FFK brødet i sarp..
leser i avisa idag at styre medlemmer fra plankehaugen tokk seg en tu opp i sarp for å dele ut gratis ffk brød...
utrolig morsomt stund fra haugen sin side hehe sarpingene føler seg pissa på å jeg elsker det
tribune kultur handler jo også om å ydmyke motstanderen litt må gi et pluss til haugen i en eller tøff hverdag:)
---------------------------
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Jeg på min side synes det er utrolig barnslig og et tåpelig provokasjonsforsøk.
Lurer på hvor mye penger PH fikk av Christensen, for det er jo de som er vinnerne her.. Masse pr for brødet deres.
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Er det noen som klarer det er det du D
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Bekklager virkelig at dere syns dette var teit ikke meningen å provosere der ... og det var ingen i sarp som ble provosert de syns det var artighvorfor prøver du ikke å få en butikk i mysen til å selge brødet da ? det er mange supportere fra mysen også... prøv det
Opprinnelig postet av hedvalen
tribune kultur handler jo også om å ydmyke motstanderen litt må gi et pluss til haugen i en eller tøff hverdag:)
Sarpsborg er mildt sagt ingen motstander lenger. Du må ikke blande dette brødet med hockey.
Helt enig med deg.
Bare artig med litt rivalisering mellom byene. Og for ordens skyld så var det sarpingene som begynte denne debatten. Folk må da kunne ta en spøk, og det virket som om de fleste sarpinger også bare syntes det var artig.
De drar jo inn 3-400.000 i avgifter hvert år.
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23