FFK - Hammarby live på FFK-TV - her er linken
Ettersom sendingen er ferdig, så stenger jeg denne tråden nå. Diskusjon rundt kampen kan skje i denne tråden.
Opprinnelig postet av Svein
Vel, nå er jo dette gratis da ...
Som jeg skrev tidligere i tråden, kjempetiltak av klubben å tilby kampen på egne sider. Det betyr ikke at det er lov å komme med kritikk. Hvis alle skrev i denne tråden at alt var kjempebra, så hadde de som styrer med dette trodd at alt er i sin skjønneste orden. Nå som folk faktisk skriver hva som er feil, så har de noe å gå ut i fra neste gang det skulle bli aktuelt med noe slikt. Det er lov å komme med kritikk og samtidig være takknemlig til tusen...
Opprinnelig postet av stibarst
"NÅÅÅ" kommer ramberg på skuddhold!!!!!!
- har det vært noe farlig noengang da????
Det pleier som regel å ende med :"Ramberg traff ikke skikkelig" eller "Ramberg fikk en dårlig treff"... hehe!
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av FFK-TV
Vi har denne gang en 5 kameraproduksjon som skjer i regi av FFK-TV (og ja - denne gangen har vi strøm og ikke batteri :) )
Supert. Men har dere båndbredde ut av stadion? Dette suger jo! Er det i det hele tatt noen som får det her til å funke skikkelig?
lyden hakker litt
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23