Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 06, 15:39
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

Fy fabian for en kommentar. Se på denne klippen i sin helhet og kanskje du skjønner noe.

http://www.youtube.com/watch?v=xjB8LwUITEY

 



Dæven for et lurveleven det var der nede. Hadde vært helt konge å hatt det sånn her.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f