Jeg har en sang
Denne:
Gi oss mål Fredrikstad,gi oss mål
åååååååå fredrikstad gi oss mål
---------------------------
Speidern?
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av keiko99
nei, men hva syns dere ?
Foreløpig er det vel mer "jeg har en tekst" snarere enn "jeg har en sang". Hvilken melodi er det, da?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Stabæk synger: gi oss mål stabæk, gi oss mål... bare at jeg ønsker å synge fredrikstad...
ok da for jeg si da hvem jeg har rappa den i fra.. rart dere ikke følger meg på norsk tippeliga kamper
Stabæk synger: gi oss mål stabæk, gi oss mål... bare at jeg ønsker å synge fredrikstad...
Det er lamt å ta både melodi OG tekst! ;D
samme det vel..
Okei.. la oss si at Sandefjord rappa Olè sangen fra oss, hadde du syns det var allright om dem sang den heeeelt likt, bare det at de bytta ut "åååå syng for Fredrikstad" med "åååå syng for sandefjord" ???
ja hvorfor ikke.. bra den
Jaja.. lur du keiko :)
hoho :)
men bra du kommer med forslag keiko.. det skal du ha for, men jeg syns ikke det var noe bra forslag, sorry mack!:)
er ikke værst det da... men det å lage sanger, er ikke like lett som å sove for å si det sånn
Kumbajamalord?
Å rappe den ord/melodirett fra Stabæk blir for dumt spør du meg... Dessuten syntes jeg ikke den trykker særlig bra heller.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Martin_
Kumbajamalord?
Å rappe den ord/melodirett fra Stabæk blir for dumt spør du meg... Dessuten syntes jeg ikke den trykker særlig bra heller.
spør Jaran, han har noe til deg Martin :) om du er snill gutt! :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23