Husk meg
Brukernavn
Passord

Ute-livet i Kristiansand

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til: 23 sep 07, 12:13
Endret: 23 sep 07, 12:51

Er det noen som har tenkt seg innover når FFK møter Start og reiser på fredag? Hvordan er det å ta seg en fest i Kristiansand, er det noe ute-liv der? PH kommer mest sannsynlig IKKE til å sette opp turalternativ med overnatting har jeg hørt.

Men om det er mange nok som kunne tenkt seg å være med så kanskje dem gjør det alikevel.......

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre......

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 23 sep 07, 13:52
jeg å en kamerat drar nedover på fredag. skal sove hos onkelen min som bor 20 min utenfor byen. blir nok en bytur på lørdag etter kampen. blir morro det.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 sep 07, 14:17
Er det ikke noe av det samme som Fr.stad? Er en stund siden jeg var ute i Kr.sand og jeg husker minimalt fra den dagen, men minns vi snakka om det minna om Fr.stad, mulig jeg er på bærtur ...

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 23 sep 07, 16:04
har vært i kristiansand en gang, ikke mange hyggelige folk der å ta en pils med ...... for å si det sånn de liker ikke fredrikstad av naturlige årsaker:P hehehehehehehe

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

MA

Juniorspiller

Lagt til: 23 sep 07, 16:19

Opprinnelig postet av hedvalen
har vært i kristiansand en gang, ikke mange hyggelige folk der å ta en pils med ...... for å si det sånn de liker ikke fredrikstad av naturlige årsaker:P hehehehehehehe

Hvorfor ikke det da

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 23 sep 07, 16:29
Mulig det har noe med at vi tok fra dem gullet, slo dem ut av cupen, samtidig som vi slo dem 4-0 i fjor og slo dem i år også:) Vi er flinke til å ødelegge for dem skjønner du Noe jeg er glad for, har ikke så mye til overs for den klubben

Hiv styret!!!!

MA

Juniorspiller

Lagt til: 23 sep 07, 16:35

Opprinnelig postet av schpa84
Mulig det har noe med at vi tok fra dem gullet, slo dem ut av cupen, samtidig som vi slo dem 4-0 i fjor og slo dem i år også:) Vi er flinke til å ødelegge for dem skjønner du Noe jeg er glad for, har ikke så mye til overs for den klubben

Dem kan vel ikke være sure for det ennå

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 23 sep 07, 16:52
Hehe, kommer nok til å ta tiår før vi blir tilgitt den der. Er enig i at Kristiansand minner mye om Fredrikstad

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 sep 07, 16:53
Opprinnelig postet av MA

Å joda, vedkasse som pleier å komme innom her har i hvertfall ikke glemt det. Det er bare å se innom forumet demmes det så kan du se hva han skriver. Helt talentløs ærn.

MA

Juniorspiller

Lagt til: 23 sep 07, 17:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av MA

Å joda, vedkasse som pleier å komme innom her har i hvertfall ikke glemt det. Det er bare å se innom forumet demmes det så kan du se hva han skriver. Helt talentløs ærn.

Hehe, ja, ja får nok ta sjansen alikevel da og håpe vi ikke blir slått ned  

Nå er det 5 personer jeg vet om fra Fredrikstad som skal ta seg en "fest" der borte. Må vel være flere enn det?

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 23 sep 07, 17:46
Plankehaugen stiller vel med busser til denne kampen? Kommer frem et par timer før kamp og drar rett etter kamp?

MA

Juniorspiller

Lagt til: 23 sep 07, 17:54

Opprinnelig postet av danan2
Plankehaugen stiller vel med busser til denne kampen? Kommer frem et par timer før kamp og drar rett etter kamp?

Jada gjør det, men hadda håpa på overnattingstur

Å siden PH ikke setter opp overnatting som turalternativ, så håper jeg (og noen til) at det er flere enn oss som velger å kjøre sjøl og ta en fest enten på fredag før kampen eller på lørdag etter kampen.

1-2-3 Hotel i Kristiansand har dobbeltrom til kr.695,- inkl. frokost. Ikke det beste hotellet, men skal jo bare sove der

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 23 sep 07, 21:00

Utelivet i Kristiansand er bedre enn Fredrikstad. Eller det er fredrikstad, MED studentliv for å si det sånn.

Er en del flere utesteder å velge mellom, og det er vanligvis ikke noe prob for bortsupportere å ta seg en fest etter match. Nå kan det riktignok være at vår kamp her nede blir en være eller ikke være for sørlendingene, og da blir de brått litt "småtøffe" i trynet.

Men hadde vært morro om vi kan sette vårt preg på byen, tribunekampen på skjør arena bør vi i hvert fall vinne...

heia heia...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 sep 07, 21:39
Opprinnelig postet av Kristian B

Utelivet i Kristiansand er bedre enn Fredrikstad. Eller det er fredrikstad, MED studentliv for å si det sånn.

Er en del flere utesteder å velge mellom, og det er vanligvis ikke noe prob for bortsupportere å ta seg en fest etter match. Nå kan det riktignok være at vår kamp her nede blir en være eller ikke være for sørlendingene, og da blir de brått litt "småtøffe" i trynet.

Men hadde vært morro om vi kan sette vårt preg på byen, tribunekampen på skjør arena bør vi i hvert fall vinne...

Utelivet i Kr.sand er ikke til å slenge ræva i taket for. Det er helt greit. Blitt litt dårligere de siste årene synes nå jeg. Håper det er mange som tar turen nedover. Fantastisk at det ble lørdagskamp. Hadde vært moro med masse folk på byen før og etter kampen.

Fredd

MA

Juniorspiller

Lagt til: 23 sep 07, 22:15

Siden du tydligvis er kjent i Kristiansand, er det langt fra sentrum til sør arena? Er det gå-avstand? Det hadde vært ille godt med et par øl før kampen og latt bilen stå igjen ved hotellet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 24 sep 07, 01:06
Opprinnelig postet av MA

Jeg syns å huske vi fikk applaus fra alle pubene når vi gikk mot bussene den natta jeg da men.... Noen av dere stakk jo så tidlig :)

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 sep 07, 01:34
Opprinnelig postet av MA

Siden du tydligvis er kjent i Kristiansand, er det langt fra sentrum til sør arena? Er det gå-avstand? Det hadde vært ille godt med et par øl før kampen og latt bilen stå igjen ved hotellet.

Han går på skole der, så han bør vel ha blitt rimelig kjent med byen nå. Eller hva Kristian B. ??

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 07, 16:36
Endret: 24 sep 07, 16:37
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av MA

Han går på skole der, så han bør vel ha blitt rimelig kjent med byen nå. Eller hva Kristian B. ??

Går fint ann å gå til Sør Arena fra byen. For dere som har vært på gamle kristiansand stadion så ligger den nye kun knappe 500 meter unna der. Jeg kan tenke meg at vi bruker toppen kvarter fra sentrum. Men jeg råder dere absolutt til å ikke kjøre til stadion. Trafikkaoset der oppe er det rene vanvidd. Det å stå i kø der oppe, får en faktisk til å drømme om gangboa hjemme:)

La bilen stå ved hotellet, ta noen pils i sentrum før match og gå, evt ta buss til match er mitt råd!

heia heia...

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 07, 16:39
Opprinnelig postet av Fredd

Utelivet i Kr.sand er ikke til å slenge ræva i taket for. Det er helt greit. Blitt litt dårligere de siste årene synes nå jeg. Håper det er mange som tar turen nedover. Fantastisk at det ble lørdagskamp. Hadde vært moro med masse folk på byen før og etter kampen.

Sant nok. Men utelivet i fredrikstad har da ikke akkurat tatt seg opp de siste åra heller. Synes utelivet i kr.sand er helt greit...

heia heia...

MA

Juniorspiller

Lagt til: 05 okt 07, 22:42

Noen som skal til kristiansand i morra eller?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23