Plankehaugen akkurat NÅ !
høydepunktet idag var vell da kameraten min flagget
og folk bak bynte å gape å skrike: få ned det flagget - grunnen var at de ikke så noenting !
for svarte ! dette er en supporterklubb der man skal ha flagg man skal hoppe og synge !
ellers så var plankehaugen like dårlig som kampen idag,
---------------------------
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Opprinnelig postet av Marcus
jeg skjønner ikke hva som skjer, plankehaugen blir bare dårligere og dårligere for hver kamp som går, som idag så gadd ikke folk å lære seg den enkleste sang engang ( HVA SYNGER DERE -- BLØ FOR DRAKT OG BY ) og det går techno på mange av sangene vi synger
høydepunktet idag var vell da kameraten min flagget
og folk bak bynte å gape å skrike: få ned det flagget - grunnen var at de ikke så noenting !
for svarte ! dette er en supporterklubb der man skal ha flagg man skal hoppe og synge !
ellers så var plankehaugen like dårlig som kampen idag,
Fint du er løsningsorientert, positiv og sparer deg for å klage da.
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Har du lest forumets retningslinjer?
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
nå må vi ta med litt i betraktningen at vi møter det dårligste laget i tippeligaen, vi har egentlig(!) ikke en dritt å spille for og at dagens kamp ikke var noen høydare rent sportslig sett.
ja, jeg vet hva dere kommer til å si, vi skal være like bra på tribunen enten vi møter øssias lilledrillos eller Barcelona, men sånn er det ikke, face it. (satt på spissen for dere som ikke ser det)
men det tatt i betraktning og så var PH dårlige i dag, men ikke no mega krise.
ja idag var vi dårlige..... Synen iallefall folk kunne PRØVE å lære de nye sangene... bruke 2 min på det isteden for 20 sek åsså gidder man ikke mer fordi man ikke skjønte sangen...
Opprinnelig postet av Pinaasen
ja idag var vi dårlige..... Synen iallefall folk kunne PRØVE å lære de nye sangene... bruke 2 min på det isteden for 20 sek åsså gidder man ikke mer fordi man ikke skjønte sangen...
Er i utgangspunktet enig med deg. Men synes også de blir totalt skivebom å prøve på nye sanger på denne måten i nest siste hjemmekamp for sesongen. Spesielt med tanke på den stemningen som var på stadion idag. Synes forresten forsangerne kunne vært flinkere til å dra i gang de gamle sangene også, ikke bare årets. (ja vet at de ikke bare startet de ,men hovedsaklig så var det de som ble startet.)
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Er i utgangspunktet enig med deg. Men synes også de blir totalt skivebom å prøve på nye sanger på denne måten i nest siste hjemmekamp for sesongen. Spesielt med tanke på den stemningen som var på stadion idag. Synes forresten forsangerne kunne vært flinkere til å dra i gang de gamle sangene også, ikke bare årets. (ja vet at de ikke bare startet de ,men hovedsaklig så var det de som ble startet.)
ja å det gikk veldig mange like sanger idag... får ta opp disse sangene som kommer i inspurten på sangverkstedet da, å få dem ut på neste års plate....
Flagging på PH-tribunen, NEI HUFFA MEG !
Mere kaffe til felte!
Hvorfor pøse på med nye sanger et par runder før serieslutt? Har dere ikke nok med å få til de dere allerede har?
Opprinnelig postet av Solheim
nå må vi ta med litt i betraktningen at vi møter det dårligste laget i tippeligaen, vi har egentlig(!) ikke en dritt å spille for og at dagens kamp ikke var noen høydare rent sportslig sett.
ja, jeg vet hva dere kommer til å si, vi skal være like bra på tribunen enten vi møter øssias lilledrillos eller Barcelona, men sånn er det ikke, face it. (satt på spissen for dere som ikke ser det)
Nå må du ikke kødde med lilleDrillos altså, der spiller nemlig guttungen min. :)
Når sant skal sies så er jeg enig i at PH var dårlige idag. Synes liksom det var en litt slapp stemning over hele stadion idag. Meg selv inkludert må jeg bare innrømme. Kan vel han noe med at sesongen snart er slutt og at vi har fint lite og spille om.
Nå må du ikke kødde med lilleDrillos altså, der spiller nemlig guttungen min. :)
Når sant skal sies så er jeg enig i at PH var dårlige idag. Synes liksom det var en litt slapp stemning over hele stadion idag. Meg selv inkludert må jeg bare innrømme. Kan vel han noe med at sesongen snart er slutt og at vi har fint lite og spille om.
jeg mener att man skal synge selvom vi ligger under 5-0 eller om det er slutten på sesongen... syng for det vel! støtt guttane! uansett om det er 3 kamp i serien eller 25 kamp ... eller om vi ligger siste eller først , SYNG!
Mere kaffe til felte!
jeg mener att man skal synge selvom vi ligger under 5-0 eller om det er slutten på sesongen... syng for det vel! støtt guttane! uansett om det er 3 kamp i serien eller 25 kamp ... eller om vi ligger siste eller først , SYNG!
Jeg mener at vi skal tillate oss å være litt spontane også jeg da. Noen ganger er rett og slett ikke sangformen på topp, så ENKELT er det rett og slett. Når det skjer kollektivt så merkes det jo også veldig godt desverre. Synes vi må tillate dager som dette da ikke alt er på topp også, blir på en måte morsommere de dagene hvor alt går bra når man har en dårlig dag i minne. Hadde vi vært på toppnivå hele tiden tror jeg nemlig gleden ved å gjøre det bra forsvinner litt. Et godt eksempel kan kanskje være Rosenborgs 14 gullfester på rad kontra Branns gullfeiring(kanskje). Hvem tror du smaker best? Satt på spissen selvfølgelig.
Jeg mener at vi skal tillate oss å være litt spontane også jeg da. Noen ganger er rett og slett ikke sangformen på topp, så ENKELT er det rett og slett. Når det skjer kollektivt så merkes det jo også veldig godt desverre. Synes vi må tillate dager som dette da ikke alt er på topp også, blir på en måte morsommere de dagene hvor alt går bra når man har en dårlig dag i minne. Hadde vi vært på toppnivå hele tiden tror jeg nemlig gleden ved å gjøre det bra forsvinner litt. Et godt eksempel kan kanskje være Rosenborgs 14 gullfester på rad kontra Branns gullfeiring(kanskje). Hvem tror du smaker best? Satt på spissen selvfølgelig.
men slik som idag da.. jeg mener vi var dåli fordi folk ikke gidder å synge når det går bra på banen.....
min mening men... virket sånn!
Mere kaffe til felte!
men slik som idag da.. jeg mener vi var dåli fordi folk ikke gidder å synge når det går bra på banen.....
Er enig i at vi var dårlige idag, prøvde bare å komme med en mulig forklaring på hvorfor det var slik. :)
Er enig i at vi var dårlige idag, prøvde bare å komme med en mulig forklaring på hvorfor det var slik. :)
jepp... bare jeg som skriver i stor frustrasjon over mange ting her... kampen . stemningen osv....
MEN det viktigste er att det ble tre poeng
Mere kaffe til felte!
vi har egentlig(!) ikke en dritt å spille for
Vi har faktisk en svær dritt å spille for. Vinner LSK cupfinalen, og vi havner på 5. plass, får vi kvalifisere oss til UEFA-cupen neste år.
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
ja liten bommert det pølse.. spillerne tror jeg ikke tenker mye på det derimot.. .
ikke til deg men tar det her.. sier seg sjøl at det er bedre stemning på en kamp hvor mye står på spill, derbyer, hatoppgjør, osv., klart det er større stemning på Man united - Liverpool, enn United - Derby, det er virkeligheten enten man liker det eller ikke.
Hvor mye folk synger og roper har med hvor spennende kampen er. Når guttane presterer så dårlig som døm gjorde i dag er det ikke noe rart at stgemninga på tribunen også blir slapp. Det speiler hverandre. Bra at dere orka å synge i det hele tatt i dag. På hovedtribunen var det helt dødt. Vi svarte så godt vi kunne. Og et par ganger når vi svarte skjedde det ting foran mål og da ble fokuset der og ikke på sangen. Litt uhell det.
Men stå på, det kommer seg synes jeg.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Men stå på, det kommer seg synes jeg.
Så ikke denne setningen nå.. Går du på sterke piller eller? Hvordan i svarte h..... kan du påstå noe sånt? igår var det mer stemning på kirkegården enn på stadion... PH har blitt redusert til en vits..
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23