Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 06, 18:10
Opprinnelig postet av Planken

OK, så det ble stemt for kortsiden med 41 mot 10 stemmer (etter en tale fra en mann som sikkert kunne solgt sand i Sahara...) Jeg må innrømme jeg syns det er skremmende at en så viktig avgjørelse kan stemmes over med så få tilstede, da får man heller arrangere avstemning på en annen måte.

 

Jeg skjønner at det er mange som ikke møter opp fordi de ikke "gidder", men det er også hundrevis av medlemmer som gjerne skulle vært der, og som ikke kan. Folk jobber (inkludert meg selv, til halv ni den kvelden), mange bor langt unna, og mange har faktisk andre forpliktelser. For ikke å snakke om å legge dette møtet samtidig som seriefinalen på Stadion i Junior Interkrets, der var det nok av folk.

 

Hvor vanskelig kan det være å kjøre en avstemning hvor folk har muligheten til å sende sin stemme pr. e-post eller brev med sitt valg og medlemsnummer? Vil gjerne at en av de ansvarlige gjør rede for hvordan de kan ta så store avgjørelser på så tynt grunnlag...

 

Når det er sagt, og stemmeprosessen har fått sin slakt, så er jeg ikke like negativ til å stå i svingen som jeg har vært, med de argumenter som har kommet frem her. Jeg skal gi det en sjanse, en sesong og se hvordan det er. Etter det skal jeg ikke se bort fra at det blir plass på Hovedtribunen istedet. Men sånn er det, hovedpoenget her var stemmeprosessen.



Vi har ca. 2000 medlemmer, og det hadde ikke vært noe problem med å fått fullt hus hvis folk hadde giddet å komme. De du nevner som ikke kunnet komme er i mindretall. Så dette er ett demokratisk valg, hverken mer eller mindre.

Og komme her å si det var nok av folk som så på Juniorkampen er tull. Skal strekke meg til ca. 50 som satt der, og det er ikke sikkert de var PL-haugenmedlemmer heller.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340