Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen akkurat NÅ !

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 22 okt 07, 00:57
Hjemme mot Lyn i fjor var verre...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 22 okt 07, 01:23

Opprinnelig postet av Marcus
Jeg skjønner ikke hva som skjer, plankehaugen blir bare dårligere og dårligere for hver kamp som går (...)

Er du virkelig overrasket over dette, Marcus ?

Dog trodde ikke undertegnede at denne prosessen skulle gå raskt... 

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 okt 07, 08:00

Tror vi skal være jævlig glad for at det vare er en kamp igjen hjemme i år. Det her var flaut....

Men pausen før neste sesong bør benyttes godt... Ta en titt rundt dere på feltet, det er vel kanskje 1 av 10 som synger. Tror vi har større problemer en at vi ikke møtte et storlag her. Til dere som ikke åpner kjeften i løpet av 90 minutter: Hvorfor må dere stå i PH ??

Og til dere som roper at vi må slutte å veive med flagg fordi dere ikke ser: Hvorfor i HELVETE står dere i PH ??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 22 okt 07, 08:42
Opprinnelig postet av Morgaine

Men stå på, det kommer seg synes jeg.

Så ikke denne setningen nå.. Går du på sterke piller eller? Hvordan i svarte h..... kan du påstå noe sånt? igår var det mer stemning på kirkegården enn på stadion... PH har blitt redusert til en vits..

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 22 okt 07, 09:15
Opprinnelig postet av Pinaasen

ja idag var vi dårlige..... Synen iallefall folk kunne PRØVE å lære de nye sangene... bruke 2 min på det isteden for 20 sek åsså gidder man ikke mer fordi man ikke skjønte sangen...

Hvorfor pøse på med nye sanger et par runder før serieslutt? Har dere ikke nok med å få til de dere allerede har?

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 22 okt 07, 11:42
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av Marcus
Jeg skjønner ikke hva som skjer, plankehaugen blir bare dårligere og dårligere for hver kamp som går (...)

Er du virkelig overrasket over dette, Marcus ?

Dog trodde ikke undertegnede at denne prosessen skulle gå raskt... 

nei det var dette jeg også mente ;)  viste jo selvfølgelig at det kom til å komme men dette tar helt av !

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06

Lagt til: 22 okt 07, 13:58

Bra dere koser dere. Men hva positivt bidrar dere med selv for å gjøre ting bedre?? Har skrevet litt i mitt andre innlegg om dette. Somsagt er dere missfornøyd, så engasjer dere, ikke bare sitt hjemme på r.... deres og klag. Gjør noe med det. Få med kamerater og andre til å synge enda mer, hjelp til å skape liv.

Støtter FFK i medgang og i motgang!

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til: 22 okt 07, 17:10
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Morgaine

Men stå på, det kommer seg synes jeg.

Så ikke denne setningen nå.. Går du på sterke piller eller? Hvordan i svarte h..... kan du påstå noe sånt? igår var det mer stemning på kirkegården enn på stadion... PH har blitt redusert til en vits..

Kombinasjonen piller og alkohol er sterkt undervurdert.

Sitter som sagt på langsida og jeg synes at samhandlinga mellom forsangerne sitter bedre. I hvertfall merker ikke jeg noe tull. Trøkket er også bra synes jeg. Men kampen i går var rompe og da blir stemninga deretter. Er ikke PHs feil det synes jeg. Motivasjonen for å synge blir jo litt borte når gutta ikke yter noe.

Som lansidesupporter merker ikke jeg at PH er blitt merkbart dårligere.

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 22 okt 07, 17:35

Opprinnelig postet av pølse

Vi har faktisk en svær dritt å spille for. Vinner LSK cupfinalen, og vi havner på 5. plass, får vi kvalifisere oss til UEFA-cupen neste år.

Kan du fortelle oss uinnvidde hvorfor 5. plass i serien gir UEFA-cup spill?

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 22 okt 07, 17:39
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av pølse

Vi har faktisk en svær dritt å spille for. Vinner LSK cupfinalen, og vi havner på 5. plass, får vi kvalifisere oss til UEFA-cupen neste år.

Kan du fortelle oss uinnvidde hvorfor 5. plass i serien gir UEFA-cup spill?

norge har 5 plasser 1-4 plass pluss cup .. og jeg antar da at pølse tror at lillestrøm kommer forann oss på tabelen og vinner cupen og dermed får uefa plassen der og 5 plass får da også uefacup plass hurra

Er det noen som klarer det er det du D

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 22 okt 07, 19:01
Endret: 22 okt 07, 19:04
Opprinnelig postet av ffkerkonge

norge har 5 plasser 1-4 plass pluss cup .. og jeg antar da at pølse tror at lillestrøm kommer forann oss på tabelen og vinner cupen og dermed får uefa plassen der og 5 plass får da også uefacup plass hurra

feil feil feil (om ikke noe er endra)

dette blir diskutert i etter kampen tråden også:

vi har 4 plasser.     1 cl til serievinner
                                  1 uefa til cupvinner
                                  2 uefa til 2. og 3. plass i cupen

i fjor fikk lsk også en uefa plass, men dette var pga fair play. og IKKE pga at de kom på 4. plass i serien.

(lsk kom faktisk på 4. plass i fair play, men alle 3 foran var allerede kvalifisert for europacupspill)

Dette er såklart med forbehold om at vi ikke plutselig får fler plasser neste sesong.

så, om lsk vinner cupen, så kan 4. plassen ev. få uefa-cup plassen demmes fra serien.
om brann(les seriemesteren) hadde vunnet cupen, så hadde uefa-cup plassen gått til 2. plassen i cupen.

vi er vel neppe høyt nok oppe på noen fair-play liste i år, til å få uefa cup plass igjennom den ordninga i år.

http://www.fotball.no/files/%7B0E920934-C651-4D35-9C17-1C27B7E0D3D0%7D.pdf

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=55204&cat=51834&x=1&a=197776

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 22 okt 07, 21:59
5 plass gir Intertoto cup hvis LSK vinner cupen og Fredrikstad aksepterer invitasjonen (ved en evt 5 plass til oss).

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 22 okt 07, 22:37
Endret: 22 okt 07, 22:37
Ta dette i en annen tråd..Her diskuterer vi Plankehaugen

Aristo Boys
Frihet For Ultras

Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 22 okt 07, 22:44
Faktisk enig med Morgaine. Syns I PH er så elendig som noen vil ha det til.... Sitter også på langsiden, ganske nærme bortefansen og syns til tider det er bra trykk jeg. Kan ikke si det var sinnsykt forskjell tidligere.... Men kampen mot Sandefjord var jo sinnsykt dårlig... Og da må stemninga bli dårlig også.... Tror det ville skjedd i de fleste klubber rundt om... Uansett er det jo pussig at det stort sett er de samme som kritiserer hver eneste gang... Tror nok at de hadde slaktet PH uansett hvor bra de hadde vært..

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 22 okt 07, 22:47
Opprinnelig postet av Markus
Tror nok at de hadde slaktet PH uansett hvor bra de hadde vært..

Enten det eller så "skylder" de på at FFK spiller bra og det er 99,9% av grunnen til at Plankehaugen er bra. Noen blir liksom aldri fornøyd...

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 22 okt 07, 23:18
Greit at folk fra HT uttaler seg, helt fair. Men det blir litt som Big brotherhuset. Selv om man ser alt som skjer utenfra, så vet man ikke hvordan det er å være der inne før man er det.

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 22 okt 07, 23:36
Det er vel streng tatt hvordan det høres ut fra de andre tribunene, banen og på TV som spiller noen rolle? Vi synger da ikke for oss selv, men for laget, klubben og byen...

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 23 okt 07, 00:44
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av Markus
Tror nok at de hadde slaktet PH uansett hvor bra de hadde vært..

Enten det eller så "skylder" de på at FFK spiller bra og det er 99,9% av grunnen til at Plankehaugen er bra. Noen blir liksom aldri fornøyd...

Vanskelig og være fornøyd med det plankehaugen presterer nå om dagen. Roy har foresten skrevet et oppfordrende innlegg på ww.plankehaugen.no

Bra av roy!

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23