På kampen i morra..
Jeg har kjøpt billett sammen Plankehaugen, og den er som alle andre, nummerert. Nå er det sånn at min bror å vil være med, men jeg får jo ikke noen nummerert billett ved siden av meg.
Noen som vet om folk kommer til å følge det nummergreiene veldig nøye? Folk kommer vel til å stå likevel?
Bare sånn at jeg vet at vi ikke blir plassert på hver vår ende av tribuna...
Noen som vet om folk kommer til å følge det nummergreiene veldig nøye? Folk kommer vel til å stå likevel?
Bare sånn at jeg vet at vi ikke blir plassert på hver vår ende av tribuna...
Jeg tviler... Waters & Co har nok annet å ta seg til, foreksempel diskutere underskudd ved konserter.
---------------------------
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
opp opp opp
ingen som vet?
ingen som vet?
Jeg har fått feil billett. Jeg har fått billett til hovedtribunen, men skulle egentlig ha hatt til PH. går det ann å sitte der alikevel? Noen som vet?
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
men det kan vell ikke være så nøye med plassene ?? bare til å stelle deg der det er ledig vell ?;)
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har fått feil billett. Jeg har fått billett til hovedtribunen, men skulle egentlig ha hatt til PH. går det ann å sitte der alikevel? Noen som vet?
Nei det går ikke an å SITTE i plankehaugen!!
var ikke sitte jeg mente, men er det mulig å komme inn på kortsiden med billett for langsiden?? noen som vet?? KLART JEG SKAL STÅ
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23