Husk meg
Brukernavn
Passord

Innebandy

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 sep 07, 16:30

http://www.plankehaugen.no/

Hvem i tusan er interessert i det ?? Er like liten interesse nå som det var når det hele startet på midten av 80-tallet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 sep 07, 16:53
det er hva jeg kaller bom av han som står for plankehaugen.no han burde skjønt at dette hører ikke hjemme hos plankehaugen

---------------------------

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 07, 18:03

Opprinnelig postet av keiko99
det er hva jeg kaller bom av han som står for plankehaugen.no han burde skjønt at dette hører ikke hjemme hos plankehaugen

Helt enig, skal ikke ta å reklamere for Fredrikstad Ballklubb sine kamper også da i samme slengen. Fullstendig skivebom dette her.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 sep 07, 18:44

Kommer hesten?

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 26 sep 07, 19:00
Opprinnelig postet av Husgutt

Kommer hesten?

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 26 sep 07, 21:14

jaja bra tiltak det der da for å støtte oppunder fredrikstad idretten, mener å huske at haugen stilte opp med en gjeng for håndballjentene en gang å ?   

selv om jeg syns dette er posetivt, så må jeg suttre litt igjen.    når kan plankehaugen styret slå et slag for hockeyen ? 

nå som de har gjort det for både håndballen å innebandyen .

alle sammen søk på youtube, å se innendørs kamper  (innebandy håndball basket )   der blandt annet bajen og panatinaicos supporterne støtter opp ... helt sinnsykt liv ...

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 26 sep 07, 23:14
Syns det er feil fokus for PH. PH er en supporterklubb for Fredrikstad Fotballklubb, dvs for folk som intereserer for fotball, ikke innebandy, ishockey, håndball eller andre idretter.

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 07, 23:28
Opprinnelig postet av hedvalen

jaja bra tiltak det der da for å støtte oppunder fredrikstad idretten, mener å huske at haugen stilte opp med en gjeng for håndballjentene en gang å ?   

selv om jeg syns dette er posetivt, så må jeg suttre litt igjen.    når kan plankehaugen styret slå et slag for hockeyen ? 

nå som de har gjort det for både håndballen å innebandyen .

alle sammen søk på youtube, å se innendørs kamper  (innebandy håndball basket )   der blandt annet bajen og panatinaicos supporterne støtter opp ... helt sinnsykt liv ...

De har vel avertert for dere også.

19/9/2007 Skriv ut siden
Stjernen - Sparta

Møt opp i Stjernehallen imorgen kl 20.00.

– Stjernen og Red Beavers har invitert Plankehaugens medlemmer til de tre første hjemmekampene, Plankehaugens medlemmer kommer inn for kun kr 60.

Møt opp :-)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 sep 07, 23:34
Det er en grunn til at jeg ALDRI er inne på plankehaugen.no for å si det sånn. Tror jeg har vært der maks 5 ganger.. Aldri oppdatert, og om det står noe der, er det totalt uinteressant...

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 26 sep 07, 23:37
Utrulig hva dere klarer å irritere dere over!Men men,blir jo i det minste litt morsom lesing ut av dere

PÅL

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 27 sep 07, 00:00

Det er bra det folkens.

Stjernen, Fredrikstad innebandy, Fredrikstad Ballklubb og Kongsten svømmerne trenger støtte.

En by, flere lag!

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 27 sep 07, 00:51
Opprinnelig postet av Husgutt

Kommer hesten?

hahaha!

Fantastisk bra kommentar.

Morsom sak det her, er jo et tiltak som har vært etterlyst av stjernen det her, egentlig? for de ønsker flere mennesker på sine kamper også? (eller har jeg bomma helt nå?) Rart at "støtten" går til innebandyklubben ;P

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 27 sep 07, 01:06
Endret: 27 sep 07, 01:10
Opprinnelig postet av madcow
Morsom sak det her, er jo et tiltak som har vært etterlyst av stjernen det her, egentlig? for de ønsker flere mennesker på sine kamper også? (eller har jeg bomma helt nå?) Rart at "støtten" går til innebandyklubben ;P

Nå har de jo akkurat samme oppfordring når det gjelder Stjernen sine første kamper, men det har tydligvis ikke folk fått med seg. Kan kanskje være greit å sette seg inn i ting før man kommer med en kommentar? Men det er jo tydeligvis veldig populært å rakke ned på alt Plankehaugen gjør for tiden. (Det var ikke spesielt rettet til deg, Madcow)
http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=16755

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 27 sep 07, 01:22
Endret: 27 sep 07, 01:27
Tar det ikke så særlig til meg heller jeg, men ja - du har vel forsåvidt rett - jeg burde vel tatt en mer nærmere titt på siden før jeg lagde en kommentar... Men jeg som veldig mange andre her inne leser vel for det meste bare nyhetene som kommer på ffksupporter.no og på f-b.no. (kanskje jeg er helt alene med det?) og får vel derfor bare med meg ting som havner på forsiden her og på forumet her. ( tok sin tid før jeg tok tiltaket for å registrere meg også.)

Og for å ha alt på det rene, jeg ønsker ikke å rakke ned på alt Plankehaugen gjør. Jeg ønsker fred og harmoni. Alt ville vært så mye bedre da. =)

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 27 sep 07, 01:34
Endret: 27 sep 07, 01:36
Du er nok ikke alene om det, madcow. Er sjeldent innom Plankehaugens sider selv. Maks en gang i uken. Litt vanskelig å skjønne, som flere andre har påpekt tidligere, hva fokuset og formålet med siden er.

Og bare fred og harmoni er vel litt småkjedelig i lengden?

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 26 sep 07, 17:25
Gratis entrè for folk i rødt og hvitt. Er dette et propagandatriks?

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 26 sep 07, 17:51
Hahaha, litt paranoid?

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23