Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 sep 06, 15:15
Skal spillerne løpe til dommerne og fortelle hva de har gjort hver gang dommeren overser en hands, albue, stygg takling osv.? Det funker ikke i praksis. Og man kan ikke forvente at spillere skal gjøre det heller. Anders Rambekk må f.eks. også ha vært veldig klar over at han burde hatt straffespark mot seg helt på slutten av FFK-LSK i vår da han rev ned Øyvind Hoås. Skulle han løpt til dommeren og fortalt det? Eller skal vi kanskje la dommerne få lov til å dømme det de faktisk ser?

Selvsagt hadde veldig mange vært rasende her inne om det var en Molde-spiller som scoret et slikt mål, og jeg har full forståelse for at Molde-supporterne reagerer sterkt, men synes dette er i ferd med å gå altfor langt.

Men i etterpåklokskapens ånd, så skulle jeg uansett gjerne vært foruten den tidlige scoringen. Virket jo som FFK trodde jobben var gjort og sluttet å spille fotball.

Toth sin scoring har jo også overskygget helt det faktum at Molde sin scoring også var høyst diskutabel.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f