Åssen velkomst syns dere vi skal gi Knut Torbjørn Eggen?
---------------------------
Jøss, Jambo. Er det noe som plager deg, slik at du må ta ut aggresjonen din på en slik måte?
At du ikke har stor peiling på fotball og slikt, kommer jo også fram.
Men lykke til videre med din harselering og kritisering av folk du åpenbart ikkehar noe peiling om, jeg tror du kommer til å nå veldig langt med det!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Han fikk noen kjente personligheter til klubben, det skal han ha. Men det han fikk ut av laget med det materialet han hadde tilgjengelig var ALT for dårlig.
Jeg sier det igjen. Det er MANGE trenere som kunne gjort det minst like bra som Eggen med det samme laget.
Til dere som mener riktig eller uriktig at jeg er en tulling som ikke eier fotballkunnskap. Som nevnt over, gi meg noen gode argumenter.
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Eggen var en av flere bidragsytere til FFk`s opptur fra ørkenen. Synes du det er riktigere å hedre de på pengesekken eller Eggen som var trener på tidspunktet? Hedres den som hedres bør... PS. Heller Eggen som trener enn særingen fra "Øssiæ".
JA jeg synes faktisk at de som bidro økonmisk gjorde en bedre/viktigere jobb en det Eggen presterte. Men ja heller Eggen enn han merkelige kællen fra "øssiæ".
Det kan godt hende at noen kunne gjort det like bra, eller til og med bedre enn det Eggen gjorde. De ville fått heltestatus uansett. Med det laget FFK hadde, var det en stor prestasjon å gjøre det så godt som de gjorde det.
Og det skal eggen- og mange andre- ha æren for.
-Bill Shankley-
Burn in hell, por favore..
Jeg bøyer meg i støvet, Bønna.
Makan til kongeinnlegg skal man lete lenge etter!!!
Skal jeg være ærlig, tror jeg styret i PH ser på hesten som større for FFK enn Knut Torbjørn Eggen. Spørs vel om de hadde tillatt at noen utenom det fantastiske PHstyret skulle sittet på hesten, det hadde vel vært uverdig!
-Bill Shankley-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23