Husk meg
Brukernavn
Passord

Klanens håndtering av ølbokskasteren. PHs håndtering av bluss

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 26 sep 07, 23:12
Endret: 26 sep 07, 23:15
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av bønna

bluss er faktisk noe som hører til på tribunen,

Siden når? Fordi??? Fordi de tøffe gutta i ultras rundt omkring i europa gjør det sånn?

All slags "cred" fra meg for livet dere skaper, og ikke minst engasjementet deres på kamp, men et engasjement  bør gjelde 24:7.for slike som dere, og der har dere en lang vei å gå i BRH (en personlig meninge bygd på hva jeg ser på kamp). Tifo-messig er dere, uten at jeg vet grunnen, en bortimot skandale. Er ikke sikker på hva slags sanger dere har laget, men aner meg at det ikke er så mange, savner større orginalitet og særpreg der óg. Er ikke det en del av BRH sin visjon, å skape sanger, og tifo, som setter rammen for kampen?

Når? Det var vel når et lyst hode fant ut at man kunne sette farge på et arrangement med pyroteknikk. Fordi? Det ser ganske kult ut, akkurat samme grunnen som når folk vil fyre opp raketter på nyttårsaften. Jeg er også klar over at engasjementet vårt bør gjelde 24/7, men når vi har blitt motarbeidet så til de grader av medsupportere så er ikke akkurat det det enkleste. Tifo-messig så har vi ikke fått til mye pga de gestapo-vaktene som herjer på Nye Fredrikstad Stadion, det er ikke mange bannere vi har laget jeg er fornøyd med. Sangmessig er det veldig lite å utsette på oss. Men når sant skal sies, vi har en lang vei å gå før vi kan kalle oss en god ultrasgruppe.

En del av påstandene og meningene deres virker tuftet kun på "hva mener andre likesinnede om oss", og hva gir cred på nettsider for "Ultrasgrupperinger". Hvor er isåfall orginaliteten? Den dere så sterkt  etterlyser i PH?

Her tror jeg du må gi noen eksempler for at jeg skal skjønne. Om du tror at vi er opptatt av "cred" så er vel det litt av greia når man er en engasjert, syngende supporter, i tillegg til å støtte laget selvfølgelig. Det ser man overalt i verden, fra Buenos Aires til Vladivostok.

---------------------------

Burn in hell, por favore..

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 27 sep 07, 12:22
Normale OH, kasteruller?, stripes, mosaik osv er ikke forbudt og skaper fortsatt de råeste tifos etter min mening. Greit nok det ser rått ut med bluss på tribunen, men det setter jo ikke noe krav til de som gjør det. Store rå tifoer viser at det er lagt ned timer, engasjement, hjerte og sjel, for å støtte klubben. Nettopp det er jo poenget, slik at spillerne skal gjenngi noe av supporternes engasjement, når de gjør sin jobb på banen.  

Det er gode poenger du kommer med, DJ.  Vi har fått låne TIFO-lokalene til Plankehaugen et par ganger, men det har det blitt slutt på nå. PH mente at vi brukte stoffet på unyttige ting, da vi ikke fikk brukt det på stadion (vaktene og nazi-Waters nekter oss). Dessuten tviler jeg på at vi hadde kommet inn med noe som helst, som vi har laget. Vi har jo prøvd flere ganger tidligere. En normal tostangs med FFK-vimpel, og påskriften "FFK for verdensherredømme"har blitt nektet og konfiskert på nytt og på nytt hele sesongen, men etter mye arbeide og hundre mailer har Aristo Boys fått med seg det inn. Vi hadde også en normal tostangs i rød og hvite farger, som heller ikke kom inn av ukjent grunn/reglement.

Hadde vi vært skikkelig gærne hadde vi smuglet med oss alt. Vi har prøvd det også. Men når vi kommer med plaststengene til tostangene (uten vimpel, de har ligget på hemmelige steder på kroppen) har de tatt fra oss de også. Vi kunne jo denget løs på noen med dem? 

Økonomisk har vi ingen mulighet til å måle oss med PH.  Problemet er at de har 1 million på bok, og 150 syngende på tribunen.  Ser du problemet?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23