Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 17 sep 06, 17:17

Jeg synes at Ramberg får mye uberettiget kritikk her inne. Jeg er enig at han ikke er en målskårer, som mange påpeker. Men når det er sagt, har Ramberg så langt denne sesongen gjort en viktig jobb på midtbanen. Brenne derimot har ikke imponert stort den siste tiden. Det er fint at Brenne ikke har klippekort. Dessuten bidrar Ramberg langt bedre enn Brenne defensivt. Begrunnelsen om at Ramberg er for dårlig avslutter - derfor må Brenne spille, synes jeg ikke holder. Da er det bedre at en sulten Brenne kommer innpå utover i kampen når andre får slitne ben.

En Brenne i storform er en viktig spiller i vår førsteelver - helt klart! Men i år har han stanget en del. Han slipper ballen alt for sent, og har en tendens til å gå seg fast i mølja utenfor 16-meteren. Jeg tror at noen kamper på benken vil gi Brenne motivasjon til å brette opp ermene og tråkke til.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340