Ute-livet i Kristiansand
Er det noen som har tenkt seg innover når FFK møter Start og reiser på fredag? Hvordan er det å ta seg en fest i Kristiansand, er det noe ute-liv der? PH kommer mest sannsynlig IKKE til å sette opp turalternativ med overnatting har jeg hørt.
Men om det er mange nok som kunne tenkt seg å være med så kanskje dem gjør det alikevel.......
---------------------------
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre......
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av hedvalen
har vært i kristiansand en gang, ikke mange hyggelige folk der å ta en pils med ...... for å si det sånn de liker ikke fredrikstad av naturlige årsaker:P hehehehehehehe
Hvorfor ikke det da
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av schpa84
Mulig det har noe med at vi tok fra dem gullet, slo dem ut av cupen, samtidig som vi slo dem 4-0 i fjor og slo dem i år også:) Vi er flinke til å ødelegge for dem skjønner du Noe jeg er glad for, har ikke så mye til overs for den klubben
Dem kan vel ikke være sure for det ennå
Quis qustodiet ipsos qustodes?
NEI TIL HETS AV BRH!
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av MA
Mulig det har noe med at vi tok fra dem gullet, slo dem ut av cupen, samtidig som vi slo dem 4-0 i fjor og slo dem i år også:) Vi er flinke til å ødelegge for dem skjønner du Noe jeg er glad for, har ikke så mye til overs for den klubbenDem kan vel ikke være sure for det ennå
Å joda, vedkasse som pleier å komme innom her har i hvertfall ikke glemt det. Det er bare å se innom forumet demmes det så kan du se hva han skriver. Helt talentløs ærn.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av MA
Mulig det har noe med at vi tok fra dem gullet, slo dem ut av cupen, samtidig som vi slo dem 4-0 i fjor og slo dem i år også:) Vi er flinke til å ødelegge for dem skjønner du Noe jeg er glad for, har ikke så mye til overs for den klubbenDem kan vel ikke være sure for det ennå
Å joda, vedkasse som pleier å komme innom her har i hvertfall ikke glemt det. Det er bare å se innom forumet demmes det så kan du se hva han skriver. Helt talentløs ærn.
Hehe, ja, ja får nok ta sjansen alikevel da og håpe vi ikke blir slått ned
Nå er det 5 personer jeg vet om fra Fredrikstad som skal ta seg en "fest" der borte. Må vel være flere enn det?
Opprinnelig postet av danan2
Plankehaugen stiller vel med busser til denne kampen? Kommer frem et par timer før kamp og drar rett etter kamp?
Jada gjør det, men hadda håpa på overnattingstur
Å siden PH ikke setter opp overnatting som turalternativ, så håper jeg (og noen til) at det er flere enn oss som velger å kjøre sjøl og ta en fest enten på fredag før kampen eller på lørdag etter kampen.
1-2-3 Hotel i Kristiansand har dobbeltrom til kr.695,- inkl. frokost. Ikke det beste hotellet, men skal jo bare sove der
Utelivet i Kristiansand er bedre enn Fredrikstad. Eller det er fredrikstad, MED studentliv for å si det sånn.
Er en del flere utesteder å velge mellom, og det er vanligvis ikke noe prob for bortsupportere å ta seg en fest etter match. Nå kan det riktignok være at vår kamp her nede blir en være eller ikke være for sørlendingene, og da blir de brått litt "småtøffe" i trynet.
Men hadde vært morro om vi kan sette vårt preg på byen, tribunekampen på skjør arena bør vi i hvert fall vinne...
heia heia...
Opprinnelig postet av Kristian B
Utelivet i Kristiansand er bedre enn Fredrikstad. Eller det er fredrikstad, MED studentliv for å si det sånn.
Er en del flere utesteder å velge mellom, og det er vanligvis ikke noe prob for bortsupportere å ta seg en fest etter match. Nå kan det riktignok være at vår kamp her nede blir en være eller ikke være for sørlendingene, og da blir de brått litt "småtøffe" i trynet.
Men hadde vært morro om vi kan sette vårt preg på byen, tribunekampen på skjør arena bør vi i hvert fall vinne...
Utelivet i Kr.sand er ikke til å slenge ræva i taket for. Det er helt greit. Blitt litt dårligere de siste årene synes nå jeg. Håper det er mange som tar turen nedover. Fantastisk at det ble lørdagskamp. Hadde vært moro med masse folk på byen før og etter kampen.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Utelivet i Kr.sand er ikke til å slenge ræva i taket for. Det er helt greit. Blitt litt dårligere de siste årene synes nå jeg. Håper det er mange som tar turen nedover. Fantastisk at det ble lørdagskamp. Hadde vært moro med masse folk på byen før og etter kampen.
Sant nok. Men utelivet i fredrikstad har da ikke akkurat tatt seg opp de siste åra heller. Synes utelivet i kr.sand er helt greit...
heia heia...
Noen som skal til kristiansand i morra eller?
Hadde bestilt turen med ferja Strømstad-Sandefjord. Har mått avbestille hele greia p.g.a. bilulykke på Mandagen ( mest sannsynlig min skyld )www.f-b.no/article/20071001/NYHET/710010024/1002/AKTUELT
Det står at det var en lastebil men det var en trailer. Den traff på førersiden der jeg satt. Jeg var bevisstløs de første 5 minuttene, og nå sitter jeg igjen med hjernerystelse. Jeg kan si med en gang at jeg hadde englevakt. Eneste skade var en glassplint i venstre skulder. Bilen er bare å skrotes. Jeg får ta meg en tur bort på Stadion i steden og se på storskjerm.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Per Egil
Kjipe saker, Rune. God bedring.
Og jeg som hadde gleda meg til turen å greier.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Per Egil
Kjipe saker, Rune. God bedring.Og jeg som hadde gleda meg til turen å greier.
Uff, det var synd. Godt at det gikk bra, god bedring.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23