Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 06, 12:20
Opprinnelig postet av paco
bra jobba eggen!!! har fått inn 2 kraftige forsterkninger som skulle være med og redde oss opp av sumpa,begge er skadefrie men ingen starter??? tap idag så er vel dette kansje den siste kampen til eggen

Hvordan vet du at begge to er kraftige forsterkninger? Vuorinen er en ung spiller fra finsk fotball som i tillegg har slitt med skade den siste tiden. Stadheim kommer fra 1. divisjon hvor han har vært middelmådig i år. Det er jo ikke gitt at disse to spillerne skal gå rett inn på laget som kraftige forsterkninger.

Og Eggen får naturligvis ikke sparken dersom FFK skulle gå på et tap mot Molde. Hvorfor skulle klubben lage et sånt unødvendig kaos nå midt i sluttspurten av Tippeliga-sesongen? Kan vi få inn en annen hovedtrener i løpet av en uke som er bedre skikket enn Eggen til å føre FFK oppover tabellen?

Med unntak av en dels uheldig, dels dårlig kamp sist mot Vålerenga, så skal man ikke glemme på et blunk at FFK faktisk er inne i en meget god periode. Uavgjort borte mot Lillestrøm, storseier borte mot Vålerenga (cupen) og storseier hjemme mot Start. Men sånt glemmer enkelte supportere fort når motgangen kommer...


Vil til slutt legge til at jeg heller ikke er enig med Eggen sitt laguttak denne gangen, men det er mange ganger jeg har vært uenig i det tidligere også... selv når vi har vunnet og spilt god fotball.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340