Husk meg
Brukernavn
Passord

Oppfordring til alle i Plankehaugen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 29 sep 07, 12:21

Hei, alle supportere av fredrikstadfotballklubb Alle supprtere i Plankehaugen uansett synspunkter og måte å støtte FFK på. Det har vært masse splid her og vi fremstår ikke lenger som en samlet gruppe. Dette er i grunn veldig trist for jeg er utrolig glad i PH og alle dere supportere. Plankehaugen kommer snart til å ødelegges av splid og uenigheter, så kan ikke vi alle bare legge godvilja til å prøve å akseptere hverandre, på tross av alt dette som har blitt sagt. Hvis vi klarer å komme oss igjennom dette sammen tror jeg vi kan gå igjennom dette sterkere enn vi noensinne har vært.

Her er mitt forslag som jeg i samtale med andre supportere har kommet fram til som mulig løsning. Håper vi kan få dette til for å prøve alt for å få det til for å redde Plankehaugen, slik at vi ikke sakte, men sikkert ødelegger hverandre. Alle medlemmer oppfordres til å tenke på hva vi har betydd for hverandre og prøve å redde Plankehaugen og forsone oss med hverandre, tross uenigheter for å vise at vi bryr oss om klubben og hverandre. Alle oppfordres til å tilgi hverandre, respektere hverandre og stå samlet om å redde supporterklubben vår. I og med at mange er uenige om det omtalte blusset og hva som har blitt sagt og gjort av sikkerhetsvakter osv. La oss enes om å gi de fire utestengte en sjanse til. Såpass storsinnede er vi. Dessuten må vi gå i oss selv og prøve å behandle hverandre med respekt og motivere for å få de som ikke engasjerer seg til å få interesse. La oss vise at vi i Fredrikstad står sammen som supportere og finne løsninger selv om vi er uenige. Håper vi alle sammen kan komme sammen og prøve å komme til enighet, når en krisesituasjon som dette har oppstått.

---------------------------

Hiv styret!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 sep 07, 12:27

Jeg er delvis enig i ditt innlegg, men vil gjerne få belyst og besvart en ting først.

Gitt at man gir de 4 en ny mulighet og disse ønsker å ta del i fellesskapet igjen. Hva skjer dersom disse eller noen andre for den sakens skyld utfører en tilsvarende handling igjen? Er man da enige om at dette skal føre til utestengelse fra PH eller Stadio? Vedtektene gir jo klart uttrykk for at den type handling er forbudt og at det skal være nulltolleranse. Internjustisen i PH har dessverre ikke vist seg å være veldig god, så jeg tviler vel på om man klarer å ta et oppgjør med evt involverte når handlingen utføres...

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 07, 12:51
Opprinnelig postet av KeJ

Jeg er delvis enig i ditt innlegg, men vil gjerne få belyst og besvart en ting først.

Gitt at man gir de 4 en ny mulighet og disse ønsker å ta del i fellesskapet igjen. Hva skjer dersom disse eller noen andre for den sakens skyld utfører en tilsvarende handling igjen? Er man da enige om at dette skal føre til utestengelse fra PH eller Stadio? Vedtektene gir jo klart uttrykk for at den type handling er forbudt og at det skal være nulltolleranse. Internjustisen i PH har dessverre ikke vist seg å være veldig god, så jeg tviler vel på om man klarer å ta et oppgjør med evt involverte når handlingen utføres...

Selvfølgelig er vi enige om det, så mye fokus på dette som det har vært nå hvet alle hva som gjelder og at vi må følge disse regler. Tror at hvis vi gir disse en sjanse vil man bli motivert til å bidra og få enn oppmunting om at vi står sammen. Hvis alle kan nå støtte hverandre og laget og beholde det vi har, vil alle klare å gå litt i seg selv og tenke at klarer vi dette sammen, så skal jeg bidra med mine evner. Tror interjustisen etter dette vil bli bedre for nå hvet vi hva konsekvensene kan komme til å bli, det tror jeg vil ligge i minnet til mange. Vi må stå samlet nå supportere!!

Hiv styret!!!!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 29 sep 07, 14:03

Enig med Schpa84. Jeg håper at vi snart kan legge spliden bak oss å stå sammen som en samlet gruppe som kan jobbe sammen for det som er viktig! STØTTE GUTTÆNE!!! Håper kampen mot RBK kan bli vendepunktet for PH!!

Gleder meg til i morgen, og håper at PH er på vei mot ditt vi var for noen kamper siden!!

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 29 sep 07, 15:40
Opprinnelig postet av schpa84

Det lange åpningsinnlegget

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 29 sep 07, 17:14

Selvfølgelig er det en viktig ting du påpeker med respekt ovenfor hverandre, men jeg tror ikke det er her skoen trykker.

Jeg tror det ligger der at Plankehaugenstyret nå i det siste har mistet all form for respekt av veldig mange sentrale sangpersoner. For det er jo ikke til å stikke bort, det er vel gutta i BRH som synger og hopper mest på feltet. Og etter hva jeg har forstått(og merket), synger de mindre, eller ikke noe etter at Zoran ble kastet ut.

Jeg håper at Zoran blir tatt tilbake igjen. ( De andres saker kjenner jeg veldig lite til, og vil ikke uttale meg om deres dom). Men det vil nok også føre til en splittelse i Haugen. For da vil man få kjeft av "hyggeligemenneskersomvilhapølseogbrusogkosesegpåkamperitilleggtilatdefårrabatt"folka.

Men jeg er såpass ærlig at jeg heller vil ha 10-20 personer som blir fornøyde og deretter synger av full hals, enn 100 uengasjerte fornøyde latinger som ikke har noe særlig peiling på fotball og som ikke synger.

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til: 29 sep 07, 17:24
Opprinnelig postet av Lemmy

Selvfølgelig er det en viktig ting du påpeker med respekt ovenfor hverandre, men jeg tror ikke det er her skoen trykker.

Jeg tror det ligger der at Plankehaugenstyret nå i det siste har mistet all form for respekt av veldig mange sentrale sangpersoner. For det er jo ikke til å stikke bort, det er vel gutta i BRH som synger og hopper mest på feltet. Og etter hva jeg har forstått(og merket), synger de mindre, eller ikke noe etter at Zoran ble kastet ut.

Jeg håper at Zoran blir tatt tilbake igjen. ( De andres saker kjenner jeg veldig lite til, og vil ikke uttale meg om deres dom). Men det vil nok også føre til en splittelse i Haugen. For da vil man få kjeft av "hyggeligemenneskersomvilhapølseogbrusogkosesegpåkamperitilleggtilatdefårrabatt"folka.

Men jeg er såpass ærlig at jeg heller vil ha 10-20 personer som blir fornøyde og deretter synger av full hals, enn 100 uengasjerte fornøyde latinger som ikke har noe særlig peiling på fotball og som ikke synger.

Går det ikke an snart å få det inn i huene deres at Zoran IKKE kommer tilbake. Uansett om PH opphever vedtaket om utestengelse, (noe jeg forøvrig tror at dem snart gjør mot alle de utestengte) ønsker ikke Zoran og komme tilbake til PH feltet. Det har han selv uttalt til både media og mange andre. Begynner å bli litt lei av å lese om dette i alle trådene her inne.

ZORAN KOMMER IKKE TILBAKLE, slutt å grin og move on.....

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 07, 17:27

Har du selv snakket med Zoran siden du virker så standhaftig og sikker?

Det er i hvertfall en form å vise respekt på ovenfor en person som har betydd mye for oss.

Og les innlegg mitt en gang til. Griner jeg? Nei. Er jeg provosert, og vil diskutere saken på en saklig måte? Ja.

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 07, 17:35
Er jo ikke det det handler om, det er at klubben gir de 4 en sjanse og så får de ta imot tilbudet eller ikke. Ingen som har sagt at Zoran kommer tilbake. oppfordres bare til å finne løsninger og stå sammen, slik at vi kan støtte guttæne og at vi som supportere skal holde sammen, ikke ødelegge hverandre:)

Hiv styret!!!!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 29 sep 07, 22:26
Opprinnelig postet av Lemmy

Har du selv snakket med Zoran siden du virker så standhaftig og sikker?

Det er i hvertfall en form å vise respekt på ovenfor en person som har betydd mye for oss.

Og les innlegg mitt en gang til. Griner jeg? Nei. Er jeg provosert, og vil diskutere saken på en saklig måte? Ja.

Hvis du har lest FB i det siste. så sier Zoran der at han IKKE kommer tilbake..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 07, 22:31

Det har jeg lest, ja.

Men, kommer det en unnskyldning og et spørsmål om han vil komme tilbake, tror jeg saken endrer seg en del for Zoran. Og han er sikkert bitter og føler seg nok urettferdig behandlet, men jeg har en følelese av at vi kommer til å se mer av Zoran på stadion, fortere enn vi tror!

Og for å si det på en annen måte: Hvis man leser intervjuene med Ulf Berg, virker det som om Plankehaugen er tilfreds med å ha mistet et par viktige sangpersoner, men å ha fått inn 30 som skal ha pølse på feltet.

Men tro meg, det er de ikke. De prøver bare å holde en så etisk tone som mulig i media. Jeg er sikker på at alle sentrale personer i Plankehaugen skjønner at det de har gjort er dumt. Men de skjønner også at hvis de angrer i media, er det veldig dumt ovenfor resten av Fotballnorge, som vil se på dem som idioter.

Dette er hvertfall min tanke.. For de kan umulig være så hjernedøde at de føler seg tilfreds med situasjonen, sånn som den er i dag.

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 sep 07, 19:42
Opprinnelig postet av MA

Går det ikke an snart å få det inn i huene deres at Zoran IKKE kommer tilbake. Uansett om PH opphever vedtaket om utestengelse, (noe jeg forøvrig tror at dem snart gjør mot alle de utestengte) ønsker ikke Zoran og komme tilbake til PH feltet. Det har han selv uttalt til både media og mange andre. Begynner å bli litt lei av å lese om dette i alle trådene her inne.

ZORAN KOMMER IKKE TILBAKLE, slutt å grin og move on.....

Har fått med meg du ønsker alle bare skal glemme Zoran, men det kommer aldri til å skje, det er noe du må leve med...

Jeg syns alle kjærringer skal være hjemme og vaske,lage mat og passe barna, så kan vi gutta ta oss av fotball.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 29 sep 07, 19:45
Opprinnelig postet av bjorn

Jeg syns alle kjærringer skal være hjemme og vaske,lage mat og passe barna, så kan vi gutta ta oss av fotball.

Jeg både håper og tror at du kødder!

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 07, 22:13
Håper jeg og:)

Hiv styret!!!!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 29 sep 07, 18:32

Masse fornuftig

Enig- Nå gjelder det å stå sammen som en gruppe og støtte laget. La bygone være bygone. Og til PH-Styret, Zoran har helt sikkert fatta poenget nå, så snakk med ham og få han tilbake som forsanger.  Det han må lære seg dog er at på bortebane står det folk sammen med PH som bare er interesert i å se kamp, ikke å synge. På PH-feltet må det være lov til å kjefte litt, men da som en gruppe, ikke mot enkeltpersoner...

Håper også BRH også klarer dette....

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 29 sep 07, 22:19

Hei, alle supportere av fredrikstadfotballklubb Alle supprtere i Plankehaugen uansett synspunkter og måte å støtte FFK på. Det har vært masse splid her og vi fremstår ikke lenger som en samlet gruppe. Dette er i grunn veldig trist for jeg er utrolig glad i PH og alle dere supportere. Plankehaugen kommer snart til å ødelegges av splid og uenigheter, så kan ikke vi alle bare legge godvilja til å prøve å akseptere hverandre, på tross av alt dette som har blitt sagt. Hvis vi klarer å komme oss igjennom dette sammen tror jeg vi kan gå igjennom dette sterkere enn vi noensinne har vært.

Her er mitt forslag som jeg i samtale med andre supportere har kommet fram til som mulig løsning. Håper vi kan få dette til for å prøve alt for å få det til for å redde Plankehaugen, slik at vi ikke sakte, men sikkert ødelegger hverandre. Alle medlemmer oppfordres til å tenke på hva vi har betydd for hverandre og prøve å redde Plankehaugen og forsone oss med hverandre, tross uenigheter for å vise at vi bryr oss om klubben og hverandre. Alle oppfordres til å tilgi hverandre, respektere hverandre og stå samlet om å redde supporterklubben vår. I og med at mange er uenige om det omtalte blusset og hva som har blitt sagt og gjort av sikkerhetsvakter osv. La oss enes om å gi de fire utestengte en sjanse til. Såpass storsinnede er vi. Dessuten må vi gå i oss selv og prøve å behandle hverandre med respekt og motivere for å få de som ikke engasjerer seg til å få interesse. La oss vise at vi i Fredrikstad står sammen som supportere og finne løsninger selv om vi er uenige. Håper vi alle sammen kan komme sammen og prøve å komme til enighet, når en krisesituasjon som dette har oppstått.

Det var et fint innlegg.

Du har fokus på forsoning og det er bra. Jeg vet at mange har det vondt pga de siste ukers episoder, hendelser og forløp. Jeg kan tenke meg at både de utestengte og Ulf Berg har det vondt nå, ja vi lider noen og enhver. Det er i slike situasjoner og hendelser vi må huske på at vi er mennesker, og prøver å sette oss inn i deres situasjon, før vi fyrer løs på nettet eller andre steder. Vi må holder oss til sak og ikke personangrep.

Vi har vel alle løsnet et skudd fra hofta og angret etterpå,  men det kan gjøre vondt å bli truffet av et vådeskudd.

Nå vet ikke jeg alt om alle, men jeg uttaler meg om det som jeg har opplevd i PH.

Zoran har tilført oss en sang dimmensjon ingen andre kunne være istand til i Fredrikstad. Jeg har blitt kjent med en hyggelig mann og Kroatia er et fantastisk land å reise på ferie til.

Ulf Berg har fikset 77 busser mot Lyn,og de har fraktet sangfuglene til Ullevål. Hjulpet Dagfinn, Raymond  og ++++++++.Har fått PH til å bli allemannseie. 

Det er viktig å se at ulike personer har ulike evner. Da kan vi utfylle hverandre ogh bli en stor sangskare.

PH har vokst, og må hele tiden utvikles til det beste. Den har blitt bedre, men kan bli bedre på organisasjon, sang, sang ,sang,sang og sang, tifo, sang og sang, bortefølge, sang og sang. Den kan bli bedre på hjemmefeltet med sang tifo og sang.

Vi må samle troppene, for til søndag er det kamp. Vi må kunne se hverandre inn i øynene og samlet synge FFK fram på banen.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 sep 07, 22:30
Opprinnelig postet av Jonek

Vi må samle troppene, for til søndag er det kamp. Vi må kunne se hverandre inn i øynene og samlet synge FFK fram på banen.

Men hvem skal lede denne skaren Jonek ?? Slik som det er frem til nå er det bare sorgen.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 29 sep 07, 22:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men hvem skal lede denne skaren Jonek ?? Slik som det er frem til nå er det bare sorgen.

Per dags dato er det kun Glenn Lampe og du som kan lede.. Zoran kommer ikke til søndag, men FFK må vinne allikevell og på tribunene må alle synge mer enn tidligere.

Vi må bare begynne der vi er nå.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 sep 07, 23:16

Per dags dato er det kun Glenn Lampe og du som kan lede.. Zoran kommer ikke til søndag, men FFK må vinne allikevell og på tribunene må alle synge mer enn tidligere.

Vi må bare begynne der vi er nå.

Men Glenn Lampe og jeg har ikke det samarbeidet som Zoran og jeg hadde. Ikke det at jeg snakka så mye med Zoran, men vi hadde et samarbeid ved blikk, og når det ble for tamt så ga jeg Zoran et kick tilbake så han fikk trøkka på igjen. Sånn kan ikke vi gjøre nå.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23