Husk meg
Brukernavn
Passord

Tifo- Nå må flere hjelpe til

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 24 okt 07, 22:01
Folk klager og klager over det som har skedd i Plankehaugen i det siste .. Og når jeg på stadion oppfordret folk til å komme å hjelpe til , så mente jeg det ... I dag kom det ikke en eneste ny å hjalp til. Er det sånn det skal fortsette ??? Nå trenger vi nye krefter til å hjelpe til med tifo . Blandt annet er det viktig å få noen bra ideer .. Så hvis du er en av dem som klager på at det ikke er noe bra eller nok tifo så ta deg i nakken og lag noen ideer og send dem til oss post@plankehaugen.no ikke diskuter det her inne ...For det skal jo være hemelig .. Og best av alt kom og hjelt til  Neste tifo Værste blir Fredag kl 19.00 i kongstenhallen MØT OPP

Roy Nilsen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 okt 07, 22:30

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Og best av alt kom og hjelt til  

Få noen til å korrekturlese det du evt lager av tifo, Roy:-)

Bra oppfordring forresten!

Rød.... hvit... og patriot!

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:31
Opprinnelig postet av djpete

Og best av alt kom og hjelt til  

Få noen til å korrekturlese det du evt lager av tifo, Roy:-)

Bra oppfordring forresten!

Hehe det skal vi prøve på .. Søker også en korrekturleser :)

chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05

Lagt til: 24 okt 07, 22:31
Det er ikke det at dere trenger flere folk. Det er det at dere som er der mangler fantasi.

Dere har prøvd mosaikk en gang i år, og det gikk ikke bra. Det nytter ikke å gi opp. Prøv flere ganger og da kan det hende at folk klarer å holde et ark over hodet etterhvert. Det er bare til å prøve igjen.

Det bør jo heller ikke være så avansert. Kan jo for eksempel bare lage lange røde og hvite "strimler" som vi kan holde loddrett ved siden av hverandre på hovedtreibuna for eksempel. Det hadde sett kult ut det.

Det letteste dere kan gjøre er å prøve mosaikk en gang til på hovedtribuna. Røde ark på de røde setene og hvite på de hvite. Da hadde det stått FFK, og det er jo rimlig kult, og de fleste bør klare å få det til.

Som du ser, det bør ikke være vanskelig. Og ikke si at jeg skal møte opp istedet for å klage. Jeg er ikke sosial, så jeg kommer ikke, men jeg holder opp ark, og synger på kampene.

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:38
Opprinnelig postet av chabaratita
Det er ikke det at dere trenger flere folk. Det er det at dere som er der mangler fantasi.

Dere har prøvd mosaikk en gang i år, og det gikk ikke bra. Det nytter ikke å gi opp. Prøv flere ganger og da kan det hende at folk klarer å holde et ark over hodet etterhvert. Det er bare til å prøve igjen.

Det bør jo heller ikke være så avansert. Kan jo for eksempel bare lage lange røde og hvite "strimler" som vi kan holde loddrett ved siden av hverandre på hovedtreibuna for eksempel. Det hadde sett kult ut det.

Det letteste dere kan gjøre er å prøve mosaikk en gang til på hovedtribuna. Røde ark på de røde setene og hvite på de hvite. Da hadde det stått FFK, og det er jo rimlig kult, og de fleste bør klare å få det til.

Som du ser, det bør ikke være vanskelig. Og ikke si at jeg skal møte opp istedet for å klage. Jeg er ikke sosial, så jeg kommer ikke, men jeg holder opp ark, og synger på kampene.

Den der blir for drøy .. Les igjen hva jeg skriver og ikke diskuter hva slags tifo vi skal bruke her inne men send inn dine forslag så hjelper du til selv om du ikke er sosial . Men å komme med sånne påstander om at vi ikke eier fantasi blir faktisk for drøyt .. de 3-5 pers som jobber med tifo prøver og prøver men klarer ikke få til og komme på alt mulig det er ikke lett bare så du vet det

chabaratita

Juniorspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:40
Det virker ikke som de 3-5 personene prøver heller. De har dårlig fantasi når de bruker samme tifo flere ganger!

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:43
Det virker ikke som de 3-5 personene prøver heller. De har dårlig fantasi når de bruker samme tifo flere ganger!

Det er lov til å gjøre feil i livet -... men du ødeleger diskusjone jeg prøver å få i gang med sånn dritt .. denne tråden skal være opplysning og handle om fremtiden ikke det som har skjed så ikke kom med sånne ord som dårlig fantasi og sånn .. nå skal vi lage noe nytt ikke rippe opp i gammel dritt

chabaratita

Juniorspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:46
Folk får ikke så fryktlig lyst å komme på de møtene når visse personer klikker i vinkel for litt kritikk heller. Det var bare forslag. Herregud!

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:48
Folk får ikke så fryktlig lyst å komme på de møtene når visse personer klikker i vinkel for litt kritikk heller. Det var bare forslag. Herregud!

Sorry for at du tar det sånn .. ferdig med denne

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til: 24 okt 07, 22:50

Folk klager og klager over det som har skedd i Plankehaugen i det siste .. Og når jeg på stadion oppfordret folk til å komme å hjelpe til , så mente jeg det ... I dag kom det ikke en eneste ny å hjalp til. Er det sånn det skal fortsette ??? Nå trenger vi nye krefter til å hjelpe til med tifo . Blandt annet er det viktig å få noen bra ideer .. Så hvis du er en av dem som klager på at det ikke er noe bra eller nok tifo så ta deg i nakken og lag noen ideer og send dem til oss post@plankehaugen.no ikke diskuter det her inne ...For det skal jo være hemelig .. Og best av alt kom og hjelt til  Neste tifo Værste blir Fredag kl 19.00 i kongstenhallen MØT OPP

Roy Nilsen

Hva slags hjelp trenger dere da? Hva gjør dere på tifo verkstedet, jeg skjønner jo at dere lager tifo , men hva slags hjelp kan vi bidra med? Gjelder det sying, maling, spikring eller hva? Hvilken aldersgruppe kan gjøre nytte for seg og vil dere ha kællær, kjerringer, tanter, ungdom eller er det samma f....

Kommer gjerne en liten gjeng vi, men er litt usikker på hva dette går ut på, og litt redde for å ikke være til nytte.

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)

ffkerkonge

A-lagspiller

Lagt til: 24 okt 07, 22:53
Opprinnelig postet av MA

Roy Nilsen

Hva slags hjelp trenger dere da? Hva gjør dere på tifo verkstedet, jeg skjønner jo at dere lager tifo , men hva slags hjelp kan vi bidra med? Gjelder det sying, maling, spikring eller hva? Hvilken aldersgruppe kan gjøre nytte for seg og vil dere ha kællær, kjerringer, tanter, ungdom eller er det samma f....

Kommer gjerne en liten gjeng vi, men er litt usikker på hva dette går ut på, og litt redde for å ikke være til nytte.

Vi trenger hjelp til å sy til å male og ikke minst komme med forslag til nye tifo .. alle kan komme og alle som kan sette det eine bene forann det andre kan hjelpe til. Ikke vær redde for å ikke være til nytte alt hjelper :)

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 25 okt 07, 00:00
Skulle gjerne vært med, men bor i Oslo så det blit litt vanskelig.
Inspirasjon kan dere hente her.

www.globaltifo.com
www:tribunekultur.com

Mange bra tifobilder

Aristo Boys
Frihet For Ultras

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til: 25 okt 07, 08:29

Skulle gjerne ha vært å hjulpet til, men denne sesongen har alt skjært seg. Så typisk nok har jeg andre avtaler på fredag som ikke lar seg endre.

Hvordan blir det i vinter? Skjer det noe særlig da? Hadde det vært mulig for Tifo - gruppa å ha en egen link på PH-sida hvor det var en arbeidsplan for gruppa? Da hadde det vært mulig for dem som lurer på om de skal komme å se hvilke jobber som skulle gjøres den dagen. Alltid kjedelig å møte opp første gangen og bare stå der i en krok fordi du ikke vet hva som skal gjøres. Å bli tatt i mot på en ordentlig måte når en kommer er veldig viktig for om man tør å engasjere seg.

Jeg kommer gjerne og jobber (når det er mulig å få det til å passe med jobben), men da vil jeg ha en jobb å gjøre, ikke bare henge rundt. Denne sesongen er som sagt spolert for min del når det gjelder å hjelpe til med Tifo. Håper det blir bedre neste år. Kan godt lese korrektur.

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 25 okt 07, 09:25

Har du vondt i magen Chabaratita?? Snakk om å være hårsår. Her kommer folk med saklig kritikk av innlegget ditt og så svarer du på den måten der. Du har allerede sagt at du ikke kommer til å møte opp, så det visste vi jo fra før. Men ikke sleng dritt til de som faktisk prøver. Skal du kritisere så får du vise litt interesse selv og møte opp. Det er samme som med valg, stemmer du ikke så har heller ikke rett til å klage.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 27 okt 07, 01:57

Nå er folk litt vanskelige her inne synes jeg. Roy gjør ett ærlig forsøk på å endre noe i PH og tifo til det bedre. Jeg har ikke klaget på tifo av to grunner. Det ene er det at jeg ikke selv har bidratt, og to er det at jeg ikke kommer på tifo verkstedet.

De som klager bør komme og gjøre en innsats.

Et forslag til tifo.

Mot PH feltet, ikke mot banen... SYNG HØYT OG MYE!!!!!! eller kjøp sitteplass...

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23