Husk meg
Brukernavn
Passord

Angrepsspiller på vei

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 26 aug 07, 14:00
Da er vi enig Bedreviteren

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 26 aug 07, 14:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Ok. Men hadde han hevet FFK. Hadde vi blitt bedre med Ringberg på laget???  Det er mitt spørsmål. Ikke om han er bedre en Gardar!!!

Hvis jeg mener han er bedre enn Gardar, så mener jeg også laget hadde blitt hevet. Men for all del, jeg håper FFK sikter ennå høyere........


Helt enig Bedreviteren, Markus er bedre enn Gardar og ville således hevet laget, men samtidig er vi nødt til å sikte høyere om vi skal komme oss videre som klubb. Ikke minst er vi nødt til å satse på spillere som har de beste åra foran seg, spillere som fortsatt ikke har fått ut sitt makspotensiale og som har ambisjoner og drømmer om å gjøre det for å komme seg videre til enda bedre klubber enn FFK. Samtidig trenger man noen spillere med erfaring og tyngde til å være en leder på trening og kamp, her var Markus enestående, spesielt på trening var han en strålende ledertype. I dagens FFK lag føler jeg det er Kasey, Rami, Kvisvik, Bjørkøy og Gerrbrandt som er gode ledertyper med erfaring og tyngde, muligens Gashi også kan bli det.

Nå er det sikkert ikke lett å finne en spiss med de beste åra foran seg som vi faktisk har råd til å hente og da må man nok  sjanse litt på at spilleren passer inn hos oss og kan blomstre eller utvikle seg til å bli en klassespiller, slik f.eks. Gunnarson gjorde i Stabæk. Man kan hente en spiller som Tegstrøm og håpe at han blomstrer etter en tung start på sesongen i Sandefjord, ikke helt usannsynlig da jeg tror FFKs spillestil vil passe han mye bedre, men da syns jeg man må få til en god deal prismessig. Må vi gi 5 mill for Tegstrøm, så må det være mye bedre å legge noen få millioner til på bordet og heller satse på en yngre spiss med større potensiale syns jeg, f.eks. en fra øst europa.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 aug 07, 15:01

Hva med å kjøpe Karim Essediri i Lillestrøm?? Han kunne vel også mulig alternert på kanten...

Han får vel lite spilletid i Lillestrøm, og ønsker seg kanskje vekk? Hadde hvertfall vært morsomt å sett ham i rød-hvitt!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 aug 07, 15:13
Opprinnelig postet av Lemmy

Hva med å kjøpe Karim Essediri i Lillestrøm?? Han kunne vel også mulig alternert på kanten...

Han får vel lite spilletid i Lillestrøm, og ønsker seg kanskje vekk? Hadde hvertfall vært morsomt å sett ham i rød-hvitt!


Vi bør kanskje hente spillere som har et minimum av gode holdninger også...

Tror forresten Essediri passer best som kantspiller i et 4-3-3-system. En annen ting er at det begynner å bli en god stund siden han hadde noen gode kamper i Tippeligaen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 aug 07, 15:30

Skal være såpass ærlig og si at jeg ikke har sett Karim Essediri i aksjon på en stund.. Men det jeg har sett tidligere har vært spennende.

Vet at han som oftest har vært brukt som kantspiller i 4-3-3(spiller kanskje for Bjørn Helge Riise etterpå), men tror han kunne passet som spiss i 4-4-2 også...

Og har man spilt i Rosenborg, og nesten er en kandidat til førsteelleveren til Lillestrøm, burde man være god nok for FFK også!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 aug 07, 16:17

Det virker som om de fleste er enige om følgende:

Vi vil ha en ung - men etablert -  stor og fysisk sterk spiss som hever laget betraktelig. Han må dessuten være en spiller som garanterer mange mål. I tillegg skal han helst ikke koste for mye.

Ikke for å være negativ, men mitt spørsmål blir da som følger:

Hvor i alle dager skal en klubb som FFK få tak i en slik spiller?

Tror det er bare å stikke "fingeren i jorda" å innse at en spiss som innehar alle disse egenskapene ikke er realistisk for FFK.

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 aug 07, 16:32

FFK klarer iallefall ikke å få en slik spiller før 31.august. Enig Scheie.

Alternativ dersom en ønsker å styrke laget før Hammarby, er en spiss som styrker dagens mannskap: En spiller man håper kan være tunga på vekta ang europaspill, men som man ikke satser på særlig videre.

 En slik spiller kan f.eks være Ringberg eller Tegstrøm, da begge kunne spilt på torsdag dersom alt blir i boks.

Mest sannsynlig ang ny spiss, blir nok å benytte tiden etter 1.september og fram mot seriestart 2008 til å vurdere eventuell framgang hos Fofana / Gardar mot kjøp av ny spiss.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 aug 07, 13:54
Det er helt klart at Marcus hadde gitt oss styrke framme. Så vel det i går mot HFK. Stusser og spiller fram flere ganger i løpet av kampen. 11 scoringer, javel, sier ikke mer.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 07, 16:53

Hva skjer egentlig?? Dere driver ikke å diskuterer å hente Marcus Ringberg enda? Snakker om å leve i fortiden..

Har absolutt ikke noe på ett lag av FFK sitt kaliber å gjøre. Dere er jo enige om at vi skal handle tippeliga-kvalitet og en som skal heve laget. En som scorer mål, han er vel ikke akkurat noen målgarantist.

 


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 26 aug 07, 20:44
Endret: 26 aug 07, 20:45
Dette her er bare noen løse ord som en kompis hørte på stadion idag. Ikke sikkert det ligger noe i det. Men samtidig så må det jo komme fra et sted.  Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag. Ikke vet jeg. Men hadde ikke vært meg imot.  En annen ting er at Tarik gåt ut å sier at det hadde vært en drøm å spille med han. Hvorfor skulle han si det???? . Hvorfor akkurat han?  Tror det har vært kontakt jeg.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 aug 07, 20:48

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Dette her er bare noen løse ord som en kompis hørte på stadion idag. Ikke sikkert det ligger noe i det. Men samtidig så må det jo komme fra et sted.  Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag. Ikke vet jeg. Men hadde ikke vært meg imot.  En annen ting er at Tarik gåt ut å sier at det hadde vært en drøm å spille med han. Hvorfor skulle han si det???? . Hvorfor akkurat han?  Tror det har vært kontakt jeg.

 

Jeg hørte også det samme ang. AlbeckHan vet hvor målet står.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 aug 07, 21:54
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag..
Jeg hørte også det samme ang. AlbeckHan vet hvor målet står.

De "ryktene" har vel dukket opp med jevne mellomrom helt siden FFK rykket opp til Tippeligaen, og det er nok like lite hold i de denne gangen, som det har vært noen gang tidligere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 aug 07, 21:56
Allbäck er en nøkkelspiller for nordens største og for tiden beste fotballklubb. Hvordan har ryktene om han til FFK klart å leve så lenge egentlig? Jeg synes det er ganske underlig.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 26 aug 07, 22:00
Da er det klart at Tegstrøm er klar for FFK..Blir ikke ofentlig gjort ennå siden Sandjefod har kamp imorra..vent å se

---------------------------

CUPVINNER 06


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 aug 07, 22:01
Opprinnelig postet av TothNR1
Da er det klart at Tegstrøm er klar for FFK..Blir ikke ofentlig gjort ennå siden Sandjefod har kamp imorra..vent å se

Tampen brenner.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 aug 07, 22:12

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av TothNR1
Da er det klart at Tegstrøm er klar for FFK..Blir ikke ofentlig gjort ennå siden Sandjefod har kamp imorra..vent å se

Tampen brenner.

Har du fått brannsår,Holters?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 aug 07, 23:19

Noen som vet hvem den nye spissen er?


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 aug 07, 23:28
Opprinnelig postet av Tiger
Noen som vet hvem den nye spissen er?


Morgan Andersen?

Men for være seriøs. Flere jeg har snakket med sier, ikke veldig overraskende, Andreas Tegström.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 aug 07, 00:40

SF-forum så er det en Svein(fra FFK) som sier at SF har avslått et bud på 3,5 mill for Tegstrøm.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340