Redegjørelse fra styret angående utestengelsen
Endelig(!) kom det en skriftlig redegjørelse. Er ikke enig måten styret har opptrådt på, men nå kom i hvert fall en grundig redegjørelse!!
PS: bare steng tråden hvis dette er old news...
---------------------------
heia heia...
Når det gjelder de trusslene de har mottatt så er det helt forkastelig og skal ikke skje.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Neste år er det SANGFELT til oss som SYNGER !! Blir det ikke gjort forandringer, så blir det sitteplass
Opprinnelig postet av Marcus
men det var på tide også
Enig... Litt svakt at det ikke kommer tidligere...
heia heia...
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Husgutt
Men de unnlater å fortelle at å fore hesten koster 70 000 da...
Sitat Plankehaugen.no: - Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten.
Tanta mi har hest, og hu bruker ikke 70.000 på å fore den.. Synes vi skal legge denne hestesaken død nå..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
Men de unnlater å fortelle at å fore hesten koster 70 000 da...Sitat Plankehaugen.no: - Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten.
Tanta mi har hest, og hu bruker ikke 70.000 på å fore den.. Synes vi skal legge denne hestesaken død nå..
ETTER at jeg har sagt dette -- i budsjettet så sto det at de skulle bruke 70 000 på hest !!! det står på budsjettet dems..
Neste år er det sangfelt !!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.
Hva har vi gjort galt da? jeez
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.
det lurer jeg fælt på oxo ??
Har du lest forumets retningslinjer?
Er du en av de utestengte? Isåfall hvis du er så burde du skjønne hva du har gjort galt nå.hmmm
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.¨
Issue er ikke om de har gjort noe galt, men om straffen er for streng. I hvert fall utestengelsen av Zoran. Hvis folk griner av at de har fått kjeft av mannen for å ikke synge, så er de vel hårsåre synes nå jeg. Og blusset på rasteplassen???? Where is the problem?? You tell me..
heia heia...
Opprinnelig postet av Kristian B
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.¨Issue er ikke om de har gjort noe galt, men om straffen er for streng. I hvert fall utestengelsen av Zoran. Hvis folk griner av at de har fått kjeft av mannen for å ikke synge, så er de vel hårsåre synes nå jeg. Og blusset på rasteplassen???? Where is the problem?? You tell me..
helt riktig, jeg er ikke en av de utestengte men folk får tåle littegrann, iallefall når det gjelder Zoran....
og ffk-4ever du sier jo at SYTEKORET (som sikkert er meg og fler) nå kan holde kjeft og innse at vi har gjort noe galt, men det er jo ikke vi som har gjort noe "galt" ...
jeg lurer foresten på om Klanen utestengte han som tente blusset på sandefjordkampen, noen som vet ??
Opprinnelig postet av Marcus
jeg lurer foresten på om Klanen utestengte han som tente blusset på sandefjordkampen, noen som vet ??
Så vidt jeg vet har ikke VIF kommet med noen straff ovenfor blusserne ennå, men ølkasteren fikk tre års utestengelse. For øvrig fikk Vålerenga 20.000,- i bot fra NFF på grunn av episoden, mens Sandefjord fikk 10.000,- i bot for dårlig sikkerhet under kampen.
Hele saken fra NFF
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Kristian B
zoran har gjort litt mere en akkura det lille du trekker frem.Opprinnelig postet av ffk-4ever
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.¨Issue er ikke om de har gjort noe galt, men om straffen er for streng. I hvert fall utestengelsen av Zoran. Hvis folk griner av at de har fått kjeft av mannen for å ikke synge, så er de vel hårsåre synes nå jeg. Og blusset på rasteplassen???? Where is the problem?? You tell me..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23