Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 17 sep 06, 15:12

Opprinnelig postet av paco
saken er den at eggen må tørre og satse.vourinen er førstevalg som spiss,toth eller hoås er ikke i hans klasse.både stadheim og vourinen var jaktet på av flere klubber også i utlandet.16 mål på 17 kamper hadde hvert bra uansett liga,trodde også at vi kjøpte inn spillere nå for at de skulle være med og berge plassen,eggen har gjort mange rare valg de to siste sesongene og det er stor forskjell på og trene et 2 div lag og tippeligaen

 

Har du i hele tatt sett de nye spillerne, Vuorinen og Stadheim, spille no særlig? Jeg tror at Eggen, som ser spillerne hver eneste trening har mer kunnskap om deres kvalitet. Jeg tror også det er riktig å starte med Tóth på topp da han har vært litt i siget i det siste. Heller la Vuorinen komme inn å vise hva han står for.

 

"vourinen er førstevalg som spiss,toth eller hoås er ikke i hans klasse.både stadheim og vourinen var jaktet på av flere klubber også i utlandet."

 

Vuorinen er en bedre spiller enn Tóth og Hoås fordi flere klubber fra utlandet har jaktet på han? Jeg velger å men at Tóth er vårt førstevalg som spiss inntil jeg har sett hva Vuorinen kan gjøre med lærkula.

 

En annen ting, skjønner ikke hvorfor Ramberg har så sikker plass på laget. Hva har han å tilføre vår midtbane? Det gjelder iallefall offensivt da han har utrolig dårlig avsluttningsegenskaper. Ser heller Brenne som indreløper istedet for Ramberg. Etter det lille jeg har sett av Stadheim, ser jeg også han som indreløper istedet for Ramberg.

 

Gleder meg til kampen og har satt 2-0 som resultat i siffertipset.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340