Husk meg
Brukernavn
Passord

tifo mot tromsø.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 13 aug 07, 18:35
syns vi bør lage noe for raio i denne kampen. han viser at hjerte hans ligger i fredrikstad. er det mulig å få laget et stort banner til han for å vise vår takknemlighet?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 13 aug 07, 22:34
det skal jeg love deg....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 13 aug 07, 23:46
Jeg sier det igjen, for tusende gang: Ikke post TIFO-ideer her! Det skal være en overraskelse for absolutt alle! Ring heller Sjefskongen i Plankehaugen om det er ideer.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 14 aug 07, 00:01
he he ... hvis jeg får vilja mi (og det regner med at jeg får) da skal dere få høre hva er ordentlig innmarsj musikk ... og Raio elsker den

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 aug 07, 02:05
Opprinnelig postet av Martin_
Jeg sier det igjen, for tusende gang: Ikke post TIFO-ideer her! Det skal være en overraskelse for absolutt alle! Ring heller Sjefskongen i Plankehaugen om det er ideer.

Bør vel heller være glade for å få tips fremfor å mase om det der hver gang... Trenger jo ikke å bli noen dyp diskusjon rundt tema selv om noen poster et tips. Vær heller takknemmelige for tipsene som dukker opp.

Har du lest forumets retningslinjer?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 14 aug 07, 16:13

Opprinnelig postet av Martin_

hadde jeg hatt en god ide om hva vi skulle gjøre så hadde jeg gjort det. men det var bare et spørsmål generelt om vi kunne lage noe for han. syns han fortjener det etter alt han har gjort/kommer til å gjøre for oss.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23