøk og begrense antallet litt. I det siste har det florert av Stjernen og Red Beavers tråder. Viktig å støtte opp om hverandre, men ikke la det ta helt av. :) Ikke glem at dere har www.redbeavers.net også.
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Red beavres.net har sine begrensninger på antall lesere. De som vanligvis ikke leser redbeavers.net og er med i PH bør få litt oppfordring til å gå dit via dette forumet.
Det er jo ikke hver dag dette skjer.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23