Husk meg
Brukernavn
Passord

Åssen velkomst syns dere vi skal gi Knut Torbjørn Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 28 sep 07, 16:36

Jeg personlig syns han bør få en varm velkomst med stor applaus. Håper ikke det blir det samme som med Simen Brenne, at han bues ut. Da blir jeg flau!

Det er jo bare å innrømme det, han har betydd mye for klubben. Uten ham hadde vi nok fortsatt sleti i de lavere divisjoner.

Men...Jeg regner jo egentlig at blandt en så stor gruppe som Plankehaugen er, så er det vel noen innvendinger mot det jeg skriver her? Kjenner jeg Fredrikstadfolk rett, så tror jeg at det kommer flere synspunkter her..

Men jeg oppfordrer uansett alle til å klappe for Knut Torbjørn Eggen på søndag!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 28 sep 07, 16:38
jeg kommer til å klappe for han. tenk på alt han har gjort for oss. vi hadde ikke vært der vi er idag uten han.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 28 sep 07, 16:38
klapp og syng :D  Knut Torbjørn Eggen Eggen -- klapp klapp klapp klapp klapp !!  

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 28 sep 07, 16:41
Sier meg helt enig. Greit nok at Eggen aldri hadde klart (eller klarte) å bringe FFK videre, men med jobben han gjorde med å få oss opp fra 2 divisjon er han en klubblegende. Den prestasjonen er han ganske alene om i moderne norsk fotball (usikker på hvem som trente Stabæk når de kom opp på 90-tallet), og skal ikke kimses av. Dessuten tok FFK hjem bøtta under Eggen!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 sep 07, 16:41
Det vil jo ikke være annet enn ufattelig pinlig om han blir møtt med noe annet enn stående applaus av hele stadion.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 28 sep 07, 16:47
Helt enig!! Han fortjener stående

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 28 sep 07, 16:51
Opprinnelig postet av Costanza
Det vil jo ikke være annet enn ufattelig pinlig om han blir møtt med noe annet enn stående applaus av hele stadion.

Kunne ikke vært mer enig.

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 28 sep 07, 16:51
Opprinnelig postet av Costanza

Agreed, det er nesten så jeg synes han vell så mye som Morgan fortjener en tifo med "eggen er en av oss", eller noe lignende.

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 sep 07, 17:25

Han skal det klappes for, han er av de største som har vært i FFK de siste 20 åra.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 28 sep 07, 17:41
En trener som tar oss fra 2 Div til Tippeligaen, cupmesterskap og Europa! Da bør det vel være udiskutabelt hvilken mottakelse han fortjener.....

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 28 sep 07, 18:00
Stånde ovationer - før kampstart. Under kampen skal det heies på FFK!!!!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 sep 07, 18:40
Helt enig føre kamp start kan vi rope og heie på eggen, men i kampen er alt glemt.

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 sep 07, 18:43

Opprinnelig postet av keiko99
Helt enig føre kamp start kan vi rope og heie på eggen, men i kampen er alt glemt.

Hvorfor skal vi rope og heie på han?? Eggen er historie. Så mye piss han kom med på slutten gjør at jeg holder kjeft ja.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 07, 19:13
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvorfor skal vi rope og heie på han?? Eggen er historie. Så mye piss han kom med på slutten gjør at jeg holder kjeft ja.

Hah, jeg visste at det kom.

Hva piss kom han med?

Og ja, Eggen er historie. Viktig historie for klubben sin del. Derfor skal vi rope og heie på ham. For uten ham kunne vi kost oss med 2. divisjonskamper på Holmen. Og ikke toppkamper, cupfinale og litt europacupspill på Nye Ærværdige Fredrikstad Stadion på Værste!

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 28 sep 07, 20:07
Ja, han fortjener å hedres. Han har tross alt betydd mye for klubben vår og hatt hjerte for klubben og supporterne, ikke minst! Kommer til å klappe for deg Eggen!!!

Hiv styret!!!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 sep 07, 20:47
Endret: 28 sep 07, 20:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Rune du fornekter deg ikke.

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 sep 07, 22:07
Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg personlig syns han bør få en varm velkomst med stor applaus. Håper ikke det blir det samme som med Simen Brenne, at han bues ut. Da blir jeg flau!

Det er jo bare å innrømme det, han har betydd mye for klubben. Uten ham hadde vi nok fortsatt sleti i de lavere divisjoner.

Men...Jeg regner jo egentlig at blandt en så stor gruppe som Plankehaugen er, så er det vel noen innvendinger mot det jeg skriver her? Kjenner jeg Fredrikstadfolk rett, så tror jeg at det kommer flere synspunkter her..

Men jeg oppfordrer uansett alle til å klappe for Knut Torbjørn Eggen på søndag!

Dummeste spørsmålet hitils i dag (og det sier litt), selvsagt skal han hedres for sin insats for klubben, men det er før kamp. Under kampen skal det heies på FFK, og gjerne pipes på RBK-spillere....

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06

Lagt til: 28 sep 07, 22:28
Eggen skal hedres, han burde hatt byste i gågata og vært kanonisert, spør du meg

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 07, 14:46
Hehe. Var kanskje dumt spørsmål, men jeg var helt sikker på at alle kom til å klappe for Simen Brenne før LSKkampen, men det var det da tydeligvis ikke alle som gjorde..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914