Husk meg
Brukernavn
Passord

Trusler til styret

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 07, 13:09
Opprinnelig postet av DeKjök
Jeg vil tro at 8 av 10 (minst) av de som regelmessig går på stadion, ikke er aktivt med i noen supportergruppering.  Blant disse 8 så tror det bare er Plankehaugen som har troverdighet.  PH har fått ytterligere troverdighet og aksept etter at de kastet ut elementer som ikke bare er uønsket av klubben eller PH, men også av de aller aller fleste av de som går på stadion.  Det er disse 8 av 10 som er kjernen i FFK`s publikum, ikke BRH, Rød Elite osv.  Heller ikke PH, men PH har full støtte fra disse 8 av 10 fordi de sålangt stort sett har oppført seg bra og væøt positive.  De nye gruppene skaper stort sett bare uro og negativ oppmerksomhet gjennom å identifisere seg med uønskede miljøer og de skjønner det ikke selv.


Jeg vil tro at minst 5 av disse 8 igjen rister like mye på huet av PH om dagen som de gjør av andre grupperinger, og egentlig gir faen i hva man driver med på PH-feltet. PH har nok i øyeblikket størst troverdighet  blant mobben, men har da også jobbet hardt for dette, og da ikke bare i positiv forstand, sett i lys av den innsatsen som ble lagt ned allerede i BRH`s spede fødsel for å drepe dette intiativet til nytenkning. Maken til svertekampanje har jeg ikke sett på lenge, og vel så mye av den uroen og negative oppmerksomheten du drar opp har kommet pga.dette. Det er ikke først og fremst BRH og deres like som identifiserer seg med uønskede elementer, selv om de for menigmann kan representere en kontroversiell kultur, men snarere det skremmebildet som er skapt i pressen som gjør at menigmann identifiserer denne gruppen i så høy grad med bråkete elementer.

Opprinnelig postet av DeKjök
En kjerne i denne saken er blant annet bruk av bluss.  Folk vil ikke ha bluss, det er bare noen få  som ikke er ferdig med fyrverkeristadiet som vil det, men de må rette seg etter klubbens regler.  Ekstreme supportere påfører klubbene sin bøter gjennom sin oppførsel og det er bra at PH tar tak i dette med en gang.  Folk er stort sett på stadion for å se fotball og vil ikke ha bluss og annet tull.


Husker du alt oppstyret som kom da noen hadde gått til avisa og sagt at man ikke burde fyre bluss på stadion i kontrollerte former, fordi det kunne være asmatikere på tribunen? Da ble det bråk, og konklusjonen var at de fleste ville ha bluss ved kampstart så lenge dette var kontrollert. Så jo, folk vil ha bluss, de vil bare ikke ha det midt inni en folkemengde. Folk vil ha stemning på stadion, massesuggesjon og stemning, og jeg tror majoriteten av de 8 av 10 som du snakker om er der like mye for stemningen som for fotballen.

Videre er det forbausende at du drar inn rødhvit elite i ligningen din. De har da ikke gjort en dritt enda annet enn at de har sagt de vil starte en ny supportergruppering som er for de som vil synge, og muligens ha sitt eget felt. De har ikke identifisert seg med "uønskede elementer" eller laget bråk og uro, så den koblingen din ser jeg mest på som et utslag av  sneversynthet.

Opprinnelig postet av DeKjök

Visst var noen av disse som ble kastet ut ressurser for PH, men de stod også for en uønsket supporterkultur.  Og PH har klart seg fint uten dem.   Det er bare Ulf Berg som har troverdighet i denne saken.    Tviler ikke et sekund på at noen fra disse andre miljøene er troendes til å gjøre noe slikt.    Håper saken anmeldes og at den skyldige tas.


Uøsnket supporterkultur i enkelte kretser, igjen tror jeg majoriteten av dine 8 av 10 stort sett gir faen, så lenge det er liv og røre på stadion. Ulf B`s troverdighet skal jeg ikke si noe om, annet enn at det er en meget bombastisk konklusjon at bare han har troverdighet. Trusslene tar jeg forøvrig fullstendig avstand fra.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Tidspunkt Skrevet av
03 okt 07, 09:41 » Brukernavn
03 okt 07, 09:48 » teflon
03 okt 07, 10:20 » Ramirez
03 okt 07, 10:32 » teflon
03 okt 07, 10:59 » Magic18
03 okt 07, 10:34 » kriss
03 okt 07, 10:41 » Asgeir
03 okt 07, 11:11 » teflon
03 okt 07, 11:18 » Lemmy
03 okt 07, 11:43 » kriss
03 okt 07, 11:46 » Martin_
03 okt 07, 12:51 » kriss
03 okt 07, 12:53 » Martin_
03 okt 07, 13:01 » Brukernavn
03 okt 07, 13:04 » Martin_
03 okt 07, 15:25 » Asgeir
03 okt 07, 12:01 » DeKjök
03 okt 07, 12:13 » Brukernavn
03 okt 07, 12:55 » kriss
03 okt 07, 12:57 » Martin_
03 okt 07, 12:59 » kriss
03 okt 07, 12:58 » FFK Forever
03 okt 07, 13:09 » Snæbbis
03 okt 07, 14:07 » DeKjök
03 okt 07, 16:04 » Snæbbis
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340