Landskamp bill fra Plankehaugen
De første som sender meg en melding eller ringer meg får billett til kr 200 som bet. til meg i morgen Vær raske ikke så mange billetter igjen Nr mitt står på Plankehaugen sidene
---------------------------
Er det noen som klarer det er det du D
-Funkær fett det
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Prisen er kun 100 kr ikke 200 som jeg skrev i stad ..... 12 billetter igjen nå
flere igjenn??
-Funkær fett det
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Fortsatt billetter igjen .... bli med å støtt opp om landslaget a ...
sett opp minibuss å jeg er med:P
-Funkær fett det
Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
Opprinnelig postet av MA
Når starter kampen? Er alle billettene borte nå?
kampen starteer vell 7.. skulle gjerne vært innover en tur gett.......!
-Funkær fett det
Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
Opprinnelig postet av MA
OK. Da blir det nok for sent for min del uansett. Skulle gjerne gitt guttungen en opplevelse av sin første landskamp men siden det er skoledag i morra så blir det for sent desverre.
hehehe
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
syns plankehaugen burde prøve å sette opp buss til landskamper.. prøve å hjelpe til å få til en skikkelig supporter gjeng for landslaget også .
man kunne vel ordnet med buss tur og et stykke i avisa ? hadde vært bra reklame:P "haugen støtter landslaget "
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av hedvalen
syns plankehaugen burde prøve å sette opp buss til landskamper.. prøve å hjelpe til å få til en skikkelig supporter gjeng for landslaget også .
man kunne vel ordnet med buss tur og et stykke i avisa ? hadde vært bra reklame:P "haugen støtter landslaget "
ja fått ca ett busslass innover da... hadde vært med igår f-eks hvis det hadde gått buss direkte te ullevåld!.....
-Funkær fett det
har plankehaugen et buss lass så går det ann å utfordre andre supporter klubber til å gjøre det samme å vettu:)
kan fort bli bra stemmning av sånt,,,, må seff passe på å få billetter sammen de syngende supporterne da
kan fort bli bra stemmning av sånt,,,, må seff passe på å få billetter sammen de syngende supporterne da
ja for det er jo felt for dem... er det ikke i cola svingen da?? nede til venstre , etter hva jeg har sett og så igår på kampen?!
-Funkær fett det
trur plankehaugen lett kunne fylt opp 1 buss eller 2 med syngende supportere til en landskamp... ser heller ikke grunnen til at andre ikke kan gjøre det samme?
men det må mobiliseres å reklameres godt for at det skal funke tur jeg
trur plankehaugen lett kunne fylt opp 1 buss eller 2 med syngende supportere til en landskamp... ser heller ikke grunnen til at andre ikke kan gjøre det samme?
men det må mobiliseres å reklameres godt for at det skal funke tur jeg
Kanskje like greit å la være. Ingen grunn til å fyre mer oppunder PHs rykte som "busse-gjengen"....?
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23