Hvem blir vår nye forsanger?
Opprinnelig postet av Husgutt
Er jo bare å ta med seg "jukselapp" med alle sangene på det da... Er ikke problem å starte nye sanger,det gjør jeg også hele tida. Problemet er å få med folk, piske folk til å synge + dra igang razzia og sanger som krever deling av feltet..
Sant det. Får se hva Rune har å si om dette nå da. En ting husgutt: er det du som bruker tromma? Hvis det er det, kommer du til å stille med tromma selv i lys av det som har skjedd med Zoran? Jeg syns nemlig den har hatt en positiv effekt på synginga i PH.
---------------------------
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
Er jo bare å ta med seg "jukselapp" med alle sangene på det da... Er ikke problem å starte nye sanger,det gjør jeg også hele tida. Problemet er å få med folk, piske folk til å synge + dra igang razzia og sanger som krever deling av feltet..
Sant det. Får se hva Rune har å si om dette nå da. En ting husgutt: er det du som bruker tromma? Hvis det er det, kommer du til å stille med tromma selv i lys av det som har skjedd med Zoran? Jeg syns nemlig den har hatt en positiv effekt på synginga i PH.
Tromma er helt klart med på å piske opp stemningen. Jeg synes den må være et "must" i fremtiden.
Ønsker,den som blir forsanger under Brann-kampen,lykke til
KJØR SÅ DET RYKER!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Det er andre som tar på seg oppgaven. Så får vi da se om han eller de duger. Man må også ha en viss respekt blant supporterne også, og jeg er spent på mottagelsen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er andre som tar på seg oppgaven.
Opprinnelig postet av keiko99
plankehaugen har en forsanger
Jeg ser dere skriver noe lignende. Hvem er så denne forsangeren?
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Hvem keiko99 ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er andre som tar på seg oppgaven.
Jeg ser dere skriver noe lignende. Hvem er så denne forsangeren?
Det er ikke Zoran, hvis noen skulle tro det.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
NEI TIL HETS AV BRH!
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
det spurte jeg ikke om, men jeg sa bare at ja da trenger plankehaugen en forsanger da. nei da han (husker ikke navnet) tar over og ha er dyktig.
Du har ikke peiling keiko99. Du bare gjør deg viktig. Hvor mange forsanger/ere er det snakk om her ?? Gi meg et hint om åssen han/de ser ut ?? Tror ikke en døyt på deg keiko99. Jeg snakka i hvertfall med Jaran Berg ang. dette i går efta.
VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
jeg husker ikke helt hva han heter, men jeg vet med sikkerhet at plankehaugen har forsanger
Nå er jeg jævlig spent... Så PH har brått fått en forsanger som ingen har hørt om eller sett før? Kanskje han er fra Manpower?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Martin_
jeg husker ikke helt hva han heter, men jeg vet med sikkerhet at plankehaugen har forsanger
Nå er jeg jævlig spent... Så PH har brått fått en forsanger som ingen har hørt om eller sett før? Kanskje han er fra Manpower?
Jeg hørte rykter om at han var fra NAV, ryktet er av høy troverdighet.
Gashi!
Opprinnelig postet av achmed
ææ, er det ikke litt i vinden om dagen å leie inn noen polakker da? Da har vell PH leid inn et par og sendt de på sang kurs
Neppe.
Polske supportere er dessverre av den trofaste sorten...
"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein
FFK and Wisla Kraków forever...
http://www.tribunekultur.com
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av achmed
ææ, er det ikke litt i vinden om dagen å leie inn noen polakker da? Da har vell PH leid inn et par og sendt de på sang kursNeppe.
Polske supportere er dessverre av den trofaste sorten...
Det var noe språkproblemer, han snakket om kluss. Det ble oppfattet som bluss.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914