Husk meg
Brukernavn
Passord

Redegjørelse fra styret angående utestengelsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 02 okt 07, 15:46
Hmm, ble det fyrt opp 2 bluss inne på Nadderud? Eller ble de kastet ut sammen fordi begge to holdt i et bluss?

"De to andre har tilknytting til BRH og har også fått advarsel tidligere. Likevel tok de med seg bluss inn på Nadderud og fyrte det opp."

---------------------------

Burn in hell, por favore..

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 02 okt 07, 15:47
Tydelig at det er hull i redegjørelsen som er dekket med fantasi av skribenten.   Personlig undrer jeg fortsatt over hvilken advarsel det er snakk om her.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 okt 07, 15:55
Opprinnelig postet av Martin_
Sier han A, så får han si B!  Når han sier det er mer uten og si noe mer enn det, må han regne med at folk forlanger svar.

Jeg venter fortsatt i spenning... Klarer Keiko99 å lure seg unna direktespørsmål denne gangen også?
siden plankehaugen sier: han har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen så ligger det mere bak.

http://keiko99.net

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 02 okt 07, 15:56

Opprinnelig postet av keiko99

zoran har gjort litt mere en akkura det lille du trekker frem.

Kan du nevne eksakte eksempler, KEIKO99? Nå er jeg spent! Er uansett ikke noe mer som er nevnt som grunn for utestengelsen.

Har du dårlige lesebriller?? Redegjørelsen står jo på plankehaugen sine sider og det er vel det Keiko sikter til.

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 15:58
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Har du dårlige lesebriller?? Redegjørelsen står jo på plankehaugen sine sider og det er vel det Keiko sikter til.

Har du alzheimer eller kan du bare ikke lese?  I redegjørelsen står det om et bluss på en rasteplass, og personhets. Se selv. Det er det Kristian B nevner i sin post om saken, og det er det KEIKO99 svarer på at "det ligger mer bak".

HATER NFF .

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 15:59
ja martin_ jeg har besvart deg

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 16:00
Endret: 02 okt 07, 16:00

siden plankehaugen sier: han har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen så ligger det mere bak.

Jeg spurte deg ikke om hva Plankehaugen sier eller skriver i sin redegjørelse. Jeg spør om hvorfor du, Keiko99, mener at det ligger mer bak det som står i redegjørelsen. Du svarte nemlig ikke på spørsmålet mitt i forrige post.

Edit; Nei, det har du overhodet ikke. Jeg vil ha eksakte eksempler fra din side.

HATER NFF .

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 02 okt 07, 16:05
"Styret i Plankehaugen får også kritikk for at vi har for sterke bånd til FFK og ledelsen. I denne saken hadde vi styremøte og vedtok hva vi skulle gjøre, lenge før vi snakket med klubben."

Så at klubben utestengte de samme 4 i 1.5 år er bare tilfeldigheter? Selv om Klokan ikke hadde brutt noen "stadionregler"?

"Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten."

Men det ble vel også sagt at det ikke skulle gå på bekostning av støtten de skal gi til klubben. Men når sant skal sies så har vel ikke støtten fra PH forandret seg noe nevneverdig etter at de fikk hesten.

Burn in hell, por favore..

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 02 okt 07, 16:43
Noen har hvertfall dårlig forståelse her og skyggelapper for øya, gidder ikke å nevne hvem, men tror de fleste skjønner hvilke selv ...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 16:44
jeg er så enig

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 02 okt 07, 16:50
Endret: 02 okt 07, 17:02
Joda, jeg har hvertfall skjønt at det er spesiellt to her som har dårlig forståelse og skyggelapper for øya, samt ikke å forglemme en helt enestående evne til å komme med ufullstendige svar som stort sett etterlater oss andre grådig irriterte og fullstendig i tåka.  Så er det bare å gjette hvem det er da mon tro, skal jo for all del ikke nevne navn.

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 02 okt 07, 17:20
Bra Plankehaugen.. =)

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 17:22

Opprinnelig postet av Husgutt
Men de unnlater å fortelle at å fore hesten koster 70 000 da...

Sitat Plankehaugen.no:  - Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten.

Tanta mi har hest, og hu bruker ikke 70.000 på å fore den.. Synes vi skal legge denne hestesaken død nå..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 okt 07, 17:29

Jeg spurte deg ikke om hva Plankehaugen sier eller skriver i sin redegjørelse. Jeg spør om hvorfor du, Keiko99, mener at det ligger mer bak det som står i redegjørelsen. Du svarte nemlig ikke på spørsmålet mitt i forrige post.

Edit; Nei, det har du overhodet ikke. Jeg vil ha eksakte eksempler fra din side.

Jeg får svare for keiko99 siden han ikke gjør det selv. Det han sikter til er sikkert det bråket han hadde med Zoran på Holmen for noen år siden. Da fikk Zoran en reprimande fra styret, og Zoran lovte bot og bedring den gang, men så har det gjentatt seg nok en gang, og begeret er rent over for styret.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 02 okt 07, 17:33
Opprinnelig postet av SirLion

Opprinnelig postet av Husgutt
Men de unnlater å fortelle at å fore hesten koster 70 000 da...

Sitat Plankehaugen.no:  - Videre får vi gjentatte ganger kritikk på grunn av blant annet kjøp av en hest til Plankehaugen. Denne hesten var en gave fra Åpent hus i Fredrikstad, som takk for innsatsen vi har gjort for dem. Dette har vært opplyst om mange ganger. Et enstemmig årsmøte bestemte at vi skulle satse videre på hesten.

Tanta mi har hest, og hu bruker ikke 70.000 på å fore den.. Synes vi skal legge denne hestesaken død nå..

ETTER at jeg har sagt dette -- i budsjettet så sto det at de skulle bruke 70 000 på hest !!!   det står på budsjettet dems..

Neste år er det sangfelt !!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 17:50
så ta det med plankehaugen da vel.. synes jeg leser om den jæ*** hesten i samme hvilken tråd jeg lukker opp.. Sorry meg, men har blitt litt lei hesten :P he he :P

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 17:51
70.000 er nok ikke bare for, det er stallplass, foring og stelling o.s.v..

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 02 okt 07, 17:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg får svare for keiko99 siden han ikke gjør det selv. Det han sikter til er sikkert det bråket han hadde med Zoran på Holmen for noen år siden. Da fikk Zoran en reprimande fra styret, og Zoran lovte bot og bedring den gang, men så har det gjentatt seg nok en gang, og begeret er rent over for styret.

Ja det bråket har vi hørt om mange ganger nå, men jeg har fortsatt ikke klart for meg hva som hendte, samt at jeg sitter med et inntrykk av at de ordna opp mellom seg?

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 okt 07, 18:11

Opprinnelig postet av Snæbbis

Ja det bråket har vi hørt om mange ganger nå, men jeg har fortsatt ikke klart for meg hva som hendte, samt at jeg sitter med et inntrykk av at de ordna opp mellom seg?

Jeg har også forstått det såpass at de har skværa opp på tomannshånd, men det er sikkert dette keiko99 sikter til.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 07, 18:23
bare det som skjedde på ulevåll har blitt skværet opp.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23