Redegjørelse fra styret angående utestengelsen
Endelig(!) kom det en skriftlig redegjørelse. Er ikke enig måten styret har opptrådt på, men nå kom i hvert fall en grundig redegjørelse!!
PS: bare steng tråden hvis dette er old news...
---------------------------
heia heia...
Når det gjelder de trusslene de har mottatt så er det helt forkastelig og skal ikke skje.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Neste år er det SANGFELT til oss som SYNGER !! Blir det ikke gjort forandringer, så blir det sitteplass
Opprinnelig postet av Marcus
men det var på tide også
Enig... Litt svakt at det ikke kommer tidligere...
heia heia...
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.
Hva har vi gjort galt da? jeez
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Husgutt
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.
det lurer jeg fælt på oxo ??
Neste år er det sangfelt !!
Er du en av de utestengte? Isåfall hvis du er så burde du skjønne hva du har gjort galt nå.hmmm
Har du lest forumets retningslinjer?
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.¨
Issue er ikke om de har gjort noe galt, men om straffen er for streng. I hvert fall utestengelsen av Zoran. Hvis folk griner av at de har fått kjeft av mannen for å ikke synge, så er de vel hårsåre synes nå jeg. Og blusset på rasteplassen???? Where is the problem?? You tell me..
heia heia...
Opprinnelig postet av Kristian B
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.¨Issue er ikke om de har gjort noe galt, men om straffen er for streng. I hvert fall utestengelsen av Zoran. Hvis folk griner av at de har fått kjeft av mannen for å ikke synge, så er de vel hårsåre synes nå jeg. Og blusset på rasteplassen???? Where is the problem?? You tell me..
helt riktig, jeg er ikke en av de utestengte men folk får tåle littegrann, iallefall når det gjelder Zoran....
og ffk-4ever du sier jo at SYTEKORET (som sikkert er meg og fler) nå kan holde kjeft og innse at vi har gjort noe galt, men det er jo ikke vi som har gjort noe "galt" ...
jeg lurer foresten på om Klanen utestengte han som tente blusset på sandefjordkampen, noen som vet ??
Opprinnelig postet av Marcus
jeg lurer foresten på om Klanen utestengte han som tente blusset på sandefjordkampen, noen som vet ??
Så vidt jeg vet har ikke VIF kommet med noen straff ovenfor blusserne ennå, men ølkasteren fikk tre års utestengelse. For øvrig fikk Vålerenga 20.000,- i bot fra NFF på grunn av episoden, mens Sandefjord fikk 10.000,- i bot for dårlig sikkerhet under kampen.
Hele saken fra NFF
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
zoran har gjort litt mere en akkura det lille du trekker frem.Opprinnelig postet av ffk-4ever
Bra PH. Nå kan sytekoret holde kjeft og legge denne ballen død og innse at de har gjort noe galt.¨Issue er ikke om de har gjort noe galt, men om straffen er for streng. I hvert fall utestengelsen av Zoran. Hvis folk griner av at de har fått kjeft av mannen for å ikke synge, så er de vel hårsåre synes nå jeg. Og blusset på rasteplassen???? Where is the problem?? You tell me..
Opprinnelig postet av keiko99
zoran har gjort litt mere en akkura det lille du trekker frem.Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hvorfor stod det da ikke noe om det i redgjørelsen til styret? Jeg siterer:
Den fjerde personen det gjelder har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen og syngingen på feltet. Vi har likevel gjentatte ganger fått klager fra folk, som synes han virker truende. Vedkommende har levert medlemskortet et par ganger i fjor. Han har selv ringt og meldt seg ut av Plankehaugen, og at han ikke vil bli å finne på feltet vårt. (Dette gjorde han flere dager før styremøtet, der vi bestemte oss for å utestenge ham. Denne personen har også skrevet mail til oss og forklart at han har en annen kultur og en annen oppfating enn norske supportere. På veien hjem fra Nadderud fyrte han også opp en bluss på en rasteplass. Dette ble filmet og senere lagt ut på YouTube. (Kilde: www.plankehaugen.no)
heia heia...
zoran har gjort litt mere en akkura det lille du trekker frem.
Kan du nevne eksakte eksempler, KEIKO99? Nå er jeg spent! Er uansett ikke noe mer som er nevnt som grunn for utestengelsen.
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Martin_
Kan du nevne eksakte eksempler, KEIKO99? Nå er jeg spent! Er uansett ikke noe mer som er nevnt som grunn for utestengelsen.
Syns du skal jekke deg ned et par hakk ovenfor keiko99, syns du er ute etter han ganske ofte, er vel ikke alt han kan tenke seg å nevne her.
Husk at opplevelesen av å få kjeft er forskjellig fra pers. til pers. Får du kjeft helt oppi trynet er det verre enn å få kjeft på lang avstand.
Fred, frihet og alt gratis !
Jeg venter fortsatt i spenning... Klarer Keiko99 å lure seg unna direktespørsmål denne gangen også?
HATER NFF .
"De to andre har tilknytting til BRH og har også fått advarsel tidligere. Likevel tok de med seg bluss inn på Nadderud og fyrte det opp."
Burn in hell, por favore..
HATER NFF .
Sier han A, så får han si B! Når han sier det er mer uten og si noe mer enn det, må han regne med at folk forlanger svar.siden plankehaugen sier: han har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen så ligger det mere bak.
Jeg venter fortsatt i spenning... Klarer Keiko99 å lure seg unna direktespørsmål denne gangen også?
Har du dårlige lesebriller?? Redegjørelsen står jo på plankehaugen sine sider og det er vel det Keiko sikter til.
Har du dårlige lesebriller?? Redegjørelsen står jo på plankehaugen sine sider og det er vel det Keiko sikter til.
Har du alzheimer eller kan du bare ikke lese? I redegjørelsen står det om et bluss på en rasteplass, og personhets. Se selv. Det er det Kristian B nevner i sin post om saken, og det er det KEIKO99 svarer på at "det ligger mer bak".
HATER NFF .
siden plankehaugen sier: han har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen så ligger det mere bak.
Jeg spurte deg ikke om hva Plankehaugen sier eller skriver i sin redegjørelse. Jeg spør om hvorfor du, Keiko99, mener at det ligger mer bak det som står i redegjørelsen. Du svarte nemlig ikke på spørsmålet mitt i forrige post.
Edit; Nei, det har du overhodet ikke. Jeg vil ha eksakte eksempler fra din side.
HATER NFF .
Så at klubben utestengte de samme 4 i 1.5 år er bare tilfeldigheter? Selv om Klokan ikke hadde brutt noen "stadionregler"?
"Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten."
Men det ble vel også sagt at det ikke skulle gå på bekostning av støtten de skal gi til klubben. Men når sant skal sies så har vel ikke støtten fra PH forandret seg noe nevneverdig etter at de fikk hesten.
Burn in hell, por favore..
Quis qustodiet ipsos qustodes?
NEI TIL HETS AV BRH!
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Men de unnlater å fortelle at å fore hesten koster 70 000 da...
Sitat Plankehaugen.no: - Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten.
Tanta mi har hest, og hu bruker ikke 70.000 på å fore den.. Synes vi skal legge denne hestesaken død nå..
siden plankehaugen sier: han har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen så ligger det mere bak.
Jeg spurte deg ikke om hva Plankehaugen sier eller skriver i sin redegjørelse. Jeg spør om hvorfor du, Keiko99, mener at det ligger mer bak det som står i redegjørelsen. Du svarte nemlig ikke på spørsmålet mitt i forrige post.
Edit; Nei, det har du overhodet ikke. Jeg vil ha eksakte eksempler fra din side.
Jeg får svare for keiko99 siden han ikke gjør det selv. Det han sikter til er sikkert det bråket han hadde med Zoran på Holmen for noen år siden. Da fikk Zoran en reprimande fra styret, og Zoran lovte bot og bedring den gang, men så har det gjentatt seg nok en gang, og begeret er rent over for styret.
Opprinnelig postet av SirLion
Men de unnlater å fortelle at å fore hesten koster 70 000 da...Sitat Plankehaugen.no: - Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten.
Tanta mi har hest, og hu bruker ikke 70.000 på å fore den.. Synes vi skal legge denne hestesaken død nå..
ETTER at jeg har sagt dette -- i budsjettet så sto det at de skulle bruke 70 000 på hest !!! det står på budsjettet dems..
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg får svare for keiko99 siden han ikke gjør det selv. Det han sikter til er sikkert det bråket han hadde med Zoran på Holmen for noen år siden. Da fikk Zoran en reprimande fra styret, og Zoran lovte bot og bedring den gang, men så har det gjentatt seg nok en gang, og begeret er rent over for styret.
Ja det bråket har vi hørt om mange ganger nå, men jeg har fortsatt ikke klart for meg hva som hendte, samt at jeg sitter med et inntrykk av at de ordna opp mellom seg?
Quis qustodiet ipsos qustodes?
NEI TIL HETS AV BRH!
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Ja det bråket har vi hørt om mange ganger nå, men jeg har fortsatt ikke klart for meg hva som hendte, samt at jeg sitter med et inntrykk av at de ordna opp mellom seg?
Jeg har også forstått det såpass at de har skværa opp på tomannshånd, men det er sikkert dette keiko99 sikter til.
bare det som skjedde på ulevåll har blitt skværet opp.
det sier oss jo mye.. ikek at vi har noe med det, men er det da rart at folk lurer sier jeg
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
bare det som skjedde på ulevåll har blitt skværet opp.
Å, jeg snakka med Zoran i ettertid og spurte åssen det gikk. Da svarte han at dere hadde skværa opp. Er det ikke sant det da ??
Vi ser den samme trenden i tråd etter tråd etter tråd nå. Keiko skriver et eller annet, slik at folk tenner på alle pluggene, og da er vi igang. Trådene blir ødelagt, og det fortsetter gjerne over flere sider. Vi som driver siden ønsker bare å få tilbake de gode, mer gjennomtenkte diskusjonene.
Kan dere ikke alle ta dere selv litt i nakken?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23