Før kampen FFK-Hammarby (UEFA Cup)
Opprinnelig postet av GurrBass
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Bjørkøy!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Fredd
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Go Tottis!!!
UEFA KØPPEN 2007?!
Du kan fjerne signaturen din nå,bateman!
Har vi noengang hatt en lag på stadion som har blitt overkjørt på den måten??
Opprinnelig postet av bateman
fy faen noe av det bitreste jeg har vært med på.....forferdelig!!!gutta leverer en solid match og hammarby har ingenting å komme med bortsett fra en kontring....uff....så fort kan det gå fra himmel til helvete i fotball...
Då vet ni hur vi kände det efter första matchen...
Opprinnelig postet av escaperel
Forskjellen er vel egentlig at vi scoret målet vårt fordi Raymond har en bra skuddfot, mens dere fikk målet av dommeren.Opprinnelig postet av bateman
fy faen noe av det bitreste jeg har vært med på.....forferdelig!!!gutta leverer en solid match og hammarby har ingenting å komme med bortsett fra en kontring....uff....så fort kan det gå fra himmel til helvete i fotball...Då vet ni hur vi kände det efter första matchen...
fy faen noe av det bitreste jeg har vært med på.....forferdelig!!!gutta leverer en solid match og hammarby har ingenting å komme med bortsett fra en kontring....uff....så fort kan det gå fra himmel til helvete i fotball...Då vet ni hur vi kände det efter första matchen...
Sant det... Men alikevel meget surt.....
Fredd
Typisk at vi taper etter en tvilsom straffe når vi selv ikke fikk straffe for handsen tidligere i kampen (ble trukket utenfor).
Jævlig utafor nå.
Signing off.
Har du lest forumets retningslinjer?
Så ikke kampen i Sverige, men har vanskelig å tro at FFK sine spiller oppførte seg slik som Hammarby gjorde idag.
Mer usympatisk og mindre fair play skal du lete evig etter. Og dommer nekter jo å si ifra om drøyingen.
Kjenns helt utrolig jævli ut!!!
cupmester 06, uten tromme
Opprinnelig postet av GurrBass
Du kan fjerne signaturen din nå,bateman!
Har vi noengang hatt en lag på stadion som har blitt overkjørt på den måten??
den signaturen skal bort ja....dette var tungt folkens,viktig med en solid avslutning i ligaen ellers blir dette en "tja" sesong....uansett tror jeg det er neste sesong fredrikstad skal herje i toppen av norsk fotball.
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914