Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 25 sep 06, 12:13

Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av bjervell

Synes det er tøft å laste Rami for 1-0. Et kjempeskudd han tilfeldigvis måtte stått i veien for for å ha tatt. IMHO.


Enig, vinnermålet er egentlig mer "tagbart" for keeper etter det jeg ser..

Rami er ikke en superfantastisk übermålvakt, har er f.eks. ikke på samme nivå som Myhre, men han er mye bedre enn Sørlie og jeg kommer ikke på noen andre vi realistisk sett kunne hentet som hadde vært bedre.

Tja....

På 1 - 0 målet står Rami for langt til venstre i målet slik jeg ser det. Grunnen til det er nok at han tror islendingen skal skyte over muren og i hans venstre hjørne - islendingen hoppet som kjent elegant over ballen og overlot resten til Stenersen, som dunket ballen i keeperhjørnet. Dersom Rami hadde stått riktig plassert burde han tatt den....

Straffen kan han ikke lastes for - islendingen oppsøker jo kroppen til Rami og som den rutinerte spilleren han er - smeller han i bakken...

3 - 2 målet er godt plassert og i en vanskelig høyde - ikke lett å ta den, men ikke umulig heller...og det er akkurat det jeg savner med Rami - for få matchvinnende redninger.

Vet det er fy og skam og kritisere Rami her inne - men gjør det allikevel...

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340