Kjøp og salg av spillere i vinter
---------------------------
Er han ikke fornøyd med hvordan ting er idag? Ønsker han ikke spille for FFK? Ligger det andre ting bak?
Han vil vel bli sann ca blant de best betalte i TL, og er det noe vår venn fortjener?
Kanskje han kan få en bonus ordning istede, der han går opp 10000kr i mnd pr kg han går ned.
Nei han er en smart man den karen her. Skal sikre seg en plass på laget vetu. Med mest lønn i klubben kan ikke Kvisvik bli benka, det er selvfølgelig derfor.
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Har ikke Kvisvik et år igjen, og i den kontrkaten står det at hvis han har spilt/vært innpå i 50% av kampene blir den automatisk forlenget med ett år.
Etter hva jeg har lest så var den ugyldig.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Har ikke Kvisvik et år igjen, og i den kontrkaten står det at hvis han har spilt/vært innpå i 50% av kampene blir den automatisk forlenget med ett år.Etter hva jeg har lest så var den ugyldig.
Javel.
Si!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen......
Hvis den der var sikta til meg så skriv det da. Det jeg har skrevet er at jeg har forventa meg mer fra den kanten, og i forhold til forventningene jeg har hatt til han så er han å betegne som flopp. Kan jeg skrive det klarere Bedreviteren ??
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen......Hvis den der var sikta til meg så skriv det da. Det jeg har skrevet er at jeg har forventa meg mer fra den kanten, og i forhold til forventningene jeg har hatt til han så er han å betegne som flopp. Kan jeg skrive det klarere Bedreviteren ??
Nei, den var ikke sikta til deg, da hadde jeg skrevet det....... Men å kalle han flopp er kunnskapsløst. Den var sikta til deg.....
Kvivik har vært en viktig brikke i FFK, men tida begynner å renne ut for han.
Det spørs om han "gidder" å trene så mye som kroppen krever for å holde seg i god nok form til å prege TL-kamper.
Tror personlig at Kvisvik er på hell, og at betingelsene han skal motta fra klubben bør gjenspeile dette.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kan Thomassen bekle venstrekantrollen? Kouadio har jo hvertfall vist at han kan det.. Syns kanskje Raymond har gjort sitt, og han har ikke bidratt nok det siste halvåret. Han er outstanding på sitt beste, men kunne slitt reservebenken til Torp på sitt dårligste.
I enkelte kamper er han meget viktig. Han kan slå de mest geniale pasninger, og bidra til å roe ned tempoet. Men på dager det går dårlig, blir jeg så utrolig provosert av ham at jeg ikke har ord for det. Det er dårlig gjort ovenfor medspillere å yte så lite innsats, og det er dårlig gjort ovenfor supporterne. I fjor passet han til 4-4-3, hvor han var mer offensiv. I år har vi fått inn en trener som ikke ser gjennom fingrene på formen hans, og vi har lagt om til 4-4-2. Da er han til tider rett og slett ræva.
Tror kanskje Kvisvik har gjort sitt, og at det er takk og farvel. Selvom det blir veeeeeldig vemodig! Han har tross alt vært en viktig brikke for oss når han har spilt bra.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen......Hvis den der var sikta til meg så skriv det da. Det jeg har skrevet er at jeg har forventa meg mer fra den kanten, og i forhold til forventningene jeg har hatt til han så er han å betegne som flopp. Kan jeg skrive det klarere Bedreviteren ??
Nei, den var ikke sikta til deg, da hadde jeg skrevet det....... Men å kalle han flopp er kunnskapsløst. Den var sikta til deg.....
Nå må du huske at det var i forhold til forventningene jeg hadde til han.
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Tror uansett ikke det er store penger å hente i et Kvisvik-salg.
Morsom å se hvordan Kvisvik takker Plankehaugen for dugnaden til huset.
Det var vel egentlig ikke noe av overgangssummen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Patrioten
Money takles
who?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914